Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Pääsykokeisiin ei voi oikein valmistautua, painetestin kysymykset on niin laajoja ja tulevat aivan puskista, että niihin voi vain vastat omana itsenään, turha ottaa paineita. Onnea valintakokeeseen pääsystä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä,oman kaupinkini sh linjalle on riittänyt 2,3 pistettä (kyllä luit oikein, salo kyseessä) ja itse sain yli 40 ja kutsua ei kuulu! Turun amkiin siis kuuluu tää salon yksikkö...
2,3?? WHAT?!
http://www.turkuamk.fi/fi/ajankohtaista/1113/sosiaali-ja-terveysalan-es…
Siellä on, voi katsoa omin silmin:D
Mutta toihan on kevään esivalintakokeen tuloslista.
Niin siis mitä? Tuossa lukee, että alin pistemäärä millä on pääsykoekutsu lähetetty. Elikkä kyllä juurikin se pistemäärä, mikä vaaditaan saadakseen pääsykoekutsun. Samaa mitä täällä linkataan metropoliasta.
Eikös tämä mene niin, että jos ekana hakukohteenani on Metropolia ja toisena sekä kolmantena Laurea, niin joudun odottamaan kutsua siihen saakka, kunnes Metropolia mahdollisesti lähettää omansa? Tiedän jo, että pisteeni riittävät Laureaan, mutta ei ole tullut mitään kutsua. Tulee varmaan vasta sitten, jos eka hakukohde ei tärppää?
Vierailija kirjoitti:
Lukiko Laurean kutsussa, mihin kellonaikaan valintakokeet ovat?
Sosionomi ainakin 13.00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä,oman kaupinkini sh linjalle on riittänyt 2,3 pistettä (kyllä luit oikein, salo kyseessä) ja itse sain yli 40 ja kutsua ei kuulu! Turun amkiin siis kuuluu tää salon yksikkö...
2,3?? WHAT?!
Niin siis mitä? Tuossa lukee, että alin pistemäärä millä on pääsykoekutsu lähetetty. Elikkä kyllä juurikin se pistemäärä, mikä vaaditaan saadakseen pääsykoekutsun. Samaa mitä täällä linkataan metropoliasta.
Niin mutta ei nyt syksyltä vaan viime keväältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,3?? WHAT?!
Niiin? Ei sitä syksyn edes vielä ole julkaistu. Mutta tuosta tosiaan saa osviittaa millaisilla pisteillä on pääsykokeeseen päässy:D samalla tavalla ylppärien alustavat pisteet lasketaan. Ei ne niin paljon muutu, ja syksyllä niin kuin sanoinkin, hakee vähemmän niin pisteet alhaisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,3?? WHAT?!
Niiin? Ei sitä syksyn edes vielä ole julkaistu. Mutta tuosta tosiaan saa osviittaa millaisilla pisteillä on pääsykokeeseen päässy:D samalla tavalla ylppärien alustavat pisteet lasketaan. Ei ne niin paljon muutu, ja syksyllä niin kuin sanoinkin, hakee vähemmän niin pisteet alhaisemmat.
Tosin keväällä laskettiin pisteet eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi ainakin 13.00
Mikä kampus? Mulla on nimittäin eri aikaan. Tai voihan ne olla porrastetustikin.
Onko Seinäjoelle hakeneet saaneet kutsuja? Sh tai th? Sosionomikutsut vissiin tullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi ainakin 13.00
Mikä kampus? Mulla on nimittäin eri aikaan. Tai voihan ne olla porrastetustikin.
Tikkurilan Laureassa pidetään valintakokeet, mutta kutsussa luki kokeen olevan Otaniemen Laureaan.
Ootteko saanut Diakin Pieksämäelle sosionomiksi kutsuja?
Itselläni jäi saamatta, joten keväällä sit uudelleen.
Lamkin sivuilla oli ainakin jo alimmat pisterajat joilla pääsee pääsykokeisiin!
Sain kutsun Xamkiin sosionomiksi (monimuoto), 51,5 pisteellä. Sähköpostissa luki vain, että kokeessa haastatteluiden lisäksi kahden tunnin aika aineistotehtävään. Onko aineistotehtävä luetunymmärtämistä ja esseitä, vai voiko se olla myös matikkaa/enkkua, kun ei tarkemmin sanottu?
Xamk monimuoto sosionomi ei kuulu valintakoeyhteistyöhön.
Mikseiköhän ole tullut kutsua otaniemen laurean valitakokeeseen? Pisteraja ollut 44.3 ja mulla pisteitä 55?
Haitko muuallekkin? Mulla pisteet riittäny nyt ainakin kolmeen paikkaan mut eipä oo kutsua näkynyt. Metropolia oli tosin 1. vaihtoehtona mut sieltä ei oo vielä tuloksia ilmotettu
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä ja uudet kutsut! :)
Ei ole tullut.. pahus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä ja uudet kutsut! :)
Ei ole tullut.. pahus!
No ei mullekaan vielä, mutta tänään tulee vai mitä?
Onko kukaan saanut tamkista kutsuja?
Tuli kutsu laureaan terkkarin pääsykokeisiin!:) nyt sitten valmistautumaan kokeisiin, miten te aiotte valmistautua?