Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa aikuisiällä sinkku (6-vuotinen suhde loppui)

Vierailija
10.10.2016 |

Aloin seurustelemaan 19 vuotiaana ja kuuden vuoden jälkeen erottiin, erosta nyt jo 4kk ja tuntuu että olisin valmis siirtymään takaisin sinkkumarkkinoille ja etsimään uutta parisuhdetta, mutta hitto kun tuntuu mahdottomalta. Edellisen kerran sinkkuna riekuin baareissa, mutta nykyään baarit eivät kiinnosta lainkaan, enkä edes haluaisi bilettäjämiestä.

En halua käyttää tinderiä tai vastaavaa deittisovellusta, sillä haluaisin tavata luonnollisessa tilanteesa uuden miehen, ilman sovelluksia siinä välissä.

Mutta missä miehiä tapaa, jos ei käytä tinderiä eikä halua baarista metsestää...

Kriteerit miehelle
-urheilullinen
-luotettava
-mukava ja hauska
-tietenkin omaan silmään tätyy olla hyvännäköinen, mutta ei tarvi olla Beckham.
-fiksu (ei siis välttämättä akateeminen, mutta reilusti saa olla järkeä päässä)
-ei polta ja juo hillitysti, terveelliset elämäntavat yleisesti
-ei lapsihaaveita ihan lähitulevaisuudessa

Missä tällaiset miehet luuraa...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa tuollaisen :D

Vierailija
2/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to the club!

Itse ajattelin aluksi samoin. Totesin 'luonnolliset' menetelmät pitkälti illuusioksi melko pian (kts. blogi). Myös baarit ja klubit on kummasti ruvenneet taas kiinnostamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut peeniksen mittoja mitä vaadit uudelta lompakoltasi?

Vierailija
4/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbaba tavoittelee taas kuuta taivaalta.

Vierailija
5/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi, mutta ikä ei natsaa.

M35

Vierailija
6/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osun noihin kriteereihin ainakin osittain ja olen todennut netin deittisovellukset toimimattomiksi, ilmeisesti naama ei riitä naisen mielenkiinnon herättämiseen. Yöelämä ja kännääminen ei jaksa kiinnostaa ollenkaan. Odottelen että kohtaisin naisen ihan sattumalta, mutta saapa nähdä miten käy.

Vierailija
7/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbaba tavoittelee taas kuuta taivaalta.

a) tiedätkö olenko barbababa vaiko ihan normaali nainen?

b) mikä tossa oli kuuta taivaalta? Saan kai tavoitella miestä, joka vastaa omaa tasoani ja omia arvojani. 

Vierailija
8/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Welcome to the club!

Itse ajattelin aluksi samoin. Totesin 'luonnolliset' menetelmät pitkälti illuusioksi melko pian (kts. blogi). Myös baarit ja klubit on kummasti ruvenneet taas kiinnostamaan..

Sun kannattaisi ainakin blogisi perusteella lopettaa se karusellissa pyöriminen ja tutustua miehiin pitemmän kaavan mukaan muualla kuin seuranhakusovelluksissa. Joten sinuna en antaisi ohjeita muille kun oma menetelmäsikään ei tunnu toimivan.

Vierailija
9/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Welcome to the club!

Onko tuo blogi totta vai jonkun lassukan provoilua?

Vierailija
10/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Welcome to the club!

Onko tuo blogi totta vai jonkun lassukan provoilua?

Provoilua tai ei, niin valitettavasti tuollaisia naisia on tällä hetkellä paljon liikenteessä.

Vierailija
11/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustelemaan 19 vuotiaana ja kuuden vuoden jälkeen erottiin, erosta nyt jo 4kk ja tuntuu että olisin valmis siirtymään takaisin sinkkumarkkinoille ja etsimään uutta parisuhdetta, mutta hitto kun tuntuu mahdottomalta. Edellisen kerran sinkkuna riekuin baareissa, mutta nykyään baarit eivät kiinnosta lainkaan, enkä edes haluaisi bilettäjämiestä.

En halua käyttää tinderiä tai vastaavaa deittisovellusta, sillä haluaisin tavata luonnollisessa tilanteesa uuden miehen, ilman sovelluksia siinä välissä.

Mutta missä miehiä tapaa, jos ei käytä tinderiä eikä halua baarista metsestää...

Kriteerit miehelle

-urheilullinen

-luotettava

-mukava ja hauska

-tietenkin omaan silmään tätyy olla hyvännäköinen, mutta ei tarvi olla Beckham.

-fiksu (ei siis välttämättä akateeminen, mutta reilusti saa olla järkeä päässä)

-ei polta ja juo hillitysti, terveelliset elämäntavat yleisesti

-ei lapsihaaveita ihan lähitulevaisuudessa

Missä tällaiset miehet luuraa...

Tinderissä, baareissa, lenkkipoluilla, kaupassa, bussissa, kuntosalilla...

Noissa ainakin minä olen. En oikein ymmärrä miksi tarkoituksella hankaloitat seuranhakua noilla säännöilläsi. Kyllä baareissa käy paljon miehiä, jotka eivät siellä tykkää jatkuvasti roikkua. Se nimittäin on se paikka, jossa Suomessa tapaa naisia. Toki kavereiden kauttakin voi tutustua, mutta haluaisin mieluummin olla naisten kanssa, jotka ovat eri piireissä, joissa normaalisti olen. Tällöin epäonnistunut säätö ei aiheuta ikäviä tilanteita myöhemmin, kun seurustelen jonkun toisen kanssa.

Onhan tuo Tinderi vähän stressaava tavallaan, koska ei tiedä ennen tapaamista, että tykkääkö toisesta osapuolesta lainkaan. Ei sitä kuitenkaan tarvitse ottaa liian vakavasti. Jos ei juttu toimi, niin sitten se ei toimi. Voihan sieltä ihan vain kavereitakin löytää.

Vierailija
12/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö töistä tai harrastusten kautta? :) Niitä voisin kuvitella potentiaalisimmiksi ympäristöiksi kuvailemallesi urosyksilölle...

Vierailija
13/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsi, mutta ikä ei natsaa.

M35

Come to mama!

Vierailija
14/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut seurustelukumppanini alkoholin ollessa tilanteessa mukana. Asiat etenevät nopeammin.

Vierailija
15/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn: mitä hyötyä vastauksista olisi aloittajalle? Kun aloittaja kieltäytyy ehdottomasti tekemästä itse mitään asian eteen, niin ainut mahdollisuus on elää elämäänsä ja odottaa, jos sopiva mies ilmestyy itsestään johonkin luonnolliseen tilanteeseen, ilman sovelluksia siinä välissä.

Vierailija
16/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö töistä tai harrastusten kautta? :) Niitä voisin kuvitella potentiaalisimmiksi ympäristöiksi kuvailemallesi urosyksilölle...

Hankalampi tilanne, kun on töissä naisvaltaisella alalla ja harrastaa lajeja, missä käytännössä ei ole miehiä mukana. Baarit eivät enää kiinnosta, kuten eivät nettisovelluksetkaan. Pidän tiukasti kiinni yksityisyydestäni Internet-aikakaudella.

Vierailija
17/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Welcome to the club!

Sun kannattaisi ainakin blogisi perusteella lopettaa se karusellissa pyöriminen ja tutustua miehiin pitemmän kaavan mukaan muualla kuin seuranhakusovelluksissa. Joten sinuna en antaisi ohjeita muille kun oma menetelmäsikään ei tunnu toimivan.

Just näin! :D

Vierailija
18/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Welcome to the club!

No teidän karusellimiesten ei kannattaisi antaa ohjeita kenellekään. Teidän ei kannattaisi olla edes olemassa. Siis hyi saasta...

Vierailija
19/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua nettideiteille?

Sitä kautta voi löytää ihmisen, johon ei muuten törmäisi missään. Varsinkaan jos et nykyään käy missään perinteisessä pariutumismestassa.

Joo, siellä on ihan onnettomia tapauksia. Ja varattuja. Tietty. Niitä on baarissakin. Mutta tutustuminen on silti helpompaa, ja on ihana tunne kirjatua tililleen ja katsoa onko tullut niitä oikeita kirjeitä.

Ja vielä ihanampi tunne on kirjautua lopullisesti ulos palvelusta, koska Se Oikea on löytynyt.

Vierailija
20/50 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalampi tilanne, kun on töissä naisvaltaisella alalla ja harrastaa lajeja, missä käytännössä ei ole miehiä mukana. Baarit eivät enää kiinnosta, kuten eivät nettisovelluksetkaan. Pidän tiukasti kiinni yksityisyydestäni Internet-aikakaudella.

Oletko kuullut, että mikään nettipoliisi ei tule ratsaamaan että nimesi ja naamakuvasi ja kaikki netissä kertomasi pitää paikkaansa?

Hanki pre-paid, keksi nimi, muokkaa kuvaasi jollain apsilla. Kyllä sä niilläkin pääset eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän