Voiko 176cm nainen näyttää hennolta keijukaiselta?
Isäni sanoo aina noin. Olen 19v ja jalkani ovat todella pitkät ja selkä ei niinkään pitkä. Kroppani on todella hoikka, painan 50kg ja se on luontainen painoni, sillä syön ihan normaalia kotiruokaa.
Jotenkin mulla on pituuteni vuoksi iso olo, mutta samalla näytän muiden silmissä joltai pikku keijulta? Onko mahdollista?
Kommentit (45)
Googleta Gwyneth Paltrow, siinä on 176 cm pitkä keijukainen. Hyvin eteerinen olento.
No onko se muka väärin sanoa että 176-senttinen ei ole keijumainen, kun se on kerta fakta? Vai pitäiskö aloittajan saada tuntea olevansa kaikkea mahdollista mikä mielletään positiiviseksi. Eihän kukaan voi olla yhtäaikaa blondi, brunette ja punapääkään, vaikka kaikille on varmasti tykkääjiä (tai no voi värjätä niillä kaikilla väreillä toki, mutta sitte ei ole mitään niistä vaan sekavärinen) Eikä kukaan voi olla isorintainen & kurvikas ja samalla mallimainen tai yhtäaikaa pieni nainen ja pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko ihmiset....noin joka toinen vastaus taas todella ilkeä. Tehty tahallaan sellaiseksi, että niistä ap pahoittaisi mielensä. Mikä ihme naisia vaivaa? Jos ap ei ole trolli, niin mikä ihme hinku on loukata nuorta naista ilkeillä kommenteilla. Suurin osa mammoista kun on sitä luokkaa, että peilit hajoo ja sohvat repeää, kun perse sohvalle jumahtaa....Tätä en ole itse tajunnut koskaan. Mitä iloa saa siitä, jos jollekin tulee paha mieli? Niinpä, saa itse jotain eli kaikki ei itsellä silloin ole kunnossa jos on tarve tällaiseen. Niin pieni ihmissydän on, niin katkera ja vittumainen....
Et kai tosissasi kuvittele että tämä on naisvaltainen palsta? Usein huomaa jo kirjoitustyylistä (sanavalinnat jne.) että kirjoittaja on mies.
Voi, terveisin toinen "hento keijukainen" :) 177cm/52kg
Ehkä haltijamaiselta ennemmin. Mutta ihan älyttömän kaunista mielestäni, siis olla siro ja pitkä. Yksi parhaista ystävistäni on tälläinen ja hän on uskomattoman kaunis ja lumoava ilmestys.