Lenkin kokoinen lerssi
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
Kommentit (212)
Hah! Osallistuukohan tähän keskusteluun yhtäkään naista? Karvaiset äijät täällä mittailee pippeleitään ja kehuu toisiaan :))) Anna mun kaikki kestää.
Tom of vinkuintiaani kirjoitti:
Hah! Osallistuukohan tähän keskusteluun yhtäkään naista? Karvaiset äijät täällä mittailee pippeleitään ja kehuu toisiaan :))) Anna mun kaikki kestää.
Veikkaan kanssa, ettei tähän ole kommenttiaan antanut ainutkaan nainen :D Mutta loppujen lopuksi mitä väliä...fiilis on tärkein.
En kyllä lenkin kokoisella antaisi takapuoleeni mennä.
N35
On siinä munalla kokoa. Oispa omallakin miehellä tollanen, eikä nakkimakkara..
n30
Kerrankin joku on laittanut mittanauhan mukaan. Hyvä! Täällä kun riittää niitä munan kokonsa suurentelijoita ja faktat aina puuttuu.
M39
Pystytkö nussimaan sillä itseäsi perseeseen ? (...lenkkihän on näet myös pyöreä)
Sitten olisitkin aika itseriittoinen ja omavarainen,heh,heh...
Ei tuon kokoinen kyllä voi mennä kenellekään perseeseen! Varsinkin jos ei tossa kuvassa vielä edes ole erektiossa..
N21
Minulla on suurin piirtein saman kokoinen kuin kuvassa, ehkä vähän paksumpi, mutta suora ja terska on isompi. En vain kehtaa laittaa siitä kuvaa tänne.
Vaimo sai sitä aamulla viimeksi ja oli ihanan kiihkeää kun sillä työntelin syvään tyyny hänen peppunsa alla...Voisin kyllä jollekin muullekin naiselle joskus sitä kokeeksi tarjota hyvän, kiusoittelevan kielihoidon jälkeen...[/quote]
Toi olis just sitä mistä haaveilen!
N.21[/quote]
Etkö ole saanut tuollaista ihan naisen "perushoitoa" koskaan miehiltä? Minusta naisen nautinto on tärkeintä huolehtia kunnolla, jotta itsekin nauttii...Nuolla hellästi kauan., antaa orgasmi, mennä sisään kun pyydetään oikein...katsoa käsien varassa päällä, kun alla oleva nainen saa orgasmin kunnolla ja työnnellä lisää...ja sitten antaa itsekin tulla...aah...Onpa sinulla vielä ollut huono miesonni...
Oijoi oijoi ! Jos löysänä on tuollainen, niin kuinka suuri onkaan seisoma-asennossa ?! Pimppi kostuu, pimppi kostuu. Miehelläni on löysänä vain 10 senttinen, mutta erektiossa 20 !! Tuohan kehittyy erektiossa isommaksi kuin minun ranteeni !! Oijoi mikä ihanuus.
Oi miten se onkin "löysänä" kuvassa...
Vierailija kirjoitti:
Oijoi oijoi ! Jos löysänä on tuollainen, niin kuinka suuri onkaan seisoma-asennossa ?! Pimppi kostuu, pimppi kostuu. Miehelläni on löysänä vain 10 senttinen, mutta erektiossa 20 !! Tuohan kehittyy erektiossa isommaksi kuin minun ranteeni !! Oijoi mikä ihanuus.
Kyllä tuosta tosiaan kostuu! Millainen mela 😊
Nakkimunan omistavana heteromiehenä voin vilpittömästi onnitella moisen melan omistajaa!
M29
Kyllä noin isoa ja komeaa katselee ihan ilokseen 😊
N26
Täällähän on varsinainen näyttely käynnissä :)
N33
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on varsinainen näyttely käynnissä :)
N33
Näköjään! Tuo perjantainen on kyllä kuuma tapaus.. Ei tuo eilinenkään huono ole :)
N29
Kyllä saa lenkin kokoisen omistavat olla tyytyväisiä.. Ja heidän naisensa :)
t. minimunan nainen
Komea kyrpä!
N23