Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykykielen ärsyttävin sana : AKTIVOINTI

Vierailija
12.10.2016 |

Porukka keksinyt uuden sanan ja nyt sitä hoietaan kuin suurtakin viisauden siementä.
Aktivoidaan, aktivoitunut, aktivointitoimenpide --voihan perkele bläääh.
Vaihtakaa nyt jos levyä!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen: ASIANTUNTIJUUS, ASIANTUNTIJA.

"Meillä täällä ennustajalinjalla on eri alan asiantuntijoita jotka auttavat sinua energioidesi avaamisessa, uniesi tulkinnoissa ja kaukoparantamisessa puhelimen välituksellä. Saat yhteyden asiantuntijoihimme ....."

" Meillä Te-toimiston asiantuntija ottaa sinuun yhteyttä, aijaa eipä otakaan,,,,"

Vierailija
2/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoikaa aktivaattorinne aktivoidaksenne aktiivisemman aktiivisuuden aktivointitoimenpiteenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhamisen asiantuntija kertoo sinulle miksi kolmen kuukauden välein tehdyt pakkohaistattelut auttavat sinua tehokkaasti karens...työllistymään.

Vierailija
4/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virikkeet " kuuluu samaan kategoriaan. Tarvitsette virikkeitä, toitotti juuri eräs kouluttaja työttömien AKTIVOINTIryhmässä. Ennen peräänkuulutettiin virikkeitä pikkulasten päivään, nyt jo aikuisillekin...

Vierailija
5/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan äänestää parasta mahdollista aktiivisinta paskanjauhajaa edustamaan asiantuntijan ominaisuudessa aktivointitoimenpiteitä kehittämään tulevissa vaaleissa.

Vierailija
6/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen! Syrjäytyneisyyden EHKÄISY!   SYRJÄYTYNYT!Syrjäytetty?

Miksei yksinkertaisesti järkevän elinkeinon tai työpaikkojen MAHDOLLISTAMINEN!

Vierailija
7/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointi = sipilöinti

Vierailija
8/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän sana : Kuntoutus.

Kuntouttava työtoiminta.

Vierailija
9/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö todella sanat vai niiden tarkoitus? Todennäköisesti patalaiskaa ärsyttää sana aktivointi.

Vierailija
10/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanurin soitto tulee suoraan "annelista" hajun kanssa

Vierailija
11/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä helvetin sana muka on TyöKOKEILU.

Siis miettikää mikä idioottimerkitys koko sanalla : TYÖKOKEILU.

Pikkasen kokeillaan tässä duunata...ahaa... työNÄYTETTÄ. Voi vittu.

Voi kiitos mä olen tosi kiitollinen kun  te aktivoitte just minut ja annatte mulle näin arvokkaan tilaisuuden näyttää demonstroiden tässä ikäänkuin miten taitavasti ja ahkerasti mä osaan töitä paiskiakkaan niin ei tarvitse maksaa eds peruspalkkaa vaan työkkärikorvaus ja sossutuet riittää.

Selvä.

Saanko mä pitää ruokkiksen että mä pääsen tuijottamaan metsää.

Vierailija
12/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö todella sanat vai niiden tarkoitus? Todennäköisesti patalaiskaa ärsyttää sana aktivointi.

Ärsyttää mukafiksut päänaukojat jotka omasta mielestä ovat ahkeruuden perikuvia läskipäineen.

Vierailija
13/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas veikkaan, että nimenomaan aktiivisia ihmisiä ärsyttää että heihinkin aiotaan "kohdistaa aktivointitoimenpiteitä".

Vierailija
14/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, työttömyyskorvausta halutaan tehdä "vastikkeelliseksi", ettei vaan työttömät syrjäydy. SDP:n malli, työttömyyskorvauksella kaikki töihin.

Vierailija
15/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuminen. Voimaannuttaminen.

Mukavuusalue.

Sektorointi.

Onhan näitä.

Vierailija
16/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen tiedät.

Kokemuksestasi.

Vierailija
17/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointitoimenpide mikä kohdistetaan Sinuun.

Voi vittu.

Että oikein toimenpide kohdistetaan. Mikä hölmöjen toimenpiteiden aktivoinninkohde minä yllättäen olen jos duunipaikka vetää yyteen kautta porukkaa takaoven kautta kadulle.

Työpaikkojahan tässä tulee aktivoida. Kohdistaa toimenpiteet työpaikkojen mahdollistamiseen .

Maksetaanko joillekin palkkaa siitä, että ne keksivät tälläistä hämäävää pilipalijargonia työnhakijalle joka yksinkertaisesti on vailla töitä .

Antakaa aktivointitoimenpiteenä mahdollisuuksia löytää rehellistä työtä mistä maksetaan rehellinen palkka jolla elättää perheensä. Ilman hyväksikäyttöä tai alentavaa jargonia.

Vierailija
18/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman osaamisen markkinointi.

"Kurssilla työttömät nuoret perehtyvät oman osaamisensa markkinointiin.

– Keksikää itsellenne mainoslause, Anne Ollikainen ohjeistaa.

Ollikaisen mukaan hyvä työntekijä on kuin mansikka, jonka kaikki siemenet, eli ominaisuudet, ovat pinnassa.

Huono työntekijä on sipuli, josta pitää kuoria esiin monta kerrosta ennen kuin ydin löytyy."

http://yle.fi/uutiset/3-7901810

Vierailija
19/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktivointitoimenpide mikä kohdistetaan Sinuun.

Voi vittu.

Että oikein toimenpide kohdistetaan. Mikä hölmöjen toimenpiteiden aktivoinninkohde minä yllättäen olen jos duunipaikka vetää yyteen kautta porukkaa takaoven kautta kadulle.

Työpaikkojahan tässä tulee aktivoida. Kohdistaa toimenpiteet työpaikkojen mahdollistamiseen .

Maksetaanko joillekin palkkaa siitä, että ne keksivät tälläistä hämäävää pilipalijargonia työnhakijalle joka yksinkertaisesti on vailla töitä .

Antakaa aktivointitoimenpiteenä mahdollisuuksia löytää rehellistä työtä mistä maksetaan rehellinen palkka jolla elättää perheensä. Ilman hyväksikäyttöä tai alentavaa jargonia.

Hauskaahan tuosta tulee sitten siinä vaiheessa, kun pääset työhaastatteluun. Haastattelija kysyy, mitä olet tehnyt lähiaikoina. "No olin tuommoisessa aktivointipajassa kuukauden". Joo, ei tipu kyllä töitä. Nuo aktivointipajat, työkokeilut, työnäytteet ja työkkärin harjoittelut ovat punainen vaate työhaastattelussa. Mutta niin vaan pakotetaan pitkän työkokemyksen omaava, työttömäksi jäänyt maisterikin noihin puuhailuihin.

Vierailija
20/66 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä brändääminen!

Itsensä tuotteistaminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme