Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko joihinkin kulttuureihin, että uusia kavereita voi etsiä ihan vaikka kadulta aamuruuhkasta?

Vierailija
10.10.2016 |

Mut pysäytti tänään ihan siistin ja normaalin näköinen hyvää suomea puhuva mies. Ulkonäöstään päättelin, että hän olisi kotoisin jostakin Lähi-idästä. Hänen mielestään näytin iloiselta ja sporttiselta ja halusi siksi jutella. Mies vaikutti ihan mukavalta, mutta silti mun mielessä oli koko ajan, ettei tää oo ihan tavallista, ja ihan huomaamattani käsi puristui takintaskun päälle, jossa oli mun lompakko ja kännykkä. Kuitenkin yritin ihan kohteliaasti hymyillä ja keskustella. Hetken päästä mies sanoi, että näkisi mut mielellään joskus paremmalla ajalla. Sopertelin jotain poikaystävästä, vaikka eihän mun poikaystävää kaveripojat haittaa. Mies jopa halasi, kun lähdin kiirehtimään luennolle. Onko joissain kulttuureissa tällainen ihan normaalia? Tokihan mä tiedän, että monissa maissa ihmiset on paljon avoimempia, mutta että ihan noin avoimia? Ei hän mitään vaikuttanut yrittävän varastaa, enkä usko että ajatuksissa oli mikään raiskauskaan, oltiin kuitenkin erittäin vilkasliikenteisellä kävelykadulla.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muslimeista en tiedä, mutta espaniassa ollessani sain ystäviä kun hengasin puistoissa ja moni nainen tuli myös pyytämään minua ulos heidän kanssaan. Minulle myös sanottiin miten hyvä ihminen tai tyyppi olen. Suomessa minulla on aina ollut vaikeuksia saada ystäviä eikä naiset tule iskemään muualla kuin baareissa vaikka olen komea lihaksikas mies. Itse en lähesty suomessa naisia, ne kylmät katseet..

No onneksi teitä lähestyy nämä arapin ihmeet hehh enjoy :)

Vierailija
62/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimivanhemmat pyrkivät vahtimaan aika tarkasti teinityttöjensä liikkumista, ettei jälkipolvi menetä neitsyyttään. Nuo vaan peruskoulun myötä kantasuomalaisten kavereidensa ollessa oppivat samat vapaan seksin vaikutteet. Muutama sukupolvi ja peli on menetetty siltä osin. Onkohan Suomessa näitä uusneitsyyden umpeen ompelijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muslimeista en tiedä, mutta espaniassa ollessani sain ystäviä kun hengasin puistoissa ja moni nainen tuli myös pyytämään minua ulos heidän kanssaan. Minulle myös sanottiin miten hyvä ihminen tai tyyppi olen. Suomessa minulla on aina ollut vaikeuksia saada ystäviä eikä naiset tule iskemään muualla kuin baareissa vaikka olen komea lihaksikas mies. Itse en lähesty suomessa naisia, ne kylmät katseet..

No onneksi teitä lähestyy nämä arapin ihmeet hehh enjoy :)

Maassa maan tavalla.

Vierailija
64/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni oudosta itämaisesta ajattelutavasta on eräästä kolmikymppisestä intialaisesta itseäni jitakin vuosia nuoremmasta dippainssistä, jonka kanssa luulin olevinani hyväkin kaveri monen vuoden ajan. Asiakaskäynneillä oli aikaa jutella kaikenlaisesta ja minä pidin tuota tyyppiä aika länsimaistuneena kaikin puolin. Kerran oli hänen vuoronsa ajaa, ja hän ajoi suoraa päätä minulle tuntemattomaan osoitteeseen. Alkoi keskustelu, josta minä en ensin saanut mitään selvää, koska hän käytti kiertoilmaisuja.

Kaverini oli ajanut erään maanmiehensä osoitteeseen, koska tämä oli luvannut olla poissa tuona päivänä. Tarkoitus oli siis käyttää tuota asuntoa ja erityisesti sen sänkyä yhdyntätarkoituksissa, kondomitkin olivat valmiina. Kaveri selitti, että minähän olin juuri eronnut miesystävästäni. Hänen mielestään minä olin siis ihan vapaa kenen tahansa seksikumppaniksi, varsinkin, kun hän muisti minun joskus maininneen aikaisempiakin miesystäviä. Ja kun en kerran ollut neitsyt enkä varattu, hänkin saisi minusta osansa. Kun epäuskoisena sanoin hänelle, että ei sinkkuus nyt sentään jokaisen kanssa naiskentelemista tarkoita, hän alkoi inttää, että kyllä hän tyytyisi suuhoitoonkin vaikka heti tässä autossa. Myöhemmin kävi vielä ilmi, että asunnon haltija oli ollut kulman takana vahdissa. Tai ehkä jonossa?

Tuosta on jo joitakin vuosia aikaa, mutta en edelleenkään pysty hahmottamaan kunnolla sitä, millaiset käsitykset tuolla ja hyvin monella noista naista alistavista kulttuureista tulevilla miehillä on. Tuo mies piti ihan itsestään selvänä sitä, että lähtisin sekstaamaan hänen kanssaan kesken työpäivän. Ja syynä lähtemiseen olisi se, että suurin piirtein kaikki halukkaat pääsisivät pukille. Länsimaisen naisen vapaus on heille täysin mahdoton hahmottaa. Olen sitä mieltä, että esimerkiksi tp-hakijoille annettava valistus menee kaukaa ohi ja on lähinnä haitaksi, koska esimerkiksi väite "Suomessa nainen saa tehdä seksiä (SPR:n ilmaus) kenen kanssa haluaa" voi tarkoittaa kehitysmaan dippainssille vaikka sitten mitä, ja lukutaidottomalle kansalaiseksipyrkijälle jotain vielä eksoottisempaa.

Etelä-Aasia/Lähi-itä/Afrikka-akselin miehillä on tosiaan perverssit käsitykset naisista ja seksistä. Voi olla, että osansa on silläkin, että kyseisten alueiden kulttuureissa miehet ja naiset pidetään pitkälti toisistaan erillään eikä heillä ole mahdollisuutta solmia luontevasti kontakteja keskenään. Muun muassa monissa arabimaissa on ihan tuttu ilmiö, että miehet menevät sekaisin kohtaamistaan hunnutetuista naisista sen takia, koska eivät ole koskaan aiemmin olleet missään kontaktissa muiden, kuin lähisukunsa naisten kanssa. Tähän kun lisää näille kulttuureille tyypillisen "mies saa tehdä mitä lystää" -mentaliteetin, niin soppa on valmis.

Minulla on ollut noiden maiden miesten kanssa kyllä ihan normaalia hyvää seksiä. Sattuma on heittänyt vastaan useamman, joiden kanssa pöllytettiin peittoja.

Vierailija
65/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluahan se haluaa, ei muuta!

Vierailija
66/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana te naiset olette helvetin idiootteja. Ei ihme että mamuraiskaajat saavat täällä mellastaa mielensä mukaan.

Muistutuksena vain teille helvetin idiootit. Kyllä on tehty raiskaajille asiat helpoksi. Voi vittujen kevät.

Vierailija
67/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana te naiset olette helvetin idiootteja. Ei ihme että mamuraiskaajat saavat täällä mellastaa mielensä mukaan.

Muistutuksena vain teille helvetin idiootit. Kyllä on tehty raiskaajille asiat helpoksi. Voi vittujen kevät.

Ei tarvitse raiskata, kun saa vapaaehtoisestikin.

Vierailija
68/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni oudosta itämaisesta ajattelutavasta on eräästä kolmikymppisestä intialaisesta itseäni jitakin vuosia nuoremmasta dippainssistä, jonka kanssa luulin olevinani hyväkin kaveri monen vuoden ajan. Asiakaskäynneillä oli aikaa jutella kaikenlaisesta ja minä pidin tuota tyyppiä aika länsimaistuneena kaikin puolin. Kerran oli hänen vuoronsa ajaa, ja hän ajoi suoraa päätä minulle tuntemattomaan osoitteeseen. Alkoi keskustelu, josta minä en ensin saanut mitään selvää, koska hän käytti kiertoilmaisuja.

Kaverini oli ajanut erään maanmiehensä osoitteeseen, koska tämä oli luvannut olla poissa tuona päivänä. Tarkoitus oli siis käyttää tuota asuntoa ja erityisesti sen sänkyä yhdyntätarkoituksissa, kondomitkin olivat valmiina. Kaveri selitti, että minähän olin juuri eronnut miesystävästäni. Hänen mielestään minä olin siis ihan vapaa kenen tahansa seksikumppaniksi, varsinkin, kun hän muisti minun joskus maininneen aikaisempiakin miesystäviä. Ja kun en kerran ollut neitsyt enkä varattu, hänkin saisi minusta osansa. Kun epäuskoisena sanoin hänelle, että ei sinkkuus nyt sentään jokaisen kanssa naiskentelemista tarkoita, hän alkoi inttää, että kyllä hän tyytyisi suuhoitoonkin vaikka heti tässä autossa. Myöhemmin kävi vielä ilmi, että asunnon haltija oli ollut kulman takana vahdissa. Tai ehkä jonossa?

Tuosta on jo joitakin vuosia aikaa, mutta en edelleenkään pysty hahmottamaan kunnolla sitä, millaiset käsitykset tuolla ja hyvin monella noista naista alistavista kulttuureista tulevilla miehillä on. Tuo mies piti ihan itsestään selvänä sitä, että lähtisin sekstaamaan hänen kanssaan kesken työpäivän. Ja syynä lähtemiseen olisi se, että suurin piirtein kaikki halukkaat pääsisivät pukille. Länsimaisen naisen vapaus on heille täysin mahdoton hahmottaa. Olen sitä mieltä, että esimerkiksi tp-hakijoille annettava valistus menee kaukaa ohi ja on lähinnä haitaksi, koska esimerkiksi väite "Suomessa nainen saa tehdä seksiä (SPR:n ilmaus) kenen kanssa haluaa" voi tarkoittaa kehitysmaan dippainssille vaikka sitten mitä, ja lukutaidottomalle kansalaiseksipyrkijälle jotain vielä eksoottisempaa.

Etelä-Aasia/Lähi-itä/Afrikka-akselin miehillä on tosiaan perverssit käsitykset naisista ja seksistä. Voi olla, että osansa on silläkin, että kyseisten alueiden kulttuureissa miehet ja naiset pidetään pitkälti toisistaan erillään eikä heillä ole mahdollisuutta solmia luontevasti kontakteja keskenään. Muun muassa monissa arabimaissa on ihan tuttu ilmiö, että miehet menevät sekaisin kohtaamistaan hunnutetuista naisista sen takia, koska eivät ole koskaan aiemmin olleet missään kontaktissa muiden, kuin lähisukunsa naisten kanssa. Tähän kun lisää näille kulttuureille tyypillisen "mies saa tehdä mitä lystää" -mentaliteetin, niin soppa on valmis.

Minulla on ollut noiden maiden miesten kanssa kyllä ihan normaalia hyvää seksiä. Sattuma on heittänyt vastaan useamman, joiden kanssa pöllytettiin peittoja.

Eikä kukaan ollut mustasukkainen tai mistään kunniamurhasta puhumatta, vaikka tiesivät historian. Tosin suomalaiselle miehelle kannattanee olla hiljaa mustasta munasta...

Vierailija
69/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, suomalainen nainen = finnish prostitute, negger lover, muslim dick rider you name it, it stinks.

Vierailija
70/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti, suomalainen nainen = finnish prostitute, negger lover, muslim dick rider you name it, it stinks.

Ensi kerralla kun panen sinua ilman kondomia, jätän asian vain kertomatta. :D Et voi tietää mitenkään.

Vierailija
71/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimivanhemmat pyrkivät vahtimaan aika tarkasti teinityttöjensä liikkumista, ettei jälkipolvi menetä neitsyyttään. Nuo vaan peruskoulun myötä kantasuomalaisten kavereidensa ollessa oppivat samat vapaan seksin vaikutteet. Muutama sukupolvi ja peli on menetetty siltä osin. Onkohan Suomessa näitä uusneitsyyden umpeen ompelijoita?

Sama juttu etelä-amerikkalaisilla kristityillä, afrikkalaisilla kristityillä, intialaisilla hinduilla ym. Vanhemmat vahtivat aikuisiakin tyttäriään tarkasti, etteivät nämä menetä neitsyyttään ennen avioliittoa. Naiset asuvat vanhempiensa luona siihen asti, että menevät naimisiin. Kolmekymppisillekin tyttärille on tiukat säännöt ja kotiintuloajat.

Vierailija
72/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit sanonu, että etsi teiän omista noita-akkahuivipäisistä neitokaisista seuraa. Niitähän riittää.

Mielenkiintoista, mutta tätä yläpeukuttaa tasan puolet. En itsekään tiedä pitäisikö ylä- vai alapeukuttaa.

Vierailija
73/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tiukoissakin kulttuureissa jotkut naiset ottavat riskin ja pettävät avioliitossa. Tai harrastavat esiaviollista seksiä.

Vierailija
74/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun panen sinua ilman kondomia, jätän asian vain kertomatta. :D Et voi tietää mitenkään.

So you wanna be negger sweetboy? We gonna treat you like one UGH UGH!

Vierailija
75/83 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen se kuuluisa sarjaiskijä?

Vierailija
76/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä peittojenpöllytyskommenttia ei sitten kirjoittanut numero 37 eli tuon dippainssin kanssa väärinkäsityksiä oikonut.

Joku tuolla taaempana kysyi, ilmoitinko pomolle tuon nuorukaisen käyttäytymisestä. En ilmoittanut, koska en halunnut pohjimmiltaan tosi kiltille, mukavalle ja muuten aina hyvin käyttäytyneelle ihmiselle potkuja (noissa ympyröissä ei potkuissa säästelty, koska intialaisissa dippainsseissä oli ylitarjontaa). Tiesin vanhastaan, että hän kunnioitti minua kovasti, koska olin sekä iältäni että virkaiältäni häntä vanhempi, joten pidin hänelle aikamoisen luennon länsimaisista tavoista. Hän häpesi hirveästi, vaikkei varmasti sisäistänyt asiaa kovinkaan hyvin.

Tuo "kunnioitus" on yksi niistä asioista, jotka merkitsevät eri kulttuureissa eri asioita ja joita ei voi kääntää suoraan eikä edes monen mutkan kautta. Tuolle miehelle minä olin ehdottoman kunnioitettava henkilö, koska olin hierarkiassa selvästi ylempänä. Toisaalta taas olin nainen, jota koskivat ihan eri kunnioitussäännöt, kärjistettynä siis se, että jollet ole neitsyt, vaimo tai leski, olet h**ra. Tätä ei kulttuureja vain raapaisseet hyvää tarkoittavat typerykset ymmärrä, vaan valistavat, että "Suomessa naisia kunnioitetaan". Ja senpä kukin ymmärtää ikiomalla tavallaan ja vaikka pitää "kunniamurhaa" luontevana juttuna myös täällä pohjan perillä.

Nro 37

Vierailija
77/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu joihinkin kultuureihin hississä ja yleisissä vessoissa tervehtiminen ja jopa kadulla. Monessa maassa tehdään tuttavuuttakin kadulla. Monessa maassa sitä sanotaan verkostoitumiseksi.

Mä olen kiertänyt jonkin verran maailmaa, eikä ole kokemusta tuommoisesta. Itse asiassa yhtä varautuneita ihmiset ovat olleet muualla minuun, kuin suomalaiset keskenäänkin. Niin että kertoisitko, missä kulttuureissa verkostoidutaan tavallisesti vessassa, kadulla ja hississä?

Vierailija
78/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitonheiluttelija kommentoi. Ei minua ole yksikään mies noista pitänyt huorana. Päin vastoin, olisivat halunneet perustaa perheen. Eikä ollut kansallisuudesta kiinni, kun olivat jo.

Mutta noin vakavassa tilanteessa sen intialaisen kanssa potkut, sen valistuksen lisäksi. Eivät nuo asenteitaan muuta, vaikka kovasti täällä niin haluttaisiin uskoa.

Vierailija
79/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuuluu. En kyllä osais heittäytyä tuolla tavalla, toisaalta en ole kovin sosiaalinen muutenkaan. Vierastan jos joku tuntematon tulee juttelemaan jotain small talkin tyylistä.

Sinun olisi kannattanut vain jatkaa kiireisen näköisenä matkaa ja sanoa että kiree kiire.  Ei niiden kanssa pidä jäädä juttelemaan.  Joku hajurako pitää pitää.  Ventovieras kuule kun tulee halailemaan ja sanoo että paremmalla ajalla haluaisi sinut nähdä niin vaikka olisit kuinka nuori ja tohelo niin luulisi että kellot soi ja kovaa.  Ei kun eteenpäin vain ja lujaa.  Yritti varmaan kopeloida kännykkää ja lompakkoa.  Tai  oli kyttäämässä tyttöjä jotka ovat liian kohteliaita että eivät osaa sanoa ei.    Mitä sitten seuraa.......Siinähän olet sitten nalkissa.

Vierailija
80/83 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit eivät saisi kotikulttuurissaan edes lähestyä vieraita naisia.

VMP totta kai saavat lähestyä, jos näkyy edes silmät. Naisen kaitsijan tehtävänä on naisen kaitseminen. Kaitsija voi olla vaikka isoäidin miespuolinen lapsenlapsi.

Mutta jos nainen ei ole peittävässä asussa ja liikkuu ilman kaitsijaa, niin naisen syy tapahtui mitä tapahtui.

Islamissa ei ole miehille kieltoja naisten lähestymiseen, vaan ei toivottu naisten lähentely ehkäistään jo etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi