Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten erota oikein? Piiitkä suhde johon menty liian nuorena.

Vierailija
09.10.2016 |

Haluan ELÄÄ kun vielä voin. Uutta ei ole katsottuna. Melkein koko elämä menee uusiksi eron myötä mutta en tiedä mistä ero aloitetaan?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa Porvoosta.

Vierailija
42/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkkuna vapaa, vaikka olenkin pienen lapsen totaali-yh. Ei tarvitse raportoida tekemisiään kenellekään, voin käyttää rahanai miten haluan. Voin olla kotona siten kuin haluan, ei tarvitse väkisin olla kenenkään kanssa ja jutella. Ei ole pakko harrastaa seksiä ettei vaan suhde kuivahda. Ja mikä parasta, tiedän mitä kotonani tapahtuu, ei tule ikäviä yllätyksiä.

Kenenkään muun tekemiset eivät myöskään vaikuta tunnetiloihini. Kukaan ei voi yhtäkkiä romauttaa minua pettämällä luottamukseni tms. Elämä on tasapainoista ja hyvää.

Vierailija
44/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä parisuhde oli ainakin itselleni todella lamaannuttava kokemus. Nyt kun erosin, niin tullut taas elämänilo takaisin ja ajattelin lähteä uudestaan opiskelemaan.

Mä taas lamannuin siitä, kun exä pudotti eropommin ihan yllättäen. En ole viiden vuoden jälkeenkään toipunut

Vierailija
45/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut mieheni kanssa 25v,olin 15 kun aloitimme seurustelun.olen yhä todella onnellinen,molemmat on annettu tilaa toisillemme,aikaa on olla yksinkin,mies käy metsästysreissuillaan ja minä reissaan ulkomailla,viimeksi 8pvää khao lakissa,yhdessä mm. harrastetaan kuntosalia ja meditointia,lasten kanssa uintia ratsastusta ja geokätköilyä ja matkustusta.yhdessäolomme perustuu vapaaehtoisuuteen,emme pidä toisiamme itsestäänselvyytenä,jo ennen lapsien syntymää päätinme että panostamme myös toisiimme,olemme sitouneet paitsi vanhemmuuteen myös toisiimme.työskentelemme myös yhdessä. Harvoin kun tarvitsemme etäisyyttä,toinen punkkaa toisessa makkarissa,en vaihtais osaani mihinkään.enkä ikinä vaarantais suhdettamme ihastusten takia.

Vierailija
46/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on erikoinen juttu. Toisaalta se on läheisin ihmissuhde, jossa jaetaan miltei kaikki asiat kodista alkaen. Toisaalta se on äärimmäisen hatara rakennelma, koska toinen osapuoli ei todellisuudessa ole sitoutunut mitenkään, vaan voi lähteä, vaikka kaikki olisi kuinka hyvin.

Vierailija
47/50 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jotkut tajuaa ja uskaltaa lähteä liitosta jos ei ole onnellinen. Kamala ajatus että kun kerran on sanonut tahdon niin mitään ei miuta enää voi. Miksi jäädä katkeroitumaan lopuksi ikää puolison kanssa jonka kanssa ei ole onnellinen. Itsekin hiljattain eronnut pitkästä liitosta. Ei uutta miestä mutta kaikkea uutta kivaa elämässäni!

Vierailija
48/50 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi 'elää' yhdessä? Muuttaa, matkustella, harrastaa tms.

Ei ole sama asia! XD

Vierailija
49/50 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H    puhuu potaskaa

Vierailija
50/50 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö molemmat yhä yöksi samaan asuntoon eropäätöksen kertomisen jälkeen? Kannattaako viedä tärkeimmät tavarat jo salaa muualle turvaan?

Jos exäsi on sellainen että voi rikkoa tai varastaa ne niin kannattaa.