Ekaa kertaa aikuisiällä sinkku (6-vuotinen suhde loppui)
Aloin seurustelemaan 19 vuotiaana ja kuuden vuoden jälkeen erottiin, erosta nyt jo 4kk ja tuntuu että olisin valmis siirtymään takaisin sinkkumarkkinoille ja etsimään uutta parisuhdetta, mutta hitto kun tuntuu mahdottomalta. Edellisen kerran sinkkuna riekuin baareissa, mutta nykyään baarit eivät kiinnosta lainkaan, enkä edes haluaisi bilettäjämiestä.
En halua käyttää tinderiä tai vastaavaa deittisovellusta, sillä haluaisin tavata luonnollisessa tilanteesa uuden miehen, ilman sovelluksia siinä välissä.
Mutta missä miehiä tapaa, jos ei käytä tinderiä eikä halua baarista metsestää...
Kriteerit miehelle
-urheilullinen
-luotettava
-mukava ja hauska
-tietenkin omaan silmään tätyy olla hyvännäköinen, mutta ei tarvi olla Beckham.
-fiksu (ei siis välttämättä akateeminen, mutta reilusti saa olla järkeä päässä)
-ei polta ja juo hillitysti, terveelliset elämäntavat yleisesti
-ei lapsihaaveita ihan lähitulevaisuudessa
Missä tällaiset miehet luuraa...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö töistä tai harrastusten kautta? :) Niitä voisin kuvitella potentiaalisimmiksi ympäristöiksi kuvailemallesi urosyksilölle...
Hankalampi tilanne, kun on töissä naisvaltaisella alalla ja harrastaa lajeja, missä käytännössä ei ole miehiä mukana. Baarit eivät enää kiinnosta, kuten eivät nettisovelluksetkaan. Pidän tiukasti kiinni yksityisyydestäni Internet-aikakaudella.
Ymmärrän, jos nettisovellukset tai baarit eivät kiinnosta; olen itse samanlainen. Se, mihin on tilanteessasi oltava valmis, on joustaminen omista tutuista kaavoista. Jos ei hakeudu tilanteisiin, joissa tapaa uusia ihmisiä ja myös niitä miehiä, voi sinkkuudestaan syyttää vain itseään. Jos haluat maanläheisen miehen, tyyppi voi löytyä patikoidessa; jos musiikista kiinnostuneen, ala soittaa jotain soitinta tai hakeudu konsertteihin jne. Ennen kaikkea tee niitä juttuja, joista itse nautit, niin löydät ihmisiä, joilla on samoja mielenkiinnon kohteita. Ei myöskään pidä olettaa, että heti pitäisi natsata: ole avoin ihmisille ja valmis juttelemaan kaikkien kanssa ulkonäköön katsomatta. Jokainen uusi tuttavuus voi johtaa "sen oikean" löytymiseen.
Et tainnut olla ap, mutta tässä nyt vinkkini kuitenkin sinulle ja muille samanlaisten ongelmien kanssa painiskeleville.
En ole tosiaan ap, mutta noita asioita olen pyrkinyt tekemään. Ihan kivoihin miehiin on tullut tutustuttua, mutta ei siihen riittävän sopivaan puolin ja toisin. Välillä vaan väsyttää aloittaa se tutustumisprosessi taas uudestaan ja todeta sitten, että ei tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkälle en ole valmis menemään, että alkaisin harrastaa jotakin itselle vastenmielistä lajia vain siksi, että tapaisin miehen, joka on kiinnostunutkin sitten myös siitä. En ole ap. Eivät deittikumppanitkaan ex-puolisoani lukuun ottamatta ole halunneet edes kokeilla omaa lajiani.
Vaikutat aika ikävältä ihmiseltä jos et ole kiinnostunut mistään mitä miehet tekevät.
Missä kohtaa tämä tuli esiin? Ihan yhtä lailla seuraan kuitenkin formuloita ja jääkiekkoa, noin esimerkiksi.
No jos et halua alkaa harrastamaan mitään lajia, jossa on miehiä, koska pidät sitä itsellesi vastenmielisenä, niin eikö se kerro juuri siitä?
Minä, mutta AV:n mukaan en ole sitä halutuinta sorttia, joten olen jättänyt parisuhdehaaveet sivummalle.
Se on kyllä ihan nättinä naisena olemisen hyvä puoli, että halutessaan saa seksiä ihan milloin vaan. Siinä ei tarvitse arvomaailman ja aatteiden olla niin tarkasti kohdillaan. Miehille tuo asetelma on tietysti vähän epäreilumpi.
Miksi ihmeessä muuten joku haluaisi esimerkiksi vapaapainia tai nyrkkeilyä harrastavan poikaystävän, jos lajit sotisivat kaikkea omaa käsitystä ihmisyydestä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan nättinä naisena olemisen hyvä puoli, että halutessaan saa seksiä ihan milloin vaan. Siinä ei tarvitse arvomaailman ja aatteiden olla niin tarkasti kohdillaan. Miehille tuo asetelma on tietysti vähän epäreilumpi.
Miksi ihmeessä muuten joku haluaisi esimerkiksi vapaapainia tai nyrkkeilyä harrastavan poikaystävän, jos lajit sotisivat kaikkea omaa käsitystä ihmisyydestä vastaan?
No aika harvoin harrastuksilla on kovin suurta ristiriitaa oman arvomaailmansa kanssa.
Yllättävää kyllä muuten on. Monella se on osa tietynlaista elämäntapaa -ja tyyliä. Puolison kannalta sillä on siis merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi rahalla saa aina seksiä.
M33
Onneksi ilman rahaa saa seksiä, missä ne kuulumisetkin oikeasti kiinnostavat, eikä maksu etukäteen kiitos.
Minulla on tuollainen mies, lisäksi mitat ja palkka ovat kohdallaan. Mutta haluaa lapsia parin vuoden sisään. Tapasin hänet matkalla.