Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?

Vierailija
08.10.2016 |

Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.
Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.
En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(
N28

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdota että alatte seurustella.

Vierailija
2/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmasta voisin sanoa että jos naiselta ei saa pillua kahden viikon tapailun aikana niin sitä ei saa myöhemminkään. Parempi saada heti tai viikon sisään niin sen perusteella voi tehdä päätöksiä jatkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se on lukenut naisille suunnattua ihmissuhdehömppää jossa kerrotaan että pitää pihdata niin-ja-niin-kauan jos haluaa vakavan suhteen ja nyt se soveltaa sitä sinuun? Pelkää että jos kerran päästää sinut istumaan kyrvän päälle niin katoat maailman tuuliin?

Vierailija
4/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.

Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.

En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(

N28

Ehkä hänellä on hiivatulehdus.

Vierailija
5/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut aiheesta suoraan miehen kanssa, että miksi hän ei suostu seksiin? Kuinka usein ylipäätään tapaatte, ja kumpi tekee aloitteen seuraavaan tapaamiseen?

Ensimmäisenä tuli mieleen, että onko miehllä mahdollisesti jotain terveydellistä (tilapäistä) ongelmaa, joka estää seksin?

Vierailija
6/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho , silloin kun mies on hillitty ja naista kunnioittava eikä painosta seksiin niin sekin on jo pahe ja huono asia .

Mutta jännämies vääntää muijat sänkyyn heti ekana iltana sovinnolla tai ilman ja sitä ihaillaan. ..

Ei voi ymmärtää naisia ..

Teet niin tai näin niin väärin menee kuitenkin aina eli kiitos ja anteeksi yht'aikaa ei muuta .

Vierailija
7/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta voisin sanoa että jos naiselta ei saa pillua kahden viikon tapailun aikana niin sitä ei saa myöhemminkään. Parempi saada heti tai viikon sisään niin sen perusteella voi tehdä päätöksiä jatkosta.

Joku täällä kuulostaa tikkarin perään kitisevältä pikkulapselta... Hetihetimullenytyääh.

Vierailija
8/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis?

Vierailija
9/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä nuo suutelut ja hyväilyt sitten päättyy, jos ei seksiin? Irrottautuuko mies ja sanoo, että ei nyt/ vielä tms. Seisooko hänellä, antaako koskettaa erogeenisille alueille vaatteiden päältä?

Aika erikoista, ettei tuossa ajassa ole halunnut ryhtyä seksiin. Oisko joku ikävä alapään vaiva meneillään, ja odottelee, että on varmasti parantunut ennen kuin alkaa kanssasi mihinkään. Olishan se vähän noloa sanoa tuoreessa tapailusuhteessa, että on joku tuon tyyppinen este.

Vierailija
10/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelevat ainoastaan seksiä, mikä tuli tässäkin taas todistettua :(

Mistä löytäisin naisen, joka ei ajattelisi alapäällään?

Vierailija
11/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin harrastettiin seksiä. Mies olisi kyllä halunnut, mutta itse halusin odottaa. Arvostan todella paljon, että mies kunnioitti minun päätöstäni tässä eikä vetänyt itkupotkuraivareita.

Miksi miehen pitäisi suostua seksiin, jos sinä et ole edes varma haluatko seurustella? Ja miten voit ajatella, että miehen kyvyt tai taidot makuuhuoneen puolella olisi joku staattinen juttu? Taidot kehittyvät ajan kanssa ja 80-vuotias ei jaksa enää samalla tavalla kuin parikymppinen ori. Jos et pysty tätä hyväksymään, niin ehkä on parempi unohtaa haave parisuhteesta ja jättää miehet niille, joilla ei ole niin kohtuuttomat vaatimukset.

Vierailija
12/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku tauti siellä.

Vierailija
13/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämillään edelleen kirjoitti:

Oho , silloin kun mies on hillitty ja naista kunnioittava eikä painosta seksiin niin sekin on jo pahe ja huono asia .

Mutta jännämies vääntää muijat sänkyyn heti ekana iltana sovinnolla tai ilman ja sitä ihaillaan. ..

Teet niin tai näin niin väärin menee kuitenkin aina eli kiitos ja anteeksi yht'aikaa ei muuta .

Tämä. Empä ole enää ollut pitkään aikaan kiinnostunut suomalaisen lumpun kanssa seurustelusta. Liian epävakaita persoonia.

Vierailija
14/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stressaa että onnistuuko tai ei ole rento kanssasi ja paineet vaan kasvaa..

Vierailija
15/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kyllä viikossa pitäis jo revaa saada. Pihtareista ei kukaan tykkää, jos ei viikossa irtoa niin dumppaa akka ja etsi uus tai mene huoriin.

Vierailija
16/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tommoset miehet on tosi estyneitä sitten kun sinne sänkyyn vihdoin päästään. Yksi pihtarimies ei koskaan antanut suuseksiä tai halunnut juuri edes suudella ja seksi oli pelkkää lähetyssaarnaajaa :( Toinen pihtarimies oli lähes samanlainen, lisäksi teki kaiken jotenkin hitaasti ja intohimottomasti, kuin robotti. "Pikkumiehet" olivat kylläkin erittäin isoja kummallakin, siitä sai vähän iloa irti edes 😃

Vierailija
17/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kinkkinen juttu. Toisaalta kannattaisi tapailla kauankin ilman seksiä, jotta suhde ei jäisi pelkäksi panosuhteeksi mutta silloin taas ehtii tietenkin tulla tunteet mukaan ja sitten mies onkin vain vedättänyt ja ainoastaan esittänyt ihastunutta seksiä saadakseen.

Ei näissä vaan voi voittaa. Joko panette heti kättelyssä ja homma on siinä/panosuhde tai sitten panette parin kuukauden päästä ja homma on siinä/panosuhde.  Oikeaa parisuhdetta ei tule kummallakaan tavalla.

Ja ap, tuolla tapailemallasi miehellä on todnäk joku tauti tai sitten muuta häikkää esim erektion suhteen. Harmi sinänsä, tuollaisen miehen kanssa saattaisi se oikea parisuhdekin muilta osin onnistua mutta sitten ei seksiä ole joko ollenkaan tai just ehkä kerran puoleen vuoteen.

Vierailija
18/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämillään edelleen kirjoitti:

Vonkaajien ja seksin välttelijöiden välissä on myös kultainen keskitie eli normaalit herrasmiehet, jotka ovat kyllä kovin innokkaita seksiin mutta odottavat kunnes nainen on valmis etenemään, ehkä n. kolmansilla tai neljänsillä treffeillä. Ja näitä miehiä on kokemukseni mukaan ihan oikeasti olemassa :)

Vierailija
19/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Voihan se olla niinkin, että hän ei ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä. Käsikkäin kulkeminen, suutelu ja hyväilykin  voivat olla sellaisia asioita, joita voi tehdä naisen kanssa, josta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti erityisen kiinnostunut. Esimerkiksi jos naisella on kauniit kasvot ja hän on miellyttävä ja alkaa minua suutelemaan, niin kyllä minä voisin suudella takaisin. Etenkin siinä tilanteessa jos suhde on vasta päättynyt ja kaipaa lohduttajaa ja läheisyyttä. Sen sijaan seksiin lähteminen epäkiinnostavan naisen kanssa on hankalaa.

Vierailija
20/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kokemusta samanlaisesta tilanteesta ja johtui siitä että miehellä oli oudosti vuotava peräpää. Elikkä ilmeisesti anaalirauhaset vuotivat kalsareihin tai jotain ja piti salaa siksi tenaa housuissa. Aloin aavistella tätä kun asuin pienessä yksiössä ja miehen vessassakäynnin jälkeen haju oli ihan hirveä, ei siis kakan haju vaan selvästi pepun ja pakaroiden välistä tullut haju. Hän itse ei vaikuttanut sitä huomaavan mutta siis joo oikeesti alkoi yököttämään kun menin hänen jälkeen vessaan. Sitten kerran oltiin harrastettu pettingiä ja päätin että nyt tämä tyttö tekee aloitteen. Tempaisin kalsarit jalasta ja sitten paljastui tena. Olin niinkuin en olisi huomaavinaankaan mutta halut meni kun aloin ottaa suihin ja se haju tuli sitten peräpäästä väkisin nenään. Suhde loppui kyllä sitten aika pian. Eli joo jotain on pielessä varmasti ja veikkaan itse tuota anaalirauhasjuttua tai sitten sukupuolitauti.