Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli-esivalintakoe

Vierailija
10.10.2016 |

Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.

Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?

Kommentit (839)

Vierailija
521/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tamkin sosionomi monimuoto toteutuksen puolelle päässeitten pisteitä? riittääköhän 44,2 pistettä

Vierailija
522/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia lähettää ihan varmasti viimeisenä, vaikka meillä onkin pari tyhjää päivää kun sote-opet olleet niitä valintasysteemejä tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän matalia pisterajoja!

Vierailija
524/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekkään HAMKista tullut?

Vierailija
525/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin järkyttynyt näistä pisterajojen alhaisuuksista, olin jo viime keväänä. Koe on kuitenkin melko helppo, itsellä jäi yli puoli tuntia tarkistamiseen, kun oli kunnolla lukenut esimateriaalin ja muuhan oli yläastetasoa. Saisi olla kyllä joku raja että puolet vähintään oltava oikein että pääsee pääsykokeeseen! Alle 40 pistettä tuosta kokeesta on oikeasti aika huono tulos.

Vierailija
526/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa tiennyt miten matalilla pääsee😂Ei olis tarvinnut lukea kuin se kuivakemateriaali kerran läpi. Lyin ainakin 10x.

Vierailija
527/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin järkyttynyt näistä pisterajojen alhaisuuksista, olin jo viime keväänä. Koe on kuitenkin melko helppo, itsellä jäi yli puoli tuntia tarkistamiseen, kun oli kunnolla lukenut esimateriaalin ja muuhan oli yläastetasoa. Saisi olla kyllä joku raja että puolet vähintään oltava oikein että pääsee pääsykokeeseen! Alle 40 pistettä tuosta kokeesta on oikeasti aika huono tulos.

Sama! Toisaalta antaa ehkä vähän osviittaa varsinaisiin pääsykokeisiin. Sain 40p enemmän kuin alin hyväksytty raja, niin varmaan saumoja niissä aineosioissa.

Vierailija
528/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIAK Pori, sosionomi. 59,8 pisteellä sai valintakoekutsun.

Vierailija
529/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Tuli kutsu pääsykokeisiin ja näköjään ihan turhaan jännitin. Pisterajat tosi matalat!

Vierailija
530/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa mistä löytyy tieto mitkä koulut tekee valintakoeyhteistyötä? Laureaan tuli pääsykoekutsu, mutta olen hakenut myös lapin amk:hon ja diakiin. Mietinkin että jos pisteet riittää niihin, niin täytyykö osallistua useampiin pääsykokeisiin vai meneekö kaikki yhdellä kokeella?

Vierailija
531/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ainakaan tullut vielä Lapin amk:sta vaikka uskon että saan kutsun.

Vierailija
532/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa mistä löytyy tieto mitkä koulut tekee valintakoeyhteistyötä? Laureaan tuli pääsykoekutsu, mutta olen hakenut myös lapin amk:hon ja diakiin. Mietinkin että jos pisteet riittää niihin, niin täytyykö osallistua useampiin pääsykokeisiin vai meneekö kaikki yhdellä kokeella?

DIAK ainakin on mukana valintakoeyhteistyössä.

Vierailija
533/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyvät ihmiset mistä koulusta saatte niitä kutsujanne! Ei nuo "ihanaa, kutsu tuli" -viestit meitä odottajia paljon lämmitä...

Vierailija
534/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, jäin alle pisteen päähän Laurean terveydenhoitajaopintojen pääsykokeesta! Pääsen kuitenkin Tikkurilaan sairaanhoidon valintakokeeseen noiden Laurean julkaisemien pisterajojen perusteella. :) Mitään virallista kutsua ei ole vielä kuulunut. 

Vierailija
535/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet näköjään riittää Savoniaan sekä Laureaan. Kumpaankaan ei tosin kutsua ole tullut.. Metropolia oli tosin 1.vaihtoehtona ennen nuita, tarkoittaakohan että sinne olisi kutsua tulossa? Vai miten nämä oikeen menee

Vierailija
536/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu todella korkealta rajalta.

Vierailija
537/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu todella korkealta rajalta.

Tarkoityi varmaan omaa tulostaan, eikä rajaa?

Vierailija
538/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu todella korkealta rajalta.[/quoteo]

Se on vaan yksittäisen hakijan rajan ylittänyt pistemäärä, pisteraja on varmaan matalampi.

Vierailija
539/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun AMKista kuulunut mitään?

Vierailija
540/839 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun tuli just hetki sitten kutsu! Itse hain sosionomiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän