Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksette anna miehen tarjota teille treffeillä tai anna miehen olla se aloitteellinen osapuoli tapailuvaiheessa?

Vierailija
07.10.2016 |

Olen tässä vienyt muutamia naisia treffeille tämän vuoden aikana, ja melkein joka kerta naiset (varallisuudesta riippumatta) ovat halunneet maksaa omat kahvinsa/drinkkinsä/pääsylippunsa/ruokansa tms. En oikein ymmärrä, miksi. Minähän olen se, joka treffit on järjestänyt joten luonnollisesti minä ne myös ensisijaisesti maksan. Minä myös miehenä *haluan* tarjota naiselle vähintäänkin treffailun alkuvaiheessa. Jos te vaaditte saada maksaa oman osuutenne, minulle tulee sellainen olo ettei seurani kiinnostakaan teitä.
Haluan olla Mies, haluan ainakin suhteen alkuvaiheessa olla se aktiivisempi osapuoli. Minä kyllä osaan päätellä oletteko kiinnostuneita vai ette, antakaa vain minun tehdä ne aloitteet. Voitte itse sitten hemmotella minua kun suhde on vakiintunut kunnolla jos haluatte.
Miksette nykyajan naiset anna miesten olla niitä saalistajia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen omasta aloitteestaan tarjoutuu maksamaan oman osuutensa, ehdottomasti jatkoon.

Vierailija
22/24 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut miehen maksaa, koska pelkäsin miehen alkavan vaatia 'vastapalvelusta'. Millaista hemmottelua haluat jatkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Jos antaa maksaa on lompakkoloinen prinsessaharhailija ja jos maksaa itse niin ei ole kiinnostunut. Ei voi voittaa tällä palstalla ikinä.

Vierailija
24/24 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä näin vanhempana ihmisenäajattelisin,etten voi tietää kyseisen miehen varallisuutta.Tänä päivänä on paljon työttömyyttä ja pienipalkkaisuutta.Jos tiedän,että äijä on selvästi mua varakkaampi,niin maksakoon jos jaksaa.Mutten tahdo,että suunnilleen samalla taloudellisella tasolla oleva mies joutuisi "herrasmiesmäisyyttään" maksamaan menojani.Ihan vaan siksi,ettei hän sitten joudu ongelmiin omien asioittensa kanssa.

Tässä ei ole kysymys mistään muusta kuin siitä,että kummankinm osapuolen täytyy pärjätä myös mahdollisten ravintolailtojen jälkeen.Kohteliaasti ilmoitan,että olen valmis maksamaan osuuteni tai tarjoamaan omalla vuorollani.Jos mies kuitenkin haluaa maksaa,niin avatkoon suunsa.

Luulisi nyt,että mies olisi tyytyväisempi fiksukäytöksiseen miestäkin ajattelevaan naiseen kuin itsekkääseen kapakkaruusuun.