Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?

Vierailija
08.10.2016 |

Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.
Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.
En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(
N28

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti hyvin henkilökohtainen asia ja vaihtelee yksilöstä riippuen. Itse tapailin nykyistä miestäni kaksi vuotta ennen kuin meillä oli seksiä. Minua on lapsena hyväksikäytetty, joten seksi oli vaikea asia. Olen onnellinen, että edettiin hiljaa ja tutustuttiin, rakastuttiin ja ystävystyttiin ennen seksiä. Nykyisin olemme olleet yhdessä 15 vuotta. 

Edelleenkään en pidä seksiä kovin tärkeänä. Jos tapaisin jonkun kivan miehen, jonka kanssa muuten kaikki tuntuisi luontevalta ja hyvältä, voisin odotella seksiä pitkäänkin. Ei minulla ole kiire mihinkään. Odottaminen ei mielestäni myöskään kerro suhteen tulevasta intohimosta vielä mitään. 

Vierailija
42/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, 1 kk... Jos tapaa kerran viikossa, niin on nähnyt toisen neljä kertaa. Ei kaikkia, miehiäkään, kiinnosta panna kaikkea mikä liikkuu. Haluavat tunteita ensin.

Minun naisena on vaikeaa kuvitella, että omat tunteet heräisivät kunnolla ilman seksiä, jos seksiä pitää odottaa suhteen alkumetreillä, niin mites sitten, kun suhde on arkipäiväistynyt?

Samanlainen juttu minullakin. En minäkään voisi elää sellaisessa suhteessa, jossa seksiä on tyliin kerran kuussa :(

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onneksi en ole sinkku! Julmalta tuntuu elämä "treffimarkkinoilla", en varmaan pärjäisi alkuunkaan.

Heittäydyin tuossa miettimään aikaa kauas taaksepäin. Nykyisen mieheni kanssa olimme tunteneet/tapailleet 2-3 kuukautta ennen seksiä. Hyväilyjä, suutelua ja jopa yksi yhteinen yö oli ennen etenemistä pidemmälle. Joku kysyi aiemmin, miten hellyys sitten päättyy, jos ei seksiin. Meillä oli ainakin aika selvää molemmille, että ei jatketa vielä tietystä pisteestä edemmäs. Kyllä sen jotenkin toisen kehonkielestä huomasi, vaikkei kumpikaan sanonut, että en sitten halua tänään yhdyntää, kiitos. Ensinnäinen yhteinen seksikerta ei ollut mitenkään sovittu myöskään, yhtenä iltana kaikki tuntui vaan molemmista sopivalta.

Olen kamalan onnellinen siitä, että pitkä suhteemme on alkanut noin rauhassa. Näitä keskusteluja seuratessa huomaa, miten vaikeaa on tehdä asioita oikein. Ei saa mennä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä, ei saa odottaa kuukautta. Joku kommentoijista sanoi näiden välissä olevan "kultaisen keskitien", mutta kuka sen määrittää? Kuten Ap:n mies, minäkin olen harrastanut seksiä useiden kumppaneiden kanssa, mutta sen perusteella ei voi päätellä, milloin olisin valmis sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa. Kaikkien seksikumppaneiden kanssa olen ollut parisuhteessa, yhden illan juttuja en ole kokenut. Jos joskus miehestäni eroaisin, haluaisin myös seuraavaan partneriin tutustua ja luoda luottamusta ennen sänkyyn hyppäämistä. Ehkä olen vanhanaikainen.

Aiemmin vihjattiin myös siitä, että intohimon määrä saattaisin myöhemmin suhteessa olla hyvin matala, jos seksin aloittaminen käy hitaasti. Ainakin meillä pari ensimmäistä vuotta meni alkuhuumassa, molempia halutti joka päivä ja monta kertaa päivässä, eikä nämä vuodet tässä myöhemminkään ole hiljaisia ollut. Hitaammin syntyvä luottamus tai rauhassa harkitseminen eivät ole haluttomuuden synonyymejä.

Vierailija
44/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut seksiä juuri about reilu kuukauteen. Ei sillä edes seisonut aina. Oli siis aikaisemmin seurustellut ja ei ollut neitsyt. Mutta jotenkin musta riitti ymmärrystä ja hyvä että löyty. On aika herkkis ja jännitti jonkun verran koska piti minusta niin paljon. Ei halunnut myöskään tulla loukatuksi jos jättäisinkin vain joten meillä kesti hetken löytää yhteinen sävel senkin jälkeen kun alettiin harrastamaan seksiä. Puoli vuotta myöhemmin elämäni parasta seksiä ja olimme täysin samalla aalto pituudella seksin ja muiden asioiden suhteen.

Vierailija
45/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella"

Kyvyt?? Hyi saatana, en mäkään haluaisi seksiä

Vierailija
46/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmasti hyvin henkilökohtainen asia ja vaihtelee yksilöstä riippuen. Itse tapailin nykyistä miestäni kaksi vuotta ennen kuin meillä oli seksiä. Minua on lapsena hyväksikäytetty, joten seksi oli vaikea asia. Olen onnellinen, että edettiin hiljaa ja tutustuttiin, rakastuttiin ja ystävystyttiin ennen seksiä. Nykyisin olemme olleet yhdessä 15 vuotta. 

Edelleenkään en pidä seksiä kovin tärkeänä. Jos tapaisin jonkun kivan miehen, jonka kanssa muuten kaikki tuntuisi luontevalta ja hyvältä, voisin odotella seksiä pitkäänkin. Ei minulla ole kiire mihinkään. Odottaminen ei mielestäni myöskään kerro suhteen tulevasta intohimosta vielä mitään. 

Ikävä juttu että sinua hyväksikäytetty. Mutta tämän minun tapaileman miehen kohdalla mitään tuollaista tai muutakaan ongelmaa ei ole, joten minusta on outoa miksei hän halua sitä seksiä..

N28

Vierailija
47/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulla94898 kirjoitti:

Itsellä on kokemusta samanlaisesta tilanteesta ja johtui siitä että miehellä oli oudosti vuotava peräpää. Elikkä ilmeisesti anaalirauhaset vuotivat kalsareihin tai jotain ja piti salaa siksi tenaa housuissa. Aloin aavistella tätä kun asuin pienessä yksiössä ja miehen vessassakäynnin jälkeen haju oli ihan hirveä, ei siis kakan haju vaan selvästi pepun ja pakaroiden välistä tullut haju. Hän itse ei vaikuttanut sitä huomaavan mutta siis joo oikeesti alkoi yököttämään kun menin hänen jälkeen vessaan. Sitten kerran oltiin harrastettu pettingiä ja päätin että nyt tämä tyttö tekee aloitteen. Tempaisin kalsarit jalasta ja sitten paljastui tena. Olin niinkuin en olisi huomaavinaankaan mutta halut meni kun aloin ottaa suihin ja se haju tuli sitten peräpäästä väkisin nenään. Suhde loppui kyllä sitten aika pian. Eli joo jotain on pielessä varmasti ja veikkaan itse tuota anaalirauhasjuttua tai sitten sukupuolitauti. 

Tuollainen vaiva on harvinainen, joten ei se ehkä ihan sieltä todennäköisimmästä päästä ole. Toivottavasti suhtauduit tilanteeseen asiallisesti ja päätit tapailun asiallisesti, koska tuollaiset vaivat ovat erittäin hankalia tapailun kannalta ja toisen osapuolen töykeä käytös ongelman huomatessa voi tehdä pahaa jälkeä.

Kokemusta minullakin samasta. Ainakin hajusta ja alkkarit oli jarruraidassa, liisteessä ja löyhkäsi kuin rankkitynnyri pesukorissa. En tiedä tietysti kuinka yleistä on tollaset suolisto-ongelmat.

Vierailija
48/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Haluaa ilmeisesti että suhde säilyy pelkästään kaveruussuhteena.  Huomannut, että intohimo teidän väliltänne puuttuu ja turha silloin on alkaa sen syvällisempiin fyysisiin suorituksiin.  Kumpikaan ei sellaiseen olisi kuitenkaan tyytyväinen.

Toisaalta voi kai sitä naisen kanssa kaverikin vain olla... luulisin. Ei kaikkien kaverinaisten kanssa tarvi yrittää panolle päästä.

.

Vierailija
49/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä mitään ihan petiasioista mitään tietämätöntä ummikkoa enää tässä iässä halua. Kyllähän miehen mielestäni tulisi osata edes lukea naista siten, että tietää nauttiiko nainen siitä mitä mies tekee juuri nyt hänelle vai ei

N28

Vierailija
50/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan avioliittoon asti .

Sehän on se kultainen keskitie , mutta pitää tietysti naisella on fuckbuddy koska nykynaiset ovat international luonteisia . Ei tässä ole mitään pahaa tai väärää

ja miehen pitää tämä ymmärtää tai se ei ole kansainvälinen luonteeltaan, vaan moukka

Vierailija
51/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

52/72 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 tuntia yhteistä aikaa romanttisessa kontekstissa.

Vierailija
53/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tapailisi ollenkaan ilman seksiä. Nykyisenkin mieheni kanssa harrastimme seksiä kuusi tuntia tapaamisesta ja tapasimme nimenomaan sen seksin merkeissä 3 kk ennen seurustelun aloitusta. Mielestäni suhdetta ei kannata lähteä edes miettimään tai tekemää mitään muuta, jos se seksuaalinen pohja ei ole kunnossa. Kyllä ne muut aktiviteetit tulevat sitten mukaan, jos on tullakseen. Itse en myöskään pysty kehittämään syviä tunteita, jos tämä puoli ei ole myös mukana. Mutta jokainen tavallaan, seksi merkitsee eri ihmisille eri asioita. Itselleni se on ehdottoman tärkeää ja sen pitää luistaa ennenkuin edes harkitsen mitään muuta. 

Vierailija
54/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on erilainen. Itselleni ei halukkaana ja estottomana ihmisenä tuollainen sopisi eikä se lupaa kauhean hyvää seksielämää jatkollekaan, jos tarvitsee noin paljon aikaa, että on "valmis".

Vierailija
55/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä mitään ihan petiasioista mitään tietämätöntä ummikkoa enää tässä iässä halua. Kyllähän miehen mielestäni tulisi osata edes lukea naista siten, että tietää nauttiiko nainen siitä mitä mies tekee juuri nyt hänelle vai ei

N28

naiset jotka haluaa koeajaa miestä tulee vain ajetuksi ja jätetyksi.

Vierailija
56/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta sitä miestä, lopeta suhde.

Vierailija
57/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tapailisi ollenkaan ilman seksiä. Nykyisenkin mieheni kanssa harrastimme seksiä kuusi tuntia tapaamisesta ja tapasimme nimenomaan sen seksin merkeissä 3 kk ennen seurustelun aloitusta. Mielestäni suhdetta ei kannata lähteä edes miettimään tai tekemää mitään muuta, jos se seksuaalinen pohja ei ole kunnossa. Kyllä ne muut aktiviteetit tulevat sitten mukaan, jos on tullakseen. Itse en myöskään pysty kehittämään syviä tunteita, jos tämä puoli ei ole myös mukana. Mutta jokainen tavallaan, seksi merkitsee eri ihmisille eri asioita. Itselleni se on ehdottoman tärkeää ja sen pitää luistaa ennenkuin edes harkitsen mitään muuta. 

Kyllä sä olet tyhmä, hyvälle seksille ei yksikään toista kunnioittava parisuhde voi perustua, koska jos hyvä seksi loppuu, niin jätät toisen, eikä se ole sitoutumista.

Vierailija
58/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin mun miestä 3 kk ennen ku harrastettiin seksiä ekan kerran. Mies oli tuolloin 27 ja oli seksikokemuksia monia. Mun idea oli että nyt harrastetaan se pois alta. Olin ite silloin vielä neitsytkin yli 30 vee. Eikä kaduttanut. Kerroin ukolle jälkikäteen että oli eka kerta, alusta loppuun. Tuolloin ei seurusteltu, mutta päätin että nyt se neitsyys lähtee. Ja yhdessä vieläkin

Ehkä sun, naisena pitäs ottaa ukko ja viiä se sänkyyn. Mut ei vielä, oota nyt pari kuukautta :)

Vierailija
59/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämillään edelleen kirjoitti:

Oho , silloin kun mies on hillitty ja naista kunnioittava eikä painosta seksiin niin sekin on jo pahe ja huono asia .

Mutta jännämies vääntää muijat sänkyyn heti ekana iltana sovinnolla tai ilman ja sitä ihaillaan. ..

Ei voi ymmärtää naisia ..

Teet niin tai näin niin väärin menee kuitenkin aina eli kiitos ja anteeksi yht'aikaa ei muuta .

On muutakin olemassa kuin seksiin painostaminen tai seksittömyys.

Vierailija
60/72 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kutsui mut luokseen tokilla treffeillä, juteltiin tuntikausia, mutta pusua pidemmälle ei menty. Myöhemmin paljasti, että oli aatellu meidän harrastavan seksiä jo sillon, mutta ei päästy niihin puuhiin vielä kolmansillakaan treffeillä, mää jarruttelin. Oli kuulemma vaikeita aikoja ne. :-D Mä halusin tuntea toisen vähän paremmin ennen seksiä, vaikka olinkin todella ihastunut mieheen.

Lähtökohtasesti kai se on hyväksyttävämpää, jos nainen haluaa odottaa pidempään ennen seksiä ja se on useimmista outoa, jos mies ei hyppää sänkyyn heti, kun on mahis. Mutta kyllä muakin vähän ihmetyttäis, jos suutelu ja koskettelu ei etenis pidemmälle, ainakin mun on vaikeeta sitä lopettaa, kun alkuun pääsee ja miehellä seisoo heti, kun toisiimme kosketaan.