Cheek: "En halua vaimoa baareista"
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]
Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ärsyttävä ajatusmaailma tällä.
Onko niin että naisen pitää olla kiltti vaimo kotona, näteissä hepeneissä aina valmiina vastaanottamaan sika reissuiltaan kotiin, mistään mukisematta koska SAA(?..)elää tämän sian kanssa/siivellä ja oi niin moni haluaisi hänen tilalleen.Ja yöelämässä viihtyvä ei ole vaimomatskua. Katsos Keekki. Kun esimerkiksi minä alle kolmekymppisenä en varsinaisesti viihtynyt radalla, mutta kun ei yksinäisellä muutakaan tekemistä ollut kuin lähteä muiden mukana. Sitten löysin miehen, sieltä samaisesta yöelämästä, olemme olleet kuusi vuotta yhdessä, emmekä käy baareissa vaan olemme sittemmin olleet molemmat onnellisia kotihiiriä.
Asiat eivät ole niin yksoikoisia Keekkiseni. En minäkään halunnut ”miestä baarista”.Suosittelen tsekkaamaan sen ajatusmaailman ennen kun vedät johtopäätöksiä.
Hän ei halua vaimoa siitä samasta piiristä missä itse pyörii ja se on täysin ymmärrettävää, koska eihän elämä sitten olisi muuta kuin sitä samaa ympyrää. Ehkä hän itsekin haluaa elämältä muutakin kuin sitä yöelämää, jossa hän nyt sinkkuna viihtyy, koska sama kai se on olla yössä kavereiden kanssa, kun himmailla yksin kotona. Elokuun jälkeen ei tarvitse miettiä uraakaan, joten ehkä se normaali elämä kiinnostaa. Tuskin Helsingin yöelämä vippipuolineen tarjoaa mitään uutta mitä siellä ei ole jo nähnyt.
Sinä löysit miehen baarista, mutta miksi Cheek ei saisi haluta naista baarielämän ulkopuolelta? Sehän oli aikoinaan onnellinen kun ex-tyttöystävä viihtyi mieluummin tallilla kuin klubeilla.
Baarista se Susanna löytyi.
Löytyi, mutta Susanna ei tainnut olla baareissa viihtyvää tyyppiä. Eli ei hengannut siellä 24/7 vaan eli tavallista elämää. Tuskin Cheekin kaipaama tavallinen elämä on pelkkää kotona kökkimistä.
Ketään ei ole tuollaista edes väittänyt. Pointti oli se, että moni ihminen käy välillä baareissa, vaikka yleensä siellä ei viihtyisikään.
Pointti oli se ettei Cheek ole missään vaiheessa sanonut että nainen ei saisi käydä baarissa. Siitähän täällä on paskaa jauhettu.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ärsyttävä ajatusmaailma tällä.
Onko niin että naisen pitää olla kiltti vaimo kotona, näteissä hepeneissä aina valmiina vastaanottamaan sika reissuiltaan kotiin, mistään mukisematta koska SAA(?..)elää tämän sian kanssa/siivellä ja oi niin moni haluaisi hänen tilalleen.Ja yöelämässä viihtyvä ei ole vaimomatskua. Katsos Keekki. Kun esimerkiksi minä alle kolmekymppisenä en varsinaisesti viihtynyt radalla, mutta kun ei yksinäisellä muutakaan tekemistä ollut kuin lähteä muiden mukana. Sitten löysin miehen, sieltä samaisesta yöelämästä, olemme olleet kuusi vuotta yhdessä, emmekä käy baareissa vaan olemme sittemmin olleet molemmat onnellisia kotihiiriä.
Asiat eivät ole niin yksoikoisia Keekkiseni. En minäkään halunnut ”miestä baarista”.Suosittelen tsekkaamaan sen ajatusmaailman ennen kun vedät johtopäätöksiä.
Hän ei halua vaimoa siitä samasta piiristä missä itse pyörii ja se on täysin ymmärrettävää, koska eihän elämä sitten olisi muuta kuin sitä samaa ympyrää. Ehkä hän itsekin haluaa elämältä muutakin kuin sitä yöelämää, jossa hän nyt sinkkuna viihtyy, koska sama kai se on olla yössä kavereiden kanssa, kun himmailla yksin kotona. Elokuun jälkeen ei tarvitse miettiä uraakaan, joten ehkä se normaali elämä kiinnostaa. Tuskin Helsingin yöelämä vippipuolineen tarjoaa mitään uutta mitä siellä ei ole jo nähnyt.
Sinä löysit miehen baarista, mutta miksi Cheek ei saisi haluta naista baarielämän ulkopuolelta? Sehän oli aikoinaan onnellinen kun ex-tyttöystävä viihtyi mieluummin tallilla kuin klubeilla.
Baarista se Susanna löytyi.
Löytyi, mutta Susanna ei tainnut olla baareissa viihtyvää tyyppiä. Eli ei hengannut siellä 24/7 vaan eli tavallista elämää. Tuskin Cheekin kaipaama tavallinen elämä on pelkkää kotona kökkimistä.
Ketään ei ole tuollaista edes väittänyt. Pointti oli se, että moni ihminen käy välillä baareissa, vaikka yleensä siellä ei viihtyisikään.
Pointti oli se ettei Cheek ole missään vaiheessa sanonut että nainen ei saisi käydä baarissa. Siitähän täällä on paskaa jauhettu.
Ei täällä sellaista ole väitetykkään. Ei hän ole koskaan sellaista kieltänyt.
No vastahan tuossa oli juttua kuinka Cheek haluaa että vaimo on nyrkin ja hellan välissä kotona puolineitsyenä ja odottaa koska hän tulee baarista kotiin. Vaikka näinhän ei ole.
Jos hän on hetero, hän on tehnyt hyviä elämänvalintoja. Ostanut vuokrakohteita ja nyt hänellä on hyvä asenne naisiin. Tietenkään kukaan järkevä ihminen ei halua mitään dokua tai bailaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Miten niin ei saa? Eihän tuo ketään kiellä, ainoastaan toteaa ettei halua vaimokseen sellaista naista joka käyttäytyy kuten monet naiset yöelämässä käyttäytyy. Ja varsinkaan kuten ne tyrkyt, naiset jotka hakevat itselleen julkkisseuraa ja ovat sitä saadakseen valmiita tekemään suunnilleen mitä hyvänsä.
Ei liian helppoa naista halua oikein kukaan muukaan mies kuin korkeintaan kertap*noksi. Ja mikäpä siinä, pelkkää irtoseksiähän nämä naisetkin ovat ainakin omien sanojensa mukaan baarista hakemassa.
No lähinnä kai tuossa on se, että noin ajatteleva mies ei ole aviomiesmatskua. Pyöriköön irtosuhteissa kaltaistensa kanssa lopun ikäänsä.
Hei Cheekistä nyt sellainen vastaava tosi-tv heti pyörimään kuin joitain vuosia telkussa ollut "Rokkarille morsian". Räppärille morsian!
Ai niin, av tietää (tämänkin) asian paremmin kuin asianomainen itse.
Cheek, älä vaan tee mitään ilman, että luet aina ensin palstan arvovaltaisen raadin mielipiteen. Sinä et tiedä mitä sinä haluat:)
Saattaa sisältää sarkasmia.....
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään kukaan järkevä ihminen ei halua mitään dokua tai bailaajaa.
No niinpä! Ei mikään ihme, että Cheek on sinkku.
No en minäkään halua poikaystävää, joka hilluu ympäriinsä. Mikä ongelma?
Viime joulukuussa Jare on näköjään synttärikuvassa toivottanut itselleen hyvää syntymäpäivää venäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä nyt mammat selittelee miten on käynyt baarissa mutta ei kuitenkaan joka ilta tai viikonloppu - kerran vuodessa vaan ja ollaan niin hyvää ihmistä ja pitkässä suhteessa vaimona.
Miksi ei voi hyväksyä, että Cheek EI halua baarissa käyvää naista? Baarista ei löydy hänen mielestään vaimomateriaalia. Se on hänen kriteerinsä johon hänellä on kaikki oikeus, joten sallittakoon se Cheekille.
Juuri näin. Baarinaiset ovat huvia ja koeajoa varten. Vaimot löytyvät useimmiten lenkkipolulta, kirjastosta ja yliopistolta, sen kaltaisista paikoista.
Tietenkin menevä mies haluaa, että vaimo on itseä kunnollisempi. Itsestään selvyys, näinhän tämä asia on aina ollut.
Miten ihmeessä jollekin tulee vielä 2010-luvulla yllätyksenä, että vaimomatskun ja hupimatskun kriteerit ovat täysin erilaiset?
En ole ikinä kuullut, että kukaan olisi tavannut puolisoa lenkkipolulla tai kirjastossa. En kiistä etteikö näin voisi tapahtua. Tiedän erään pariskunnan, joka on tavannut hkl:n bussissa, jossa matkustivat aina samaan aikaan. Suurin osa tuntemistani ihmisistä on tavannut jossain juhlissa, baarissa, kotibileissä tai jos yliopistolla niin sitten yliopiston bailuissa. Sitä vartenhän näitä järjestetään, yleisen hauskanpidon lisäksi. Eikä baarilutkana oleminen tarkoita ettei olisi vaimomatskua. Tunnen useita kovia bailaajia, jotka ovat nykyisin hyvinkin vaimomatskua.
Ei niistä baareista löydy vaimo matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon ensivuonna 30v ja on 4 lasta, pitäisköhän mun yrittää. ollaan varmaan tarpeeksi erilaisia :,D
Järkevää hankkia lapset nuorena. Sitten kun kasvavat ja aikuistuvat, on äidillä vielä aikaa vaikka mihin.
Nuoruus on vapautta ja siihen ei sovi lapset.
Kaikenlaista saa toivoa, mutta eri asia että löytyykö. Jos baarissa riekkuvat eivät ole ns. vaimomatskua, niin aika huono juttu Keekille sillä hän ei selvästikään ole aviomiesmatskua. Melkoisena tyyppinä on itsensä julkisuudessa brändännyt, että saa kyllä kelkka kääntyä melkoisella uukkarilla ympäri, eikä siltikään kukaan kunnollinen nainen kelpuuttaisi.
Onko poski tullut jo kaapista?
Ainoa tapa pelastaa ura. Cheek oli alfa, aito Jare on beetta b-rapussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Miten niin ei saa? Eihän tuo ketään kiellä, ainoastaan toteaa ettei halua vaimokseen sellaista naista joka käyttäytyy kuten monet naiset yöelämässä käyttäytyy. Ja varsinkaan kuten ne tyrkyt, naiset jotka hakevat itselleen julkkisseuraa ja ovat sitä saadakseen valmiita tekemään suunnilleen mitä hyvänsä.
Ei liian helppoa naista halua oikein kukaan muukaan mies kuin korkeintaan kertap*noksi. Ja mikäpä siinä, pelkkää irtoseksiähän nämä naisetkin ovat ainakin omien sanojensa mukaan baarista hakemassa.
No lähinnä kai tuossa on se, että noin ajatteleva mies ei ole aviomiesmatskua. Pyöriköön irtosuhteissa kaltaistensa kanssa lopun ikäänsä.
Tai hakee ulkomailta vaimon, joka ei ymmärrä mistään mitään.
No just näin. Todella iso osa ihmisistä tapaa kumppaninsa juurikin baarissa ja/tai illanvietoissa. Kuten esim. suurin osa ystävistäni ja minä itse mukaan lukien. Kaikki ovat normaaleja, työssäkäyviä ja koulut käyneitä tyyppejä. Se, että käy välillä ulkona baareissa ei myöskään tarkoita, että on automaattisesti joku baarilutka. Lisäksi sitä kyllä muutenkin osaa erottaa baarissa ne normaalit tyypit niistä pintaliitäjistä ym.
Tuohan oli ihan mahtavasti sanottu:
Cheek vie tällä lausunnolla heti luulot pois naisilta, jotka yrittävät allasbileissä tyrkylle (ja joita ehkä onnaakin). Ei auta aamulla itkeä kun ei se viekään vihille. Ei hän siinä itse flirttitilanteessa varmaan tokaisisi, että kuule ei oo meillä huomista kun olet niin halpa.
Ja samalla vaimomateriaali voi tätä lukiessaan kiillottaa kynsiään kotona ja toivoa, että joku tutun tuttu järjestäisi sopivasti tapaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Viime joulukuussa Jare on näköjään synttärikuvassa toivottanut itselleen hyvää syntymäpäivää venäjäksi.
Voi ei. Ensin menetettiin Karjala, sitten Jokerit ja nyt Cheek. Seuraavaksi varmaan Niinistö antaa pojalleen nimeksi Vladimir.
Ei täällä sellaista ole väitetykkään. Ei hän ole koskaan sellaista kieltänyt.