Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Eipä kukaan ole kysynyt mitä kysytään vaan että sais vähän käsitystä minkätyyppistä olisi. Kynä ja kumi jäänyt innostuksissani huomaamatta 😏 Kiitos tästä tiedosta
Pippiu kirjoitti:
Entäs kävikö kukaan keväällä laurean sairaanhoitaja pääsykokeessa. Mietityttää mitä sieltä vois tulla vastaan. Onkohan pelkkä haastattelu vai ihan joku koekkin siinä.. Kutsussa ei lukenut mitään 😐
Laurean kokeesta en tiedä mutta olin keväällä Metropolian ensihoidon pääsykokeissa ja ei ollut haastattelua mikä oli mun mielestä älyttömän typerää. Ryhmätilanne oli, meidän ryhmässä oli 8 ihmistä ja siinä piti sitten keskustella aiheista joita tarkkailijat meille antoi ja jos jäit alakynteen niin voi voi. Omasta mielestä kyllä haastattelu olis ollu parempi idea, olis voinu tuoda itseään paremmin esion ja kertoa miks just musta tulis hyvä hoitaja.
Tuleekohan postia sellaisille jotka eivät pääse valintakokeeseen?
Hei te jotka saitte tamkiin kutsun!
Mitä mieltä, pitääkö olla tietokone mukana kun koe kerran on sähköinen? Toisaalta taas käskettiin ottaa mukaan vaan terveydentilaselvitys + kuulakärkikynä ja henkkarit..
Ei vieläkään ole Hamkista tullut.. Entä muille?
Mua hämää miksi pyydetään ottamaan mukaan sekä lyijy- että kuulakärkikynä! Miksi???
Lapin amk sairaanhoitaja monimuotoon tuli minulle kutsu ennen ysiä :)
Tuolla Diakin pisterajoja: http://www.diak.fi/hakijalle/Hakeminen%20koulutuksiin/Sivut/Hakijatilas…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeee! Äsken tuli kutsu Diakin terveydenhoidon valintakokeeseen! :) En olisi ikinä uskonut, että mun pisteillä pääsee sinne. Sain siis esivalinnasta 42,2 pojoa.
Siellä nähdään! Turhaan tuli stressattua, 58,2 pistettä minulla. Jee! :)
Hienoa, toivotaan että päästään opiskelemaan molemmat! Juuri katsoin, että 42,2 pistettä oli juuri se alin pistemäärä millä pääsi tuohon kokeeseen eli kylläpäs meni hilkulle meikäläisellä! :D
Kutsu tuli tänään Turkuun sairaanhoitaja päivätoteutuksen pääsykokeeseen!
T. 48 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeee! Äsken tuli kutsu Diakin terveydenhoidon valintakokeeseen! :) En olisi ikinä uskonut, että mun pisteillä pääsee sinne. Sain siis esivalinnasta 42,2 pojoa.
Hienoa, toivotaan että päästään opiskelemaan molemmat! Juuri katsoin, että 42,2 pistettä oli juuri se alin pistemäärä millä pääsi tuohon kokeeseen eli kylläpäs meni hilkulle meikäläisellä! :D
Mistä löysit pisterajat turkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit pisterajat turkuun?
Hups! Et sanonutkaan missään että haitte turkuun, sori! :D
Ihan mielenkiinnosta: Minkä ikäisiä olette, jotka haitte ja olette menossa pääsykokeisiin? Itse täytän pian 28 v. ja terveydenhoitajaksi sekä sairaanhoitajaksi hain.
Mulle tuli eilen kutsu Laureaan terveydenhoitajan pääsykokeisiin. Turhaan jännitin, pisteitä 57,1 :) Ikää 23v ja haen alalle ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette, jotka haitte ja olette menossa pääsykokeisiin?
34 v., ja Porvoon/Hyvinkään Laureaan tuli kutsu sosionomi-pääsykokeeseen. Jännityksellä odottelen vielä kutsua Metropoliaan toimintaterapian pääsykokeeseen (monimuotoja kaikki). :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: Minkä ikäisiä olette, jotka haitte ja olette menossa pääsykokeisiin? Itse täytän pian 28 v. ja terveydenhoitajaksi sekä sairaanhoitajaksi hain.
Täytän 36 tämän vuoden puolella. Alanvaihtaja. Pääsin keväällä sh-opintoihin Laureaan, ykkösvaihtoehtona oli kätilötyö. Nyt uusi yritys. Onpahan opinnot ainakin hyvin alussa jos ja kun pääsen ;)
Jee! Metropoliaan tuli kutsu kätilötyön pääsykokeeseen.