Haluatko miljonääriksi dippainssi ei kehdannut myöntää katsovansa reality roskaa :D
Kommentit (12)
Juu. Mun mieskin näköjään kattoo. Kun ties tuon. Olen pettynyt. En tunne koko miestä.
En minäkään katso, mutta oikein olisin vastannut.
Itsekkään en katso tositvshaibaa, mutta osasin päätellä oikean vastauksen.
Mitä ihmettä? En ikinä katsoisi tollasta moskaa. Ihan tarpeeksi sain Geordie Shoresta, ei kiinnosta Idiootti Danin lässytys.
En mäkään katso roskaa. Mainoksista saa tietää oleelliset "tiedot" niistä. Jaksaako joku todella seurata tositv:tä? Tylsistyisin kuoliaaksi niitä katsoessa.
Minä inssidippainssi en häpeä myöntää että katson "Hengenvaarallinen saalis"- ja "Pontikankeittäjät"-sarjoja. Jossain vaiheessa tuli se "yrtinviljelyyn" keskittyvä reality mutta lopetettiin.
Realitya on nääs monenlaista...ei ole pakko katsoa jotain kardaasianässiä tms.
Onko muka niin yllättävää, että vain kourallinen ihmisiä kattoo sitä kuraa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? En ikinä katsoisi tollasta moskaa. Ihan tarpeeksi sain Geordie Shoresta, ei kiinnosta Idiootti Danin lässytys.
Eiku nyt tais mennä kökkösarjat sekasin, oliks se Tempation Island eikä Danin se hottikset?
Vierailija kirjoitti:
Minä inssidippainssi en häpeä myöntää että katson "Hengenvaarallinen saalis"- ja "Pontikankeittäjät"-sarjoja. Jossain vaiheessa tuli se "yrtinviljelyyn" keskittyvä reality mutta lopetettiin.
Realitya on nääs monenlaista...ei ole pakko katsoa jotain kardaasianässiä tms.
Olen keitellyt tosi paljon nuorena. Silloin kun viina oli tosi kallista.
Tienasi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka niin yllättävää, että vain kourallinen ihmisiä kattoo sitä kuraa?
"Hengenvaarallinen saalis" on saanut kolme Emmyä. Ihan kurajutut ei tuohon pysty...
Sanoin miehelle ihan samaa :D