Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen naisen tapailu samaan aikaan, avautuminen

Vierailija
12.10.2016 |

Tapailen tällä hetkellä kolmea naista samaan aikaan, kahta kerran viikossa ja yhtä vähän useammin.
Yksi on todella ihastunut minuun ja haluaisi parisuhdetta. Minäkin haluan parisuhteen, mutta en ensisijaisesti tämän naisen kanssa vaan toisen "tasokkaamman" kanssa. Kyllä tämä minuun ihastunut minulle kelpaa, mutta vasta jos ykkösvaihtoehdon kanssa ei intressit kohtaa. Kolmas nainen ei kiinnosta minua seurustelumielessä yhtään, mutta onhan se mukava olla välillä olla hänen luonaan yötä.

Naiset eivät luonnollisesti tiedä toisistaan mitään, eikä heille minun tapailuni kuulukaan tässä vaiheessa. Oletan heidän tapailevan myös muita, paitsi tämän joka on ihastunut minuun.

Piti vaan jonnekin avautua omasta tilanteesta. Vähän säälittää tuo ihastunut kun on selvä kakkosvaihtoehto sitä itse tietämättään. Muilla ollut samanlaisia kuvioita?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe kirjoitti:

Kysyin jo aiemmin, että mistä minä muka voin tunnistaa olenko jollekin kakkosvaihtoehto vai en? Mitä nämä merkit ovat? Jos siis mies ei kerro suoraan tapailevansa muita? Samoja kuin pettämisessä? Tämä on vähän hankalaa, koska harrastan siis nettitreffejä. En yksinkertaisesti tapaa miehiä muualla. Tämän takia on kai ihan normaalia, että mies käy treffeillä myös muiden kanssa?

Mies vastailee viesteihin viiveellä, tapaamisia 'hankala' järjestää jne. Silloin on kakkosvaihtoehto.

Vierailija
82/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pe kirjoitti:

Kysyin jo aiemmin, että mistä minä muka voin tunnistaa olenko jollekin kakkosvaihtoehto vai en? Mitä nämä merkit ovat? Jos siis mies ei kerro suoraan tapailevansa muita? Samoja kuin pettämisessä? Tämä on vähän hankalaa, koska harrastan siis nettitreffejä. En yksinkertaisesti tapaa miehiä muualla. Tämän takia on kai ihan normaalia, että mies käy treffeillä myös muiden kanssa?

Mies vastailee viesteihin viiveellä, tapaamisia 'hankala' järjestää jne. Silloin on kakkosvaihtoehto.

Ehkä suurella osalla näin, mutta ei ole kyllä ihan aukoton systeemi tämäkään. Jotenkin ahdistaa nämä pelisäännöt. Minä ainakin olen tavannut montakin miestä, joiden kanssa on ihan helppo järjestää tapaamisia, mutta tiedän silti, etten ole heille ollut ykkösvaihtoehto. Ja itse vastailen viiveellä myös niille ykkösvaihtoehdoille. Ei näitä mielestäni vain voi tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viilentävää lukea tuollaisia kuvauksia. Nuorempana ajattelin, että kysymys on vain huonosta ilmaisukyvystä tai lakonisuudesta, mutta nyt olen alkanut tosissani epäillä, että isolla osalla miehistä parinvalinta on todella lemmikkikaupassa ynnäilyä. Että ottaisinko gerbiilin vai tarantellan. Paitsi että lisäksi haetaan kodin- ja sängynhoitotaitoista ja -haluista lemmikkiä. Jota voidaan sitten halveksia siitäkin, että sen pitämisestä seuraa kaikenlaisia kustannuksia. Kuten se, että kämppään ei oikein voi ottaa lisäksi lammasta, kun sinne on jo tullut hankituksi krokotiili.

Taidanpa alkaa investoimaan valtaosan henkisestä energiasta ihan muuhun suuntaan kuin miehiin. Hukkainvestoinnin riski alkaa vaikuttaa liian suurelta.

Vierailija
84/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä jännämiehillä. Tälläistä pyöritystä se sitten on. Sääliksi käy naisia ja oikeasti niitä kunnollisia miehiä, jotka eivät jostain käsittämättömästä syystä kelpaa naisille. 

Joo, on se kauheaa. Että joku törkimys menee ihastumaan johonkin ihmiseen joka ei ole ihastunut häneen. Ja silti kyseinen törkimys haluaa parisuhteen jonkun toisen kanssa, jos ei sitä kaikkein mieluisinta saa. Kammottavaa. Kuvottavaa. Iljettävää. Miten ihmeessä naiset eivät lähde metsiin samoilemaan ja hakemaan kotoa miestä, joka ei ole naista ennen nähnytkään kuin kaupan kassalla. Sellaisesta voi sentään olla varma että ei ole ikinä ihastunut muihin.

Kuule, tuollaista "pyöritystä" se on, kun parisuhdetta tai mitä hyvänsä lähdetään etsimään. Ei se mene kuten elokuvissa. Se on ihan vain elämää ja pettymykset kuuluvat siihen. Mitään sinun ns. kunnon miehiäsi ei tarvita siihen suojelemaan elämältä.

Se on omasta käytöksestäsi kiinni, onko pyöritystä vai ei. Minä en pyörittele miehiä eikä minua pyöritellä. Pettymyksiltä ei tietenkään silloinkaan säästy täydellisesti, mutta pahimmat vauriot voi välttää kun kunnioittaa itseään sen verran, ettei lähde mukaan mihin tahansa - ja toisaalta ei kohtele toisia miten sattuu. Itsensä suojeleminen liioilta vaurioilta on tärkeää siinä mielessä, että se tukee kykyä ottaa riskejä ja luottaa uuteen elämänkumppaniin sitten, kun sellainen löytyy. Mitä vaikeampiin tilanteisiin suostuu osalliseksi, sitä vaikeammille vaurioille altistaa itsensä ja sitä vaikeampaa on enää jatkossa löytää kumppania hyvään ja vakaaseen suhteeseen.

N37

Nyt meni tuo saarnasi vähän ohi. En tajua mihin se liittyy etkä sinä tiedä minun "omasta käytöksestäni" mitään. Vastasin tuolle aikaisemmalle kirjoittajalle. En ole lukenut mitä kirjoitit tänne kun kommenttisi olivat niin pitkiä että skippasin ne. Eli kommenttini ei liittynyt sinun teksteihisi.

Jos taas tarkoituksesi oli käyttää passiivia etkä puhunut minulle, niin... no, olisi kannattanut käyttää sitä passiivia. Että tuo ei näyttäisi minulle henkilökohtaisesti suunnatulta saarnalta. Semmoinen voi pikkuisen ärsyttää tällä palstalla.

Esitit yleistyksen "tuollaista pyöritystä se on, kun parisuhdetta lähdetään etsimään", joka viittaa siihen että väität tämän olevan jonkinlainen luonnonlaki, joka ei riipu ihmisen omista valinnoista. Väite on virheellinen, siksi kommentoin. Jokainen voi myös valita olla osallistumatta pyöritykseen, vaikka parisuhdetta etsisikin.

Senkin muuten voit valita itse, mitä tällä palstalla otat henkilökohtaisesti ja mihin/miten reagoit kommentteihin.

N37

Tiedän voivani valita huomioinko kommenttisi vai en, en tarvitse neuvoa siihen. Kuten näit, valitsin vastata tällä kertaa.

Ei se kyllä tosiaan minun mielestäni riipu ihmisen omista valinnoista, saako ihastuksensa kohteelta vastakaikua vai ei. Siitä tässä oli kyse ja sitä tuo kirjoittaja, jolle vastasin, piti niin armottomana "jännämiesten pyörityksenä". Ehkä minun olisi pitänyt laittaa sitten se pyöritys lainausmerkkeihin, niin olisit ymmärtänyt mitä tarkoitin. Luulin sen olevan selvää.

Vierailija
85/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti...aika tautipakkaus erittäin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
86/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin miehen tapailevan muita samaan aikaan. Niin juttu loppuisi heti.

Jos aletaan tapailla niin kaikki muut viritykset menevät samantien jäähylle.

Vierailija
87/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama provo. Miehiä ei oikeasti kiinnosta eivätkä he edes ajattele monesko vaihtoehto kukakin on, mutta naisille se on iso juttu. Ei mies sanoisi, että häntä "säälittää selvä kakkosvaihtoehto", koska ei näkisi tilanteessa mitään säälin aihetta. Tällaisten mahdollisten ihmissuhdekoukeroiden päässä pyörittely on myös naisille tyypillistä. 

Ei, kyllä tuo oli ihan aito lassukan kirjoittama (keksitty) juttu, jonka opetus oli. "Naiset, älkää yrittäkö sitä itseänne korkeampi tasoista miestä."

Aloittaja toivoo, että nyt jokainen nainen, joka tapailee seksin merkeissä miestä joka on "korkeatasoinen", säikähtää jäävänsä kakkoseksi.

Nämä on niin hauskoja! :-DDD

Ei tällaisia nyt kukaan ala keksimään. En tiedä omaa tasoani, mutta tietenkin itse yritän parempaa naista. Kukapa ei?

-ap

Vastaanpa sinulle sillä lähtöoletuksella, että olet tosissasi etkä vain provoile.

Tapailen tällä hetkellä miestä, joka tapailee minun lisäkseni toistakin naista (seksin vuoksi, parisuhdetta hän ei halua ko. naisen kanssa). Seksiä hänellä on vain tämän toisen kanssa, itse en ryhdy siihen ennen kuin mies osaa sanoa että haluaa vain minut ja on valmis jättämään sivuille vilkuilun pois.

Ensinnäkään tämä mies ei ole kovin pitkään voinut salata minulta sitä, että hän tapailee muitakin. Huomaan kyllä miehestä, milloin tämä on täysillä kiinnostunut minusta ja milloin tilanteessa on monimutkaisuutta.

Toiseksi: se että miehellä on monta tapailukumppania, vaikuttaa ratkaisevasti siihen, minkälaiseksi hänen olemisensa yhden naisen kanssa voi muodostua. Minun tunteisiini miestä kohtaan tietenkin vaikuttaa se, miten hän minua kohtelee, ja aistinko epäröintiä ja pelaamista vai puhdasta hyväksyntää ja avautumista. Nämä asiat vaikuttavat todella paljon myös siihen, miten hyvin seksi toimii. Jos huomaan, että mies haluaa olla vain minun, se laukaisee minussa suuria hellyyden tunteita ja halua antaa kaikkeni hänelle. Jos aistin olevani hänelle kokeilukappale tai säätö, kylmenen sisäisesti eikä hän koe minun kanssani sellaista seksuaalista ilotulitusta ja rakkautta, jota aivan sama ihminen voisi saada erilaisissa olosuhteissa.

Normaalisti en katsele tällaisia päättämättömiä miehiä hetkeä pidemmälle, mutta tällä kerralla olen tehnyt poikkeuksen, koska pidän miehestä poikkeuksellisen paljon ja myös koska hän on ollut tilanteesta hyvin avoin ja rehellinen minun suuntaani. Meidän suhteemme ei kuitenkaan voi alkaa kunnolla edetä ennen kuin miehellä on pokkaa tehdä valinta. Itse en ole tapaillut muita sinä aikana kun olemme tunteneet, enkä suoraan sanottuna jaksa olla enää kauan ilman seksiä. En myöskään missään tapauksessa lähde seksuaaliseen suhteeseen pelejä pelaavan miehen kanssa, joten jos tämä mies ei kohtapuoliin tee ratkaisuja, minä lähden elämässä eteenpäin.

Mies on kertonut pelkäävänsä, että hän kelpaisi minulle vain lyhytaikaiseen suhteeseen, ja siksi hänen on vaikeaa uskaltaa luopua siitä suhteesta, joka hänellä tällä hetkellä on. Ymmärrän tämän hyvin. Toivon, että hän uskaltaisi ja saisimme mahdollisuuden yrittää. Tulen olemaan todella pahoillani jos niin ei käy, koska itse olen täysin tosissani hänen suhteensa. 

Kehottaisin sinuakin muistamaan sen, että pelejä pelaamalla saat ensisijaisesti pelattua ne korkeatasoiset naiset ulos elämästäsi. Jäljelle jäävät ne naiset, jotka suostuvat olemaan pelinappuloina. Itse olen ensimmäisen kerran elämässäni suostunut sietämään tällaista tilapäisesti nähdäkseni, auttaako ajan antaminen miestä kokoamaan itsensä. Aiemmat kaksi suhdettani ovat olleet pitkiä, rakkauden täyttämiä, ja alkaneet tilanteesta jossa miehelle on ollut selvää että minä olen se nainen, jonka ko. mies haluaa. Vähempään en tyydy jatkossakaan - suostun parhaimmillaankin vain jonkin aikaa odottelemaan, kykeneekö nykyinen tapailukumppani sitoutumaan tavalla, jota hyvän suhteen rakentaminen edellyttää.

N37

Kauan olet tapaillut tätä miestä? Kuulostaa ettet kuitenkaan ole hänelle kovin vakavasti otettava jos ei voi päättää seksisuhdetta vuoksesi... Pelimiehen oloinen, samantyyppinen käytös kuin ap:lla.

Vierailija
88/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama provo. Miehiä ei oikeasti kiinnosta eivätkä he edes ajattele monesko vaihtoehto kukakin on, mutta naisille se on iso juttu. Ei mies sanoisi, että häntä "säälittää selvä kakkosvaihtoehto", koska ei näkisi tilanteessa mitään säälin aihetta. Tällaisten mahdollisten ihmissuhdekoukeroiden päässä pyörittely on myös naisille tyypillistä. 

Ei, kyllä tuo oli ihan aito lassukan kirjoittama (keksitty) juttu, jonka opetus oli. "Naiset, älkää yrittäkö sitä itseänne korkeampi tasoista miestä."

Aloittaja toivoo, että nyt jokainen nainen, joka tapailee seksin merkeissä miestä joka on "korkeatasoinen", säikähtää jäävänsä kakkoseksi.

Nämä on niin hauskoja! :-DDD

Ei tällaisia nyt kukaan ala keksimään. En tiedä omaa tasoani, mutta tietenkin itse yritän parempaa naista. Kukapa ei?

-ap

Vastaanpa sinulle sillä lähtöoletuksella, että olet tosissasi etkä vain provoile.

Tapailen tällä hetkellä miestä, joka tapailee minun lisäkseni toistakin naista (seksin vuoksi, parisuhdetta hän ei halua ko. naisen kanssa). Seksiä hänellä on vain tämän toisen kanssa, itse en ryhdy siihen ennen kuin mies osaa sanoa että haluaa vain minut ja on valmis jättämään sivuille vilkuilun pois.

Ensinnäkään tämä mies ei ole kovin pitkään voinut salata minulta sitä, että hän tapailee muitakin. Huomaan kyllä miehestä, milloin tämä on täysillä kiinnostunut minusta ja milloin tilanteessa on monimutkaisuutta.

Toiseksi: se että miehellä on monta tapailukumppania, vaikuttaa ratkaisevasti siihen, minkälaiseksi hänen olemisensa yhden naisen kanssa voi muodostua. Minun tunteisiini miestä kohtaan tietenkin vaikuttaa se, miten hän minua kohtelee, ja aistinko epäröintiä ja pelaamista vai puhdasta hyväksyntää ja avautumista. Nämä asiat vaikuttavat todella paljon myös siihen, miten hyvin seksi toimii. Jos huomaan, että mies haluaa olla vain minun, se laukaisee minussa suuria hellyyden tunteita ja halua antaa kaikkeni hänelle. Jos aistin olevani hänelle kokeilukappale tai säätö, kylmenen sisäisesti eikä hän koe minun kanssani sellaista seksuaalista ilotulitusta ja rakkautta, jota aivan sama ihminen voisi saada erilaisissa olosuhteissa.

Normaalisti en katsele tällaisia päättämättömiä miehiä hetkeä pidemmälle, mutta tällä kerralla olen tehnyt poikkeuksen, koska pidän miehestä poikkeuksellisen paljon ja myös koska hän on ollut tilanteesta hyvin avoin ja rehellinen minun suuntaani. Meidän suhteemme ei kuitenkaan voi alkaa kunnolla edetä ennen kuin miehellä on pokkaa tehdä valinta. Itse en ole tapaillut muita sinä aikana kun olemme tunteneet, enkä suoraan sanottuna jaksa olla enää kauan ilman seksiä. En myöskään missään tapauksessa lähde seksuaaliseen suhteeseen pelejä pelaavan miehen kanssa, joten jos tämä mies ei kohtapuoliin tee ratkaisuja, minä lähden elämässä eteenpäin.

Mies on kertonut pelkäävänsä, että hän kelpaisi minulle vain lyhytaikaiseen suhteeseen, ja siksi hänen on vaikeaa uskaltaa luopua siitä suhteesta, joka hänellä tällä hetkellä on. Ymmärrän tämän hyvin. Toivon, että hän uskaltaisi ja saisimme mahdollisuuden yrittää. Tulen olemaan todella pahoillani jos niin ei käy, koska itse olen täysin tosissani hänen suhteensa. 

Kehottaisin sinuakin muistamaan sen, että pelejä pelaamalla saat ensisijaisesti pelattua ne korkeatasoiset naiset ulos elämästäsi. Jäljelle jäävät ne naiset, jotka suostuvat olemaan pelinappuloina. Itse olen ensimmäisen kerran elämässäni suostunut sietämään tällaista tilapäisesti nähdäkseni, auttaako ajan antaminen miestä kokoamaan itsensä. Aiemmat kaksi suhdettani ovat olleet pitkiä, rakkauden täyttämiä, ja alkaneet tilanteesta jossa miehelle on ollut selvää että minä olen se nainen, jonka ko. mies haluaa. Vähempään en tyydy jatkossakaan - suostun parhaimmillaankin vain jonkin aikaa odottelemaan, kykeneekö nykyinen tapailukumppani sitoutumaan tavalla, jota hyvän suhteen rakentaminen edellyttää.

N37

Kauan olet tapaillut tätä miestä? Kuulostaa ettet kuitenkaan ole hänelle kovin vakavasti otettava jos ei voi päättää seksisuhdetta vuoksesi... Pelimiehen oloinen, samantyyppinen käytös kuin ap:lla.

Kyllä, mutta sillä erotuksella että mies on tilanteestaan minulle täysin rehellinen (ap taas sanoi, että ei ole "tietenkään" kertonut tapailuistaan noille naisille). Jos tätä rehellisyyttä vaikeisiinkin asioihin liittyen ei olisi, en olisi jäänyt katselemaan hetkeksikään. Nytkin olen pikapuoliin nostamassa kytkintä, jos mies ei saa itsestään irti rohkeutta tehdä selvää valintaa. Tiedän kuitenkin, että rohkeudesta se on kiinni tässä tapauksessa (ja aiemmin saatujen haavojen vaikutuksesta). 

Kyllä se tulee murtamaan minunkin sydäntäni jos emme sen vuoksi voi olla yhdessä, että toisella ei rohkeus riitä, ja toinen taas on niin vaativa ettei voi hyväksyä toisen pelkuruutta. :/ Olemme kaikki epätäydellisiä, hauraitakin ihmisiä.

N37

Vierailija
89/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi oikein olisit valmis parisuhteeseen sen sinuun ihastuneen naisen kanssa, ellet saa sitä naista jonka oikeasti haluaisit? Mietipä motiivejasi. Millaisena näet sinun ja hänen suhteen kuuden kuukauden tai kahden vuoden kuluttua? Mieti kuinka pahasti voit hänen sydämensä särkeä, miltä sen ajattelu sinusta tuntuu?

Vierailija
90/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harmittaa, että jotain kanssanaista kohdellaan näin :(

Ei kukaan halua olla joku "kakkosvaihtoehto".

Vierailija
92/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaakos sinua kanssamiesten puolesta kun nainen toimii samalla tavalla kuin aloittaja?

Vierailija
93/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaakos sinua kanssamiesten puolesta kun nainen toimii samalla tavalla kuin aloittaja?

Kyllä harmittaa. (T. eri kirjoittaja)

Sekin harmittaa, kuinka helposti kaikesta yritetään väkisin vääntää sukupuolikysymystä.

Vierailija
94/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harmittaa. (T. eri kirjoittaja)

Sekin harmittaa, kuinka helposti kaikesta yritetään väkisin vääntää sukupuolikysymystä.

Niin minuakin (t. sama kirjoittaja)

Vierailija
95/96 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaja, olet ällöttävä. Luulet olevasi taivaanlahja naisille ja olet täysi pelle. Jos en saa sitä kenet haluan, otan minuun ihastuneen. Miksi tyytyä toiseksi parhaaseen? Etkö osaa olla yksin?

Vierailija
96/96 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu. Netti on tuonut tai avannut mahdollisuuden tavata useampia ehdokkaita yhtä aikaa. Aiemmin tälläistä moralisoin, mutta valitettavasti moraalini on kokenut haaksirikon ja tapailen useampia naisia,.Yhden kanssa on kiinteä seksisuhde, toki mökkeilyä on ja yhteistä ruuanlaittoa yms. pikkukivaa, mutta hän ei ole kuitenkaan minulle sitä mitä haen. Muiden kanssa käyn ulkoilemassa, teatterissa yms. Katselen vielä ja nautin eronneen miehen sinkku elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä