Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus paljastaa että miehet on rehellisempiä kuin naiset

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on sitä rehellisintä tietoa suoraan naisilta itseltään.

Palstan naisilta rehellistä tietoa ei nimenomaan saa, vaan kuulemma "persoona ja luonne ratkaisee".

Vierailija
22/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman yksisilmäinen käsitys naisista. Itse olen ottanut työttömän miehen, joka on suht lyhyt 172 cm, itseäni 10 vuotta vanhempikin, eikä tällä ollut mitään omaisuuttakaan ja sairasti vielä masennusta. Mulla oli omaisuutta ja hyväpalkkainen työ. Kahdesti olen maksanut tuon ukkoni velat, eli kukahan tässä loisii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman yksisilmäinen käsitys naisista. Itse olen ottanut työttömän miehen, joka on suht lyhyt 172 cm, itseäni 10 vuotta vanhempikin, eikä tällä ollut mitään omaisuuttakaan ja sairasti vielä masennusta. Mulla oli omaisuutta ja hyväpalkkainen työ. Kahdesti olen maksanut tuon ukkoni velat, eli kukahan tässä loisii.

Olennaista tässä tapauksessa on se, vaaditko mieheltä työnhakua vai kelpaako tahallaan työttömänäkin.

Vierailija
24/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas nyt huomioon, että sukupuolten väliset erot eivät olleet kovin suuria, ja että nainen saattoi usein hieman valehdella suojellakseen toista.

Kysymys:

"Onko minulla huono matikkapää?"

Mies: On.

Nainen: Ei varmastikaan. Kaikessa voi kehittyä.

Kumpi näistä vastauksista ajaa ihmistä paremmin eteenpäin? Onko toden puhuminen kaikissa tilanteissa yhtä arvokasta?

Okei, pointsit silti miehille. Olette ne ansainneet! :D

Vierailija
25/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehille kirjoitti:

Ottakaas nyt huomioon, että sukupuolten väliset erot eivät olleet kovin suuria, ja että nainen saattoi usein hieman valehdella suojellakseen toista.

Kysymys:

Kumpi näistä vastauksista ajaa ihmistä paremmin eteenpäin? Onko toden puhuminen kaikissa tilanteissa yhtä arvokasta?

Sitten on vielä tuo naisen logiikka.  Parempi valehdella kahdesti, kuin kertoa totuus. 

Tuohon kysymykseen..  Meillä ihmisillä eirlaisia ominaisuuksia, jotkut ovat blondeja toiset tummia, jotkut lyhyitä toiset pitkiä, mutta voit olla jossakin muussa luontaisesti parempi.   . Siinä yksi mahdollinen vastausvaihtoehto, kysymykseen ihmisen ominaisuuksista.

Vierailija
26/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet miehille kirjoitti:

Kysymys:

Sitten on vielä tuo naisen logiikka.  Parempi valehdella kahdesti, kuin kertoa totuus. 

Tuohon kysymykseen..  Meillä ihmisillä eirlaisia ominaisuuksia, jotkut ovat blondeja toiset tummia, jotkut lyhyitä toiset pitkiä, mutta voit olla jossakin muussa luontaisesti parempi.   . Siinä yksi mahdollinen vastausvaihtoehto, kysymykseen ihmisen ominaisuuksista.

Sitten on vielä tuo miehen totuus. Se joustaa tilanteen mukaan.

Epärehellisimmät ovat kyllä miehiä. Niinkuin ääripäät kaikessa pahassa. 

Vierailija
27/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, jos naiset lakkaisivat säästelemästä toisten tunteita ja kertoisivat aina brutaalin rehelliset syyt, miksi eivät halua treffeille, tyyliin "Olet mätähampainen, liian vanha, ilkeä luonteeltasi, et pysty pysymään yhdessäkään työpaikassa ja kuulemma sinulla on pieni muna."

Tai sitten kertoa rehellisesti se yleisin syy "eli sulla on liian pienet tulot ja liian vähän varallisuutta".

Miten varallisuus ja tulot näkyy toisen naamasta? Tiedätkö sinä edes kaikista ystävistäsi heidän varallisuutensa? Onko jollain kymmeniä tuhansia ulosotossa tai onko hän saanut satojen tuhansien perinnön? Tiedätkö itse jonkun naisen nähtyäsi, mikä hänen koulutuksensa, ammattinsa, tulonsa ja varallisuutensa ovat?

Huonot hampaat ja humalatila näkyy heti.

Vierailija
28/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, jos naiset lakkaisivat säästelemästä toisten tunteita ja kertoisivat aina brutaalin rehelliset syyt, miksi eivät halua treffeille, tyyliin "Olet mätähampainen, liian vanha, ilkeä luonteeltasi, et pysty pysymään yhdessäkään työpaikassa ja kuulemma sinulla on pieni muna."

Tai sitten kertoa rehellisesti se yleisin syy "eli sulla on liian pienet tulot ja liian vähän varallisuutta".

Miten varallisuus ja tulot näkyy toisen naamasta? Tiedätkö sinä edes kaikista ystävistäsi heidän varallisuutensa? Onko jollain kymmeniä tuhansia ulosotossa tai onko hän saanut satojen tuhansien perinnön? Tiedätkö itse jonkun naisen nähtyäsi, mikä hänen koulutuksensa, ammattinsa, tulonsa ja varallisuutensa ovat?

Ei kiinnosta naisessa naisen työstatus ja tulotaso paskan vertaa, joten ei tarvitse tietää tuollaisia.

Vierailija
29/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kaikessa johtajia, ja siihen elämä perustuu. Lapset ja naiset ovat tietenkin tärkeitä apuja.

Vierailija
30/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraat roskalehti Mirrorin briteistä tehtyä "tutkimusta"?

Luotat ilmeisesti muutenkin lähinnä iltapäivälehtiin?

Mukavaa, että miehet ovat rehellisiä ja heihin voi luottaa. Pidän erittäin ikävänä ja loukkaavaa miehiä, jotka pettävät vaimojaan ja hylkäävät lapsensa. Onneksi heitä ei kyseisen tutkimuksen mukaan ole olemassa.

Pahoittelen, että nauroin niin sinulle, kuin "tutkimuksellekin" - täysin eri maan kansalaisista. 

Vierailija
31/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tekemä ja väärentelemä tutkimus

Vierailija
32/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Miesten rehellisyys, mikä mahdottomuus! Repesin.

Vierailija
33/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien ketjut kolisevat kiukusta ;)

Vierailija
34/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulos tosiaan yllätä. Tämänkin palstan akkojen vaatimuksista huomaa heti, että maksullisia ollaan, mutta silti sitä ei juuri kukaan rehdisti myönnä.

Millä tavalla nainen on sen maksullisempi kuin mieskään?

Jos nainen on rahan ja statuksen perään ja mies tissien niin kumpis siinä maksullinen sitten on? Sihteeriopisto antaa osviittaa kuinka ei mene ihan tasan. Feministit saavat taas ihmetellä tätä globaalia kulttuurivääristymää.

Vierailija
35/35 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi