Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?

Vierailija
08.10.2016 |

Olen tässä noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäinkin viehättävää ja täydellistä aviomiesmatskua olevaa miestä, mutta emme ole vielä edenneet seksiin asti koska mies ei ole omasta mielestään vielä valmis siihen... Minusta tämä kummallista, mies on kuitenkin jo 33, hänellä on seksikumppaneita ja parisuhteita kyllä takana eli ei ole mikään kokematon neitsyt. Muuten olemme kyllä olleet aika intiimeissä tunnelmissa, suudelleet, hyväilleet, kävelleet käsikkäin... Seksiin mies ei vain ole suostunut.
Kannattaako minun jatkaa tapailua? Ja jos kannattaa, miten kauan? Minusta ei nimittäin ole yhtään normaalia jos tapaillessa ei harrasteta seksiä mikäli vakava suhde on hakusessa, ja minä en tahdo sitoutua mihinkään vakavaan parisuhteeseen ennen kuin tiedän miehen kyvyt makuuhuoneen puolella. Seksin sujuvuus on minulle kuitenkin suhteessa tärkeä juttu.
En tiedä mitä nyt tehdä, mies on muuten kyllä tosi ihana mutta kun hän ei halua seksiä minun kanssa, onko hän sittenkään kiinnosrunut minusta :(
N28

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehetkin ovat sellaisia, että haluavat tutustua kumppaniinsa paremmin ennen sänkyyn menoa. Ei se niin harvinaista ole. Tiedän useamman. Näillä miehillä tuo tutustumisvaihe voi kestää puolikin vuotta tms ja se ei tarkoita, etteikö kumppani olisi viehättävä tai olisi tauteja. Jotkut vain ovat sellaisia.

Vierailija
62/72 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju,mutta kommentoin silti.Ihmisellä kertyy aika monta seksikumppania elämän aikana,jos jokaisen kanssa harrastaa seksiä muutaman päivä tai viikon jälkeen tapailun aloittamisesta.Moni suhde loppuukin yhtä usein.Kestävän ja hyvän suhteen pohja luodaan ilman seksiä.Toki se seksi siihen myös kuuluu,kun tunnepuoli ja luottamus on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.,.,

Vierailija
64/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon asti tietenkin.

Vierailija
65/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna.

Vierailija
66/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipinää ei ole, niin miksi jatkaa jos seksi on tärkeää. Eri asia on jos voi tyytyä seksittömään tai vähän seksiä sisältävään suhteeseen.

Vierailija
67/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän täällä mammat opettaa, että ei saa olla heti pillun perään.

Vierailija
68/72 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0k k

Vierailija
69/72 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia on maksimi, sitten pitää jo saada.

Vierailija
70/72 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noob

Vierailija
71/72 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes aktiivisena

Vierailija