Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO NORMAALIA??

Vierailija
07.03.2006 |

selailin nuita irc-gallerina nuoretaidit tyyppejä läpi, aika moni samanikäisiä kuin minä -82. järkyttävän sotkusia ja köyhän näkösiä huusholleja siellä näky...

vauvakuume olisi itselläkin mut olen niin kunnianhimoinen että ajattelen et haluan toisen tutkinnon valmiiksi ja hiukan työkokemusta, rahaa ja isomman asunnon että lapsi " voi tulla" ...en tiedä miten muut...vai tuoko se lapsi sen leivän tullessaan?? miten on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen lähinnä sitä, kuinka lapsellisen olisita " teinimeininkiä" päälle parikymppisilläkin näyttää irc-galleriassa olevan. Tosin ehkä vaan tietyntyyppiset ihmiset laittavat kuviaan sinne

Vierailija
2/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinun iässäsi pitäis olla jo koti, mies ja lapsia. Minulla oli ammatti ja kaunis koti, lapset ja mies jo 20v.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jonkun alakoululaisen väkerrykseltä... Niin, tulin siis siihen lopputulokseen, että kyllä me oltais ihan kypsiä vanhemmiksi ja lapsi saisi aivan ihanan kodin. Jotenkin sitä on niin vaativa ja ajattelen että JOS lapsen joskus saa niin haluan olla hyvä vanhempi enkä mikään ihquteinipissis... lähes 100% aivan järkkyjä tuolta galleriasta...

ap

Vierailija
4/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttää jonkun alakoululaisen väkerrykseltä... Niin, tulin siis siihen lopputulokseen, että kyllä me oltais ihan kypsiä vanhemmiksi ja lapsi saisi aivan ihanan kodin. Jotenkin sitä on niin vaativa ja ajattelen että JOS lapsen joskus saa niin haluan olla hyvä vanhempi enkä mikään ihquteinipissis... lähes 100% aivan järkkyjä tuolta galleriasta...

ap

Suurin osa parikymppisistä on aika erilaisia vanhempia kuin nuo gallerian varoittavat esimerkit.

Vierailija
5/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon mieluummin olen sitten lähemmäs 30v. " uraäiti" kuin lähiössä vuokrakämpässä tönöttävä ihkuteiniXmama... =)

ap