Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 176cm nainen näyttää hennolta keijukaiselta?

Vierailija
07.10.2016 |

Isäni sanoo aina noin. Olen 19v ja jalkani ovat todella pitkät ja selkä ei niinkään pitkä. Kroppani on todella hoikka, painan 50kg ja se on luontainen painoni, sillä syön ihan normaalia kotiruokaa.

Jotenkin mulla on pituuteni vuoksi iso olo, mutta samalla näytän muiden silmissä joltai pikku keijulta? Onko mahdollista?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä miltä mallit näyttävät mielestäsi

Vierailija
22/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin hoikka ja varmaan keijukaismainenkin juuri rakenteesi vuoksi. Katselet kuitenkin maailmaa korkeammalta kuin moni muu, joten totta kai olosi on "iso". Tiedän kyllä tunteen, kun olen pari senttiä sinua pitempi ja olen ollut sekä hyvin hoikka että vähemmän hoikka. ;)

Isäsi mielestä olet tietysti keijukainen, koska hän on sinua pitempi ja paksumpi. Ja koska sinä olet hänen pikku tyttärensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvin hoikka ja varmaan keijukaismainenkin juuri rakenteesi vuoksi. Katselet kuitenkin maailmaa korkeammalta kuin moni muu, joten totta kai olosi on "iso". Tiedän kyllä tunteen, kun olen pari senttiä sinua pitempi ja olen ollut sekä hyvin hoikka että vähemmän hoikka. ;)

Isäsi mielestä olet tietysti keijukainen, koska hän on sinua pitempi ja paksumpi. Ja koska sinä olet hänen pikku tyttärensä.

Olen itse 175cm nainen ja jos olisin mies, niin en olisi kovin pitkä edes. Siispä en mielestäni katsele maailmaa mitenkään erityisen korkealta. Joskus nää logiikat kyllä huvittaa :D "et näytä keijulta, koska keijut on sen ja sen pituisia". Jaahas, keskustelua löytyy oikeasti sitten ihan mistä vaan täällä....

Vierailija
24/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 175cm nainen ja jos olisin mies, niin en olisi kovin pitkä edes. Siispä en mielestäni katsele maailmaa mitenkään erityisen korkealta. Joskus nää logiikat kyllä huvittaa :D "et näytä keijulta, koska keijut on sen ja sen pituisia". Jaahas, keskustelua löytyy oikeasti sitten ihan mistä vaan täällä....

Kyllä sinä katselet maailmaa erityisen korkealta keskivertopituisiin naisiin ja varsinkin lyhyisiin naisiin verrattuna. Ja heitä on tuollaiset kolme miljardia kappaletta.

Vierailija
25/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät nimenomaan näyttävät usein hennommilta mitä tappijalat joilla on usein jotenkin pötkyläisempi kroppakin.

Vierailija
26/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin alipainoinen, BMI:si on 16. Syömishäiriöepäily herää välittömästä, kun nuilla luvuilla kuvaat itseäsi isoksi.

Olet varmasti keijukaismainen, mutta vaarallisella tavalla, älä tyttö hyvä sellaista tavoittele. Sydämesi ja koko kroppasi pettää kohta, jos jatkat tuohon malliin. Hae apua. Nyt. Kouluterveydenhoitajalta esimerkiksi. Lisäksi jos todella syöt normaalisti ja hyvin, sinulla voi olla jokin sairaus, mikä estää ravintoaineita imeytymästä. Pidä huolta itsestäsi!

Vierailija
27/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieneltä, mutta keijulta kyllä.

Vierailija
28/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijukaismaisuus tarkoittaa pienikokoista ja hoikkaa, 176 cm ei ole pienikokoinen. Eli et varmaan näytä keijukaiselta, mutta laihalta hujopilta kyllä :)

Vierailija
29/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat lapselliselta. Juu, kyllä keijuja piisaa ja ihan hyvin voit olla yksi niistä.

Vierailija
30/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni sanoo aina noin. Olen 19v ja jalkani ovat todella pitkät ja selkä ei niinkään pitkä. Kroppani on todella hoikka, painan 50kg ja se on luontainen painoni, sillä syön ihan normaalia kotiruokaa.

Jotenkin mulla on pituuteni vuoksi iso olo, mutta samalla näytän muiden silmissä joltai pikku keijulta? Onko mahdollista?

Riippuu katsojasta. Itse olen saman pituinen, etkä mielestäni miltään hennolta keijukaiselta näytä, mutta hennolta ja kauniilta voit näyttää. Jonkun yli 185cm pitkän miehen mielestä voit näyttää hennolta keijukaiselta.

Kyllä minulle itseni pituinen nainen kelpaa, mutta mieluummin siellä 165cm paikkeilla.

Vierailija
31/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi prinsessaharhoissa elävä anorektikko.

Vierailija
32/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Noin pitkä nainen on aina "romuluinen" hoikkanakin.

Vierailija
33/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla keijukainen jos on pitkä hujoppi, keijut ovat pikkuruisia olentoja :) Olet kyllä mallin mitoissa kyllä, unohda nuo keijujutut ja nauti pituudestasi.

Vierailija
34/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aikamoinen konkelo olet noilla mitoilla. Ei lähellekään mikään satujen pikku keiju. Jätä prinsessaleikit tytöille, nainen.

Vierailija
35/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi näyttää. Noin pitkällä naisella on jo kengänkokokin varmaan 40 ja isot kädet.  Ei ole kovin keijumaista vaikka olisi kuinka laiha kuikelo.

Vierailija
36/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä keijulta vaan barbielta

Vierailija
37/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko ihmiset....noin joka toinen vastaus taas todella ilkeä. Tehty tahallaan sellaiseksi, että niistä ap pahoittaisi mielensä. Mikä ihme naisia vaivaa? Jos ap  ei ole trolli, niin mikä ihme hinku on loukata nuorta naista ilkeillä kommenteilla. Suurin  osa mammoista kun on sitä luokkaa, että peilit hajoo ja sohvat repeää, kun perse sohvalle jumahtaa....Tätä en ole itse tajunnut koskaan. Mitä iloa saa siitä, jos jollekin tulee paha mieli? Niinpä, saa itse jotain eli kaikki ei itsellä silloin ole kunnossa jos on tarve tällaiseen. Niin pieni ihmissydän on, niin katkera ja vittumainen....

Vierailija
38/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi näyttää keijulta, koska keijuille yksi olennainen piirre on se että on pieni kaikin puolin eli myös lyhyt. Eli pitää olla alle keskipituinen ja siro jotta voi näyttää keijumaiselta, mutta lohdutukseksi voin sanoa että sellaisia ihmisiä on tosi vähän. Kuvittele vaikka näin että jos Peter Panin Helinä-keiju olisi Peterin pituinen, niin olisiko se kovin keijumainen enää, vaikka olisi kuinka hoikka.

Vierailija
39/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaajista on kateellisia. Oma tasapaksu 160 sentin kroppa ja 90 kiloa elopainoa, siitä on palstamamma tehty. Hoikat ovat anorektikkoja tai nälkäkurkia. Tällä sen oman kropan saa tuntemaan vähän paremmalta.

Vierailija
40/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hoikkana näytät varmasti keijulta hennolta ja kauniilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi