Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?
Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.
Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.
En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(
N28
Kommentit (72)
No, 1 kk... Jos tapaa kerran viikossa, niin on nähnyt toisen neljä kertaa. Ei kaikkia, miehiäkään, kiinnosta panna kaikkea mikä liikkuu. Haluavat tunteita ensin.
miksi et arvosta miehen mielipidettä ja tahtoa? mies on järkevä, kun ei ole heti nussimassa. sinä olet kiirehtimässä, joten päästä miehestä irti. etsi joku muu nopea nussija!!
Jos jäät odottamaan, niin ehkä sullekin vielä vuoro tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Hämillään edelleen kirjoitti:
Oho , silloin kun mies on hillitty ja naista kunnioittava eikä painosta seksiin niin sekin on jo pahe ja huono asia .
Mutta jännämies vääntää muijat sänkyyn heti ekana iltana sovinnolla tai ilman ja sitä ihaillaan. ..Ei voi ymmärtää naisia ..
Teet niin tai näin niin väärin menee kuitenkin aina eli kiitos ja anteeksi yht'aikaa ei muuta .
Vonkaajien ja seksin välttelijöiden välissä on myös kultainen keskitie eli normaalit herrasmiehet, jotka ovat kyllä kovin innokkaita seksiin mutta odottavat kunnes nainen on valmis etenemään, ehkä n. kolmansilla tai neljänsillä treffeillä. Ja näitä miehiä on kokemukseni mukaan ihan oikeasti olemassa :)
AHAA, eli seksiin eteneminen tapahtuukin vain naisten ehdolla! Koen valaistuneeni ja vaadin seuraavan kerran seksiä heti kun koen itse olevani siihen valmis, mitäs sen jantterin mielipiteellä (jos hän on siis normaali herrasmies).
-N26
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on lukenut naisille suunnattua ihmissuhdehömppää jossa kerrotaan että pitää pihdata niin-ja-niin-kauan jos haluaa vakavan suhteen ja nyt se soveltaa sitä sinuun? Pelkää että jos kerran päästää sinut istumaan kyrvän päälle niin katoat maailman tuuliin?
Minun miekestä tuollaiset "pitää pihdata niin-ja-niin-kauan jos haluaa vakavan suhteen" jutut ovat täyttä soopaa, itsekin aikanaan menin ensitreffeillä miehen kanssa sänkyyn ja siitä lähti erittäinkin vakava suhde. Harmi vaan että se loppui vähän vajaan viiden vuoden jälkeen, kun mies päättikin yhtäkkiä ettei meillä ole tulevaisuutta. Ja jos tämä nykyinen mies pelkää mitään tuollaista... pelkää aivan turhaan, olisin kyllä valmis antamaan uuden mahdollisuuden mikäli seksi ei ekalla kerralla suju. Ovathan ekat kerrat uuden ihmisen kanssa aina vähän hapuilua. Olen myös yrittänyt vakuutella tätäkin miehelle, tuloksetta...
N28
Vierailija kirjoitti:
No, 1 kk... Jos tapaa kerran viikossa, niin on nähnyt toisen neljä kertaa. Ei kaikkia, miehiäkään, kiinnosta panna kaikkea mikä liikkuu. Haluavat tunteita ensin.
Ei se välttämättä ole haluista kyse, vaan halujen hallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.
Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.
En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(
N28
Joskus olen tavannut toisenkin kerran etenkin jos ensitapaamisen pieleen menemiselle eli seksittömyydelle on jokin hyvä selitys, kuten olosuhteet tms.
Mutta jos ei ekoilla treffeillä tilaisuuksista huolimatta päästä peiton alle, niin ei jatkoon.
Eli älä tuhlaa aikaasi moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun naisena on vaikeaa kuvitella, että omat tunteet heräisivät kunnolla ilman seksiä, jos seksiä pitää odottaa suhteen alkumetreillä, niin mites sitten, kun suhde on arkipäiväistynyt?
Vierailija kirjoitti:
miksi et arvosta miehen mielipidettä ja tahtoa? mies on järkevä, kun ei ole heti nussimassa. sinä olet kiirehtimässä, joten päästä miehestä irti. etsi joku muu nopea nussija!!
Ai "heti nussimassa" on sama kuin kuukauden päästä? Minusta "heti" tarkoittaa ekalla tapaamisella.
On normaalia haluta ihmistä, jota suostuu tapailemaan useamman kerran. Jos mä tapailisin monta kertaa miestä, joka ei halua mua seksuaalisesti, kuvittelisin, että mussa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskustellut aiheesta suoraan miehen kanssa, että miksi hän ei suostu seksiin? Kuinka usein ylipäätään tapaatte, ja kumpi tekee aloitteen seuraavaan tapaamiseen?
Ensimmäisenä tuli mieleen, että onko miehllä mahdollisesti jotain terveydellistä (tilapäistä) ongelmaa, joka estää seksin?
Eipä miehestä ainakaan päällepäin näy, että hänellä mitään ongelmia olisi. On hän ihan muuten täysin terve ja täyspäinen ihminen.
Ja Olen kyllä viimeksi eilen puhunut miehen kanssa asiasta. Sanoo vain ettei ole valmis, koska olemme tunteneet vasta niin vähän aikaa (ensi kertaa tapasimme kolme kuukautta sitten ja nyt olemme tapailleet kuukauden aika tiiviisti, joka päivä soittelemme/viestittelemme ja yhdessä vietämme aikaa keskimäärin 4-5 päivää viikosta. Useimmiten mies on ollut aloitteellisempi osapuoli treffien järkkäyksessä ja keskustelujen aloituksessa.) Sanoo olevansa ihan tosissaan minun kanssani, mutta miksi hän ei sitten voisi mennä sänkyyn kanssani, onhan hänn mennyt monien muidenkin naisten kanssa?
N28
Se on joko aseksuaali, kaapissa oleva homo tai impotentti.
Juoksisin ja lujaa.
Kauheeta kun mies ei heti halua panna
Kauheeta kun haluaa heti panna
Kauheeta kun mies ei osaa lukea naisen ajatuksia, vaan sille pitäisi sanoa jotain!
Vierailija kirjoitti:
Hämillään edelleen kirjoitti:
Oho , silloin kun mies on hillitty ja naista kunnioittava eikä painosta seksiin niin sekin on jo pahe ja huono asia .
Mutta jännämies vääntää muijat sänkyyn heti ekana iltana sovinnolla tai ilman ja sitä ihaillaan. ..Ei voi ymmärtää naisia ..
Teet niin tai näin niin väärin menee kuitenkin aina eli kiitos ja anteeksi yht'aikaa ei muuta .
Vonkaajien ja seksin välttelijöiden välissä on myös kultainen keskitie eli normaalit herrasmiehet, jotka ovat kyllä kovin innokkaita seksiin mutta odottavat kunnes nainen on valmis etenemään, ehkä n. kolmansilla tai neljänsillä treffeillä. Ja näitä miehiä on kokemukseni mukaan ihan oikeasti olemassa :)
Aijaa, että naisen pillin mukaan eteneminenkö on se "kultainen keskitie". Haha
Varmaan mikropenis, erektiohäiriö tai epävarmuus petipuuhissa. Minusta olisi inhottavaa kiintyä toiseen ja sitten todeta, että seksi on surkeaa. Tästä syystä en seurustele ennen seksiä. Pitäkää rauhassa moraalittomana.
ulla94898 kirjoitti:
Itsellä on kokemusta samanlaisesta tilanteesta ja johtui siitä että miehellä oli oudosti vuotava peräpää. Elikkä ilmeisesti anaalirauhaset vuotivat kalsareihin tai jotain ja piti salaa siksi tenaa housuissa. Aloin aavistella tätä kun asuin pienessä yksiössä ja miehen vessassakäynnin jälkeen haju oli ihan hirveä, ei siis kakan haju vaan selvästi pepun ja pakaroiden välistä tullut haju. Hän itse ei vaikuttanut sitä huomaavan mutta siis joo oikeesti alkoi yököttämään kun menin hänen jälkeen vessaan. Sitten kerran oltiin harrastettu pettingiä ja päätin että nyt tämä tyttö tekee aloitteen. Tempaisin kalsarit jalasta ja sitten paljastui tena. Olin niinkuin en olisi huomaavinaankaan mutta halut meni kun aloin ottaa suihin ja se haju tuli sitten peräpäästä väkisin nenään. Suhde loppui kyllä sitten aika pian. Eli joo jotain on pielessä varmasti ja veikkaan itse tuota anaalirauhasjuttua tai sitten sukupuolitauti.
Tuollainen vaiva on harvinainen, joten ei se ehkä ihan sieltä todennäköisimmästä päästä ole. Toivottavasti suhtauduit tilanteeseen asiallisesti ja päätit tapailun asiallisesti, koska tuollaiset vaivat ovat erittäin hankalia tapailun kannalta ja toisen osapuolen töykeä käytös ongelman huomatessa voi tehdä pahaa jälkeä.
about 2 tuntia jos ei persettä irtoo niin uutta tilalle
Hö. Me tapailtiin miehen kanssa 2kk ennen seksiä. Hänelläkin oli paineita vaikka on mua vanhempi ja kokenutkin.
Kannatti kyllä, sai ihan rauhassa kiintyä toiseen ilman sitä seksin aiheuttamaa HYSTERIAA :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28Voihan se olla niinkin, että hän ei ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä. Käsikkäin kulkeminen, suutelu ja hyväilykin voivat olla sellaisia asioita, joita voi tehdä naisen kanssa, josta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti erityisen kiinnostunut. Esimerkiksi jos naisella on kauniit kasvot ja hän on miellyttävä ja alkaa minua suutelemaan, niin kyllä minä voisin suudella takaisin. Etenkin siinä tilanteessa jos suhde on vasta päättynyt ja kaipaa lohduttajaa ja läheisyyttä. Sen sijaan seksiin lähteminen epäkiinnostavan naisen kanssa on hankalaa.
Tästä on muutamakin mies tosiaan maininnut. Ovat kiinnostuneita ja erektio vain naisen kanssa, joka oikeasti viehättää seksuaalisesti. Ei kenen tahansa kanssa, toisin kuin välillä annetaan ymmärtää. Eivät miehetkään koneita ole. Mutta älä odota liian kauan. Voi olla pettymyksiä edessä.
En minä ainakaan suostuisi mihinkään ennen kuin pysyvä suhde on varma.
M
Mulla oli reilu kk tapailu itseäni 10v vanhemman miehen kanssa. Ei halunnut seksiä, ehkei kyennyt.Sanoi,ettei koe vetoa minuun.