Ärsyttää hitosti kun kaveri soittaa aina samantien kun sen kanssa hiukankin viestittelee
Se saattaa kysyä vaikka viestillä että "tuletko tänään paikkaan X?" vastaan että: "nyt ei pysty, on kiireitä". Sit soi puhelin että "jaa miksi et tuu, meneeks sulla siellä kauan, hei arvaa mitä mulle tänään tapahtui....." Joka saatanan kerta sama asia, puhelin soi heti. Vaikka sanon olevani jossain niin hän kokee kuitenkin asiakseen soittaa samalla sekunnilla jonkun höpöhöpöpuhelun. Ihan sama mitä sen kanssa viestittää, se aina soittaa kahden lauseen jälkeen. Ja aina ei pysty/jaksa vastata puheluun, sit se loukkaantuu jos ei vastaa soittoon. Nykyisin jos se laittaa viestiä vastaan sille vasta sitten kun tiedän että ehdin puhumaan.
Kommentit (6)
Yhtä ärsyttävää on, kun mun kaveri aina tekstaa.olen milJoona kertaa käskenyt soittaa. Nykyään jätän vastaamatta niihin hemmetin tekstareita, siinäpä ihmettelee.
Jos saan tuollaisen viestin ei-kovin-tärkeältä ystävältä, niin vastaan siihen 2-3 tunnin kuluttua ja silloinkin lyhyesti, että sorry, ei ehdi. Jos hän sen jälkeen soittaa, en vastaa. Ap:lle voi olla yllätys, että puhelimen saa äänettömälle eikä kaikkiin puheluihin ole pakko vastata.
Joo, jotkut ihmiset ovat tuollaisia. Eivät ymmärrä, ettei viestittelyä tarvitse eskaloida soittamiseksi välttämättä :)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ärsyttävää on, kun mun kaveri aina tekstaa.olen milJoona kertaa käskenyt soittaa. Nykyään jätän vastaamatta niihin hemmetin tekstareita, siinäpä ihmettelee.
Mä tekstaan aina koska en halua puhua. Puhuminen olisi ok, jos se koostuisi samanlaisista lauseista kuin tekstarit ja kestäisi yhtä kauan kuin niiden lauseiden sanominen kestää. Mutta kun puhuminen on monille jonkinlainen sosiaalinen teatteriesitys, joka pitää katsoa loppuun asti ja pitää vielä jonkinlainen väliaikakin siinä välissä. Tarkoitus on esim. kysyä "tuletko tänään treeneihin", niin sitten kuulet kertomuksen kaupan peniksen näköisestä kurpitsasta. Mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekstaan aina koska en halua puhua. Puhuminen olisi ok, jos se koostuisi samanlaisista lauseista kuin tekstarit ja kestäisi yhtä kauan kuin niiden lauseiden sanominen kestää. Mutta kun puhuminen on monille jonkinlainen sosiaalinen teatteriesitys, joka pitää katsoa loppuun asti ja pitää vielä jonkinlainen väliaikakin siinä välissä. Tarkoitus on esim. kysyä "tuletko tänään treeneihin", niin sitten kuulet kertomuksen kaupan peniksen näköisestä kurpitsasta. Mitä järkeä?
Tää on niiiiin totta!!!
Etenkin puolitutuilta on rasittava tapa se että aletaan kyselemään lisätietoja miksi en ehdi tulemaan tänään vaikka kahville. Eikö se riitä vastaukseksi että nyt tänään ei ehdi, sopiiko joku muu päivä? Ymmärrän että halutaan tietää syy perumiseen jos tapaaminen olisi ollut tärkeä, mutta jos kyse on vaan perus kahvittelusta niin ihan sama. Katsotaan joku toinen kerta, ok ja sillä selvä?