Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko joihinkin kulttuureihin, että uusia kavereita voi etsiä ihan vaikka kadulta aamuruuhkasta?

Vierailija
10.10.2016 |

Mut pysäytti tänään ihan siistin ja normaalin näköinen hyvää suomea puhuva mies. Ulkonäöstään päättelin, että hän olisi kotoisin jostakin Lähi-idästä. Hänen mielestään näytin iloiselta ja sporttiselta ja halusi siksi jutella. Mies vaikutti ihan mukavalta, mutta silti mun mielessä oli koko ajan, ettei tää oo ihan tavallista, ja ihan huomaamattani käsi puristui takintaskun päälle, jossa oli mun lompakko ja kännykkä. Kuitenkin yritin ihan kohteliaasti hymyillä ja keskustella. Hetken päästä mies sanoi, että näkisi mut mielellään joskus paremmalla ajalla. Sopertelin jotain poikaystävästä, vaikka eihän mun poikaystävää kaveripojat haittaa. Mies jopa halasi, kun lähdin kiirehtimään luennolle. Onko joissain kulttuureissa tällainen ihan normaalia? Tokihan mä tiedän, että monissa maissa ihmiset on paljon avoimempia, mutta että ihan noin avoimia? Ei hän mitään vaikuttanut yrittävän varastaa, enkä usko että ajatuksissa oli mikään raiskauskaan, oltiin kuitenkin erittäin vilkasliikenteisellä kävelykadulla.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rasisti, jos ei halua arabin lääppivän?

No kyl mua on ainakin lääppinyt satakertaa enemmän ihan suomalaiset miehet kuin ulkomaalaiset. On yritetty jopa raiskata. Ja tosiaan kyseessä ihan kantasuomalainen mies.

Kuuleppa, tiedätkö suhteellisuuslaskentaa.  Koska täällä asuu miljoonia suomalaisia on kenties suhteellisesti todennäköisempää että kohtaat suomalaisen kuin arabin joita asuu korkeintaan  muutama kymmenentuhatta.    Mutta suhteellisesti raiskaajia on heidän määräänsä nähden valtaisasti enemmän. Ihan lehtitietoihin perustuen.

Vierailija
82/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rasisti, jos ei halua arabin lääppivän?

No kyl mua on ainakin lääppinyt satakertaa enemmän ihan suomalaiset miehet kuin ulkomaalaiset. On yritetty jopa raiskata. Ja tosiaan kyseessä ihan kantasuomalainen mies.

Kuuleppa, tiedätkö suhteellisuuslaskentaa.  Koska täällä asuu miljoonia suomalaisia on kenties suhteellisesti todennäköisempää että kohtaat suomalaisen kuin arabin joita asuu korkeintaan  muutama kymmenentuhatta.    Mutta suhteellisesti raiskaajia on heidän määräänsä nähden valtaisasti enemmän. Ihan lehtitietoihin perustuen.

Puhut omiasi isehän kiertelin ympäriinsä Saudi-Arabiassa pelkissä bikineissä, ainakin alaosa oli päällä koko ajan silti vain suomalaiset häiriköivät, ahdistelivat ja joukkoraiskasivat minut siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämäkin ketju poistetaan, kun katkera peräkammaripoika ei ymmärrä, etteivät kaikki muslimimiehet raiskaa ja niissä on kaikkien ihmisten tapaan sekä kivoja tyyppejä että mulkeroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi