Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa tähän palstaan ja ikää minulla on 68 vuotta.

Vierailija
07.10.2016 |

Kirjoittelen avauksia lähes kaikista aiheista:ABORTTI, KESKENMENO,POLIISIT JA NAAPURIT.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oppii paljon uusia sanoja, asentoja ja asenteita. Ihan parasta dementian torjuntaa, parempaa kun Bingo.

Vierailija
22/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 104 enkä näe lukea muita kuin isolla kirjoitetut, niin kuin juuri otsikot ja muut kapitaalit. Kirjoittaa näen  pienempääkin tekstiä,  Lähinnä kyselen täällä tuhmia ja anna ohjeita kuinka finneistä pääsee eroon.

Mä olen 110 , miten niistä finneistä siis päästään ja ensinmäinen poikaystävä olisi kiva saada. Neuvo minua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että löytyy näin nuorekkaita ihmisiä. Itse olen 52 ja toivon olevani teidän ikäisenä yhtä skarppi. Täytyy roikkua ilmeisti palstalla, niin pysyy dementia kaukana. 😊

Vierailija
24/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on numeroita. Vapaan sanan palstat on käyneet vähiin ja tämä toimii edes joten kuten. Enemmän saisi olla juttua politiikasta ja päihteistä. Ei kiinnosta saiko pirjopetteri ekan hampaan tai muut vastaavat jutut.

Juttua poliitiikasta?

Jos on näin vahvasti elämä ehtoopuolella kuin tässä ketjussa on esitetty, niin luulisi että politiikan luonne on jo käynyt selväksi, mutta "OMG" ei taida ollakkaan.

Vierailija
25/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n56 ja tykkään pervopenasta ja anaalihamsterista. Myös Ylilaudan jonnet on kivoja.

Vierailija
26/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n56 ja tykkään pervopenasta ja anaalihamsterista. Myös Ylilaudan jonnet on kivoja.

Säähän hurja olet:)

Vierailija
27/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelen eniten kissaketjuihin, kun olen vähän hempeä luonteeltani. Markku 65v.

Vierailija
28/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 32-vuotias ja vasta ihan äskettäin addiktoitunut. Mihin mahdankaan vielä keretä ennen kuin vietän kuusikymppisiä. =)

Kehitä porvootaitojasi. Niillä saat jengin kuumaksi ja sillee. Täällä on tosin niin timanttiyksilöitä näitä suoltamassa, että hyvä ei enää riitä, vaan pitää olla erinomainen. Mutta oma persoonallinen linja on aina hyvä alku!

Mummi 56

Vierailija
29/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tartte osata OMG eikä LOL. Mää en ainakaan osaa, tosin oon vasta 42v.

Oletko vela vai pikkulasten vanhempi? Teinien vanhemmat tietää nämä tahtomattaankin jos ovat hiukankin perillä lastensa touhuista.

Vierailija
30/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemänkymppisiäni vietin jo pari vuotta sitten.

Aina silloin tällöin täältä löytyy avaus, johon kiinnostaa lähteä mukaan kommentoimaan. Usein kuitenkin jää vain ihmettelemään, mitä seuraavan ja sitä seuraavan sukupolven päässä oikein liikkuu.

Tai edellisen ja sitä edellisen sukupolven aivoituksia sekä matemaattisia kykyjä tulee joskus ihmeteltyä. Röyhkeyttä sekä ahneutta joskus myös.

Vierailija
31/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina silloin tällöin täältä löytyy avaus, johon kiinnostaa lähteä mukaan kommentoimaan. Usein kuitenkin jää vain ihmettelemään, mitä seuraavan ja sitä seuraavan sukupolven päässä oikein liikkuu.

Tai edellisen ja sitä edellisen sukupolven aivoituksia sekä matemaattisia kykyjä tulee joskus ihmeteltyä. Röyhkeyttä sekä ahneutta joskus myös.

Röyhkeyttä sekä ahneutta löytyy kyllä ihan joka ikäluokasta, nuorimmistakin. Ei ole suinkaan ominaista vain vanhemmille ikäpolville.

Vierailija
32/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, missä vaiheessa ihminen lakkaa olemasta kiinnostunut muusta kuin säästä, vanhojen muistelusta ja kimaltelevien kisutarrojen liittämisestä viesteihinsä. Viittaan tietenkin Seniorinettiin.

Vierailija
33/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, ja minä kun luulin, että olen olen väärässä seurassa.

Oikeastaan kyllä olenkin, kun minä tykkään alle kolmekymppisten tyylistä.

Voi minua ukko rukkaa, aina väärässä paikassa tai väärään aikaan !

Vierailija
34/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeyttä sekä ahneutta löytyy kyllä ihan joka ikäluokasta, nuorimmistakin. Ei ole suinkaan ominaista vain vanhemmille ikäpolville.

Totta. Matemaattinen kyvyttömyys nousee esiin nyt kun seitsenkymppiset yhden lapsen vanhemmat eivät ole muka ymmärtäneet miten tulevaisuudessa eläkkeet maksetaan. Ne revitään lasten ja lastenlasten selkänahasta. Nykysukupolvi yrittää sentään tehdä tähän käännettä eikä kitistä Kimmo Kiljusen tavoin.

Vierailija
35/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt, missä vaiheessa ihminen lakkaa olemasta kiinnostunut muusta kuin säästä, vanhojen muistelusta ja kimaltelevien kisutarrojen liittämisestä viesteihinsä. Viittaan tietenkin Seniorinettiin.

Katsohan tuota Aira Samulinia, vetävä mimmi edelleen ;), kohta 90 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi