Voiko 176cm nainen näyttää hennolta keijukaiselta?
Isäni sanoo aina noin. Olen 19v ja jalkani ovat todella pitkät ja selkä ei niinkään pitkä. Kroppani on todella hoikka, painan 50kg ja se on luontainen painoni, sillä syön ihan normaalia kotiruokaa.
Jotenkin mulla on pituuteni vuoksi iso olo, mutta samalla näytän muiden silmissä joltai pikku keijulta? Onko mahdollista?
Kommentit (45)
Joidenkin mittojen mukaan pituuteni on jopa 178cm, mutta enempi on ollut tuota 176 joten uskon sen olevan realistisempi. Kuitenkin joo, en tunne oloani pieneksi vaikka kaikki niin sanovat :D
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mittojen mukaan pituuteni on jopa 178cm, mutta enempi on ollut tuota 176 joten uskon sen olevan realistisempi. Kuitenkin joo, en tunne oloani pieneksi vaikka kaikki niin sanovat :D
t. Ap
Voi jos on rakenteeltaan siro(esim kapea rintakehän luusto, kapeat hartiat jne) ja hyvin hoikka. Minusta monet mallit näyttävät hyvin keijukaismaisilta vaikka pitkiä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia.
Anteeksi vain, mutta ei ole. Asun vielä kotona, joten syön äitini tai isäni tekemää/ostamaa ruokaa heidän nähden. Päivittäinen kalorisaantini on 1500-2000, joka saa minut hyvin kylläiseksi.
Ei ehkä keijulta, mutta kauniilta kyllä. Tapasin juuri pitkän, hoikan, mutta sopivasti muodokkaan naisen, joka oli todella kuin muotimalli, paitsi nätimpi. Kun naiskauneudesta puhutaan, pidempi on parempi.
Periaatteessa voi esim. valokuvissa joissa todellinen koko ei näy tai sitten huomattavasti isomman ihmisen vieressä. Totta kai jos toinen on päälle kaksi metrinen ja painoakin +100kg niin sinun kokoisesi näyttäisi ihan lapselta näin karkeasti sanottuna. Mutta tavallisen massan joukossa voisi kuvailla hoikaksi, "varsamaiseksi" tai jopa hennoksi, mutta keijumainen ei enää tuossa pituudessa toimi :/ mikä ei siis ole huono asia kuitenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa voi esim. valokuvissa joissa todellinen koko ei näy tai sitten huomattavasti isomman ihmisen vieressä. Totta kai jos toinen on päälle kaksi metrinen ja painoakin +100kg niin sinun kokoisesi näyttäisi ihan lapselta näin karkeasti sanottuna. Mutta tavallisen massan joukossa voisi kuvailla hoikaksi, "varsamaiseksi" tai jopa hennoksi, mutta keijumainen ei enää tuossa pituudessa toimi :/ mikä ei siis ole huono asia kuitenkaan!
Missäs pituudessa se keijumaisuus sitten toimii? En tiennyt, että keijuillekin on määritelty pituus :D
Hento varmasti, mutta ei keijukainen. Ehkä mielummin laiha kurki.
Mun mielestä hento keijukainen on semmonen normaalinaista lyhyempi, hentorakenteinen ja hoikka sekä söpö. Pitää siis olla sen näkönen, että on luonnostaan laiha.
Mut kysymys kuuluu, miksi hentous olisi tavoiteltavaa? Siis onhan se herttainen ja suojeluvaistoa herättävä ominaisuus, mutta aikuiselle naiselle vähän kiusallinen. Mielummin sitä olisi aikuisen naisen näköinen, treenattu ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia.
Anteeksi vain, mutta ei ole. Asun vielä kotona, joten syön äitini tai isäni tekemää/ostamaa ruokaa heidän nähden. Päivittäinen kalorisaantini on 1500-2000, joka saa minut hyvin kylläiseksi.
Anoreksiassa on yhtenä oireena arvioida määrät reilusti yläkanttiin. Ei 2000 kalorilla voi tulla noin reilusti alipainoinseksi.
Meillä on duunissa jotain 180 senttiä pitkä terveellä tavalla hoikka nuori nainen. Hänen olemuksensa on kieltämättä keijukaismainen. Voi liittyä siihen että hän liikkuu jotenkin sulavasti kun on aika liikunnallinen. Luulen että samoilla mitoilla mutta vähemmän hioutuneella motoriikalla keijukaismaisuutta ei silleen olisi.
Ite miellän keijumaisiksi semmoset petite-mallistoa käyttävät pienet sirot naiset. Eli alle 160cm pitkät. Sinua kuvailisin vaan hoikaksi. Malliksi riittäisi mitat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia.
Anoreksiassa on yhtenä oireena arvioida määrät reilusti yläkanttiin. Ei 2000 kalorilla voi tulla noin reilusti alipainoinseksi.
Okei? No tuo oli vain karkea arvio, sillä en kaloreitani laske, joten ihansama paljonko se on kun olen muuten terve, säännöllinen kuuukautiskierto yms. Syön itseni kylläiseksi ja minulla on normaali suhde ruokaan. Jos minulla on nälkä, niin syön. En ajattele ruokaa sen kummemmin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on duunissa jotain 180 senttiä pitkä terveellä tavalla hoikka nuori nainen. Hänen olemuksensa on kieltämättä keijukaismainen. Voi liittyä siihen että hän liikkuu jotenkin sulavasti kun on aika liikunnallinen. Luulen että samoilla mitoilla mutta vähemmän hioutuneella motoriikalla keijukaismaisuutta ei silleen olisi.
Mitä työtä teet? :p tai se keijunainen?
Ei laihuus tarkoita anoreksiaa. Ap syö huonosti noilla mitoilla, mutta se on nuorilla normaalia.
Ei ole.