Turkin matkailu pitäisi laittaa boikottiin
Niin kauan kun Turkki ei puolla Suomen NATO jäsenyyttä, pitäisi kaikkien olla matkustamatta sinne.
Kommentit (13)
Minulla ei ole varaa matkustaa hienompaan maahan kuin Turkkiin jos haluan rantalomalle.
Vierailija kirjoitti:
Turkki on kehitysmaa. Kuka edes matkustaa sinne?
Kannattaa aina matkustaa sinne missä on halpaa.
Minua ei kiinnosta boikotoida yhtään mitään.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä Turkin matkaajia. En ole käynyt enkä aio koskaan mennään. NATO homma ei ole se mikä pidättelee menemästä
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä Turkin matkaajia. En ole käynyt enkä aio koskaan mennään. NATO homma ei ole se mikä pidättelee menemästä
Heko heko.
Mikä siinä Turkissa nyt on ollut sen ihmeellisempää ettet ole muka ymmärtänyt
Vierailija kirjoitti:
Turkilla on täysi oikeus olla hyväksymättä Suomea Natoon. Ei voi kuin arvostaa maita, jotka uskaltavat olla eri mieltä.
Ei turkilla ole mitään eri oikeuksia ja sääntöjä tässä asiassa.
Kerran olen käynyt ja mikä ettei voisin mennä uudestaankin halvalla reissulle.
Minua ei kiinnosta mitkään Natokannat.
Vierailija kirjoitti:
Turkilla on täysi oikeus olla hyväksymättä Suomea Natoon. Ei voi kuin arvostaa maita, jotka uskaltavat olla eri mieltä.
Suomellakin on oikeus olla päästämättä putin mielisiä maahan onneksi raja meni kiinni.
Turkki polkee ihmisoikeuksia. Naisten ja vähemmIstöjen asema on todella huono. En matkustaisi tuollaiseen maahan lomalle vaikka kuin rahat olisi vähissä. Lentoemäntänä näkee kyllä millaista porukkaa sinne menee..
Turkkiko sanelee, kuka on terroristi? Toimittajia laitetaan telkien taa jne. Mitä tapahtuisi palautetuille "terroristeille"? Tällaiseen ei Suomi saisi sekaantua Nato-jäsenyyden saadakseen. Onneksi Suomella on selkärankaa, olen ylpeä siitä.
Erdogan on Venäjän kanssa veljeilijä, joka pelailee täysin keksityillä verukkeilla ja syyttelee muita siitä mitä maansa itse harrastaa isossa mittakaavassa
Erdogan: Sweden and Finland are breeding ground for terrorism.
Reality check:
- Hamas has a HQ in Istanbul
- ISIS has free passage throughout Turkey
- Ankara supports al Qaeda
- AKP and Muslim Brotherhood are besties
- Taliban visits Turkey.
Turkey is breeding ground for terrorism.
Turkki on kehitysmaa. Kuka edes matkustaa sinne?