Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Siis en ymmärrä,oman kaupinkini sh linjalle on riittänyt 2,3 pistettä (kyllä luit oikein, salo kyseessä) ja itse sain yli 40 ja kutsua ei kuulu! Turun amkiin siis kuuluu tää salon yksikkö...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sain esivalinnasta 71,9p ja 27,7p olisi riittänyt hakemaani opinahjoon! Kannattipa panostaa koko kesä esivalintakokeisiin.
Koko kesä? Mulla oli enakkomateriaaliin pääsy vaan noin kuukausi!
Kello on yli neljä, tuskin enää tänään tulee kutsuja? Lapin amk hakija odottaa tietoa... :/
Turkuun tuli kutsu. Sosionimiksi ja pisteitä 54.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sain esivalinnasta 71,9p ja 27,7p olisi riittänyt hakemaani opinahjoon! Kannattipa panostaa koko kesä esivalintakokeisiin.
Koko kesä? Mulla oli enakkomateriaaliin pääsy vaan noin kuukausi!
No en tietenkään siihen ennakkomateriaaliin:). Sitä luin vaan sen kuukauden. Mutta kävin lukion lyhyen matematiikan, englannin ja äidinkielen läpi kesälomalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä,oman kaupinkini sh linjalle on riittänyt 2,3 pistettä (kyllä luit oikein, salo kyseessä) ja itse sain yli 40 ja kutsua ei kuulu! Turun amkiin siis kuuluu tää salon yksikkö...
2,3?? WHAT?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,3?? WHAT?!
http://www.turkuamk.fi/fi/ajankohtaista/1113/sosiaali-ja-terveysalan-es…
Siellä on, voi katsoa omin silmin:D
Lukiko Laurean kutsussa, mihin kellonaikaan valintakokeet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,3?? WHAT?!
Ei vissiin ollu hakijoiden suosiossa? :D
Tuo 2,3 on pakko olla virhe. Ei vaan voi olla mahdollista!
Kukaan saanut Diakin terveydenhoitoon kutsua tai onko Diakin pisterajat jossakin näkyvissä? Nettisivuilta en löytänyt. Ja entäs Metropolia, sieltäkö ei ole kukaan kuullut mitään?
Lappeenrantaan tuli terkkarilinjalle tänään!
Vierailija kirjoitti:
Tuo 2.3 näkyy olleen keväällä.
Niin; ja keväällä yleensä enemmän hakijoita eli kaiken järjen mukaan pitäisi olla nyt vielä alhaisempi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,3?? WHAT?!
http://www.turkuamk.fi/fi/ajankohtaista/1113/sosiaali-ja-terveysalan-es…
Siellä on, voi katsoa omin silmin:D
Mutta toihan on kevään esivalintakokeen tuloslista.
Itse odottelen kutsua Metropolian kätilö-pääsykokeeseen! Pisteitä sain 57,2.
Huh kutsu tuli kahden aikaan! Sh hain. Olin aivan varma että kutsua en saa kun pisteet tuli sähköpostiin mutta onneks!