Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku aiheuttaa masennusta

Vierailija
13.08.2023 |

Jatkuvista hylkäyksistä tulee sellainen tunne, että katsoo jostain ikkunan takaa, kun muut leikkivät piirileikkiä, johon minua ei kelpuuteta mukaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Linkedin on yksi iso piirileikki, jossa onnistujat leikkii keskenään ja luusereilla ei ole mitään asiaa mukaan..

Ap

Vierailija
2/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan työnhaku on mennyt aivan pelleilyksi. Yksi syy siihen, miksi lähdin opiskelemaan uutta tutkintoa aidolta työvoimapula-alalta. En jaksa verkostoitua, brändätä itseäni ja esittää haastattelussa parempaa mitä todellisuudessa olen. Haluan työn mihin pääsen omana itsenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Linkedin on yksi iso piirileikki, jossa onnistujat leikkii keskenään ja luusereilla ei ole mitään asiaa mukaan..

Ap

LinkedInissa voit luoda itse verkostoa tykkäämällä tai kommentoimalla samoista mielenkiinnon aiheista kiinnostuneiden juttuja. Täytyy olla aktiivinen eikä luovuttaa heti. Kaverini on tätä tuloksekkaasti introverttina tehnyt. Itse en jaksa vaivautua.

Vierailija
4/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työnteko aiheuttaa masennusta. Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
5/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ajateltu niin, että jos ei työllisty,niin kannattaa tappaa itsensä.

Vierailija
6/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työnteko aiheuttaa masennusta. Suo siellä, vetelä täällä.

Niinpä! Ei työnteko itsessään, se olisi ihan kivaa -mutta se toksinen ilmapiiri ja kaikki typerät sosiaaliset pelit ja eriarvoisuus ja kuppikunnat työntekijöiden kesken.

Vierailija
7/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin olen kyllä harkinnut. Mun työpanosta ei selkeästi tässä yhteiskunnassa tarvita.

Ap

Vierailija
8/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen tulee monta hylkäystä. Melko huvittuneena selaan niitä. Samalla masentaakin vähän, muttei se työnteko kiinnosta tippaakaan. Teen huonon hakemuksen ja laitan palkkatoiveen korkealle. "Emme pysty vastaamaan palkkatoiveeseesi." Ihan sama mulle, tulen hyvin toimeen siltikin.

Vierailija
9/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin olen kyllä harkinnut. Mun työpanosta ei selkeästi tässä yhteiskunnassa tarvita.

Ap

Höpöhöpö. Ei pelkkä työ määrittele ihmistä. Olisi aika hirveää jos näin olisi.

Olen itsekin työtön ja ikäsyrjinnän vuoksi todennäköisyys töihin pääsystä on aika huono.

Uusin CV:ni. Laitoin hakemuksen paikkaan johon todella haluaisin päästä. Työpaikka on vähän syrjässä joten oletan ettei hakijoita ole hirveästi.

Harkitse uudelleen kouluttautumista ja löytyisikö vapaaehtoistyöstä jotain tilapäistä mielekästä tehtävää?

Vierailija
10/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan työnhaku on mennyt aivan pelleilyksi. Yksi syy siihen, miksi lähdin opiskelemaan uutta tutkintoa aidolta työvoimapula-alalta. En jaksa verkostoitua, brändätä itseäni ja esittää haastattelussa parempaa mitä todellisuudessa olen. Haluan työn mihin pääsen omana itsenä.

Mille alalle?

Vierailija
11/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpöhöpö. Ei pelkkä työ määrittele ihmistä. Olisi aika hirveää jos näin olisi.

Olen itsekin työtön ja ikäsyrjinnän vuoksi todennäköisyys töihin pääsystä on aika huono.

Uusin CV:ni. Laitoin hakemuksen paikkaan johon todella haluaisin päästä. Työpaikka on vähän syrjässä joten oletan ettei hakijoita ole hirveästi.

Harkitse uudelleen kouluttautumista ja löytyisikö vapaaehtoistyöstä jotain tilapäistä mielekästä tehtävää?

Todella tärkeä osa elämää se silti on ja palkka mahdollistaa sen, että elämässä voi tehdä muutakin kuin olla kotiympyröissä.

Uudelleenkouluttautuminen ei ole mahdollista mun tapauksessa ja vapaaehtoistyöstä ei saa rahaa.

Ap

Vierailija
12/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Nyt ratio soimaan tai youtube. Viritä Irwin Goodman ja

Eletään vaan vaikka piruuttaan

Ilman turhia murheita,

Sillä hiljaisina poikina haudoissaan

Lepää monia urheita.

💓😉

Vierailija
13/13 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että joku vihervassari haluaisi vain rahaa seinästä jotta voisi jatkaa sometteluaan rauhassa? Se on loppu nyt! Vassareidenkin aika mennä töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän