Cheek: "En halua vaimoa baareista"
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]
Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Kommentit (285)
Ei sitten Suomen synnärit kelvanneet herralle? Ettäs kehtaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin halusin aikoinani miehen joka on kuin vastakohtani. Ja suhde on toiminut yli 20 vuotta. Kaikilla on omat kriteerinsä
Tottakai se toimii, jos sille korkkaamattomalle kotihiirivaimolle on ok, että mies elää villiä bile-elämää ja nai kaikkea mikä liikkuu. Kai sellaisiakin sitten on.
Siis suomeksi: Keekki ei löytänyt "vaimoa" Herculeksesta?
Cheekki unohtaa että ei kukaan kunnollinen nainen halua häntä. Eli yksin jää.
Onko nyt aivan varma juttu, että joku on paksuna keekille? Ettei vain olis av-mammojen tylsyyden tuotoksia.
Nimiä kehiin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt aivan varma juttu, että joku on paksuna keekille? Ettei vain olis av-mammojen tylsyyden tuotoksia.
Nimiä kehiin kiitos.
Ihan yhtä varma juttu kuin sekin että lomailivat yhdessä viime toukokuussa... toinen oli vaan lomalla kuun alussa ja toinen lopussa, onhan se melkein yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paksuna.
Mutta oletko Venäjällä?
Luulisi että vaimon etsiminen ei paljon vaadi, ihme kyllä monia naisia tuo hampuusi kiehtoo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paksuna.
Mutta oletko Venäjällä?
En, mutta keli on Siperiasta.
No ei paljon keekki kiinnosta. On ihan homotyyppinen, ei herätä mielenkiintoa. En ole kyllä varma mikä hän on. Varmasti joku kotona kykkinyt neitsytvaimo voi häneen haksahtaa. Joillekin naisille riittää, että on joku mies, lapsilauma ja omakotitalo. Mies sitten elää poikamieselämää vaimon ollessa kiltti kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Viime joulukuussa Jare on näköjään synttärikuvassa toivottanut itselleen hyvää syntymäpäivää venäjäksi.
Se kuva on otettu Ravintola Saslikista, joka on venäläinen ravintola. Tuon äijäporukan vakkari ravintola ja olivat tuolloin viettämässä pikkujouluja ja kahden ukon synttäreitä. Siihenkään ei siis tarvitse liittyä sen kummempaa teoriaa.
En minäkään. Olen vähän kateellinen mamu miehille kun näen näitä hillittyine vaimoineen ja hyvin käyttäytyvine lapsineen. Onnellinen on mies jonka vaimo aivan omasta halustaan peittää hiuksensa huivilla ja pukeutuu peittävästi käyttätyen siveellisesti. Pitää elämässään kunnia asiana olla hyvä vaimo ja huolehtia kodista.
Jännä et Cheek itse omistaa baarin mut ei sitten halua että kumppani siellä viihtyisi.
Seiskalla vähintään olis jo tieto ajat sitten, jos vauva olis tulossa. Lääkärikäynnit ja vauvashoppailut eivät yleensä jää piiloon Suomen kokoisessa maassa. Haloo hei!
Tämä örinähessu voisi ottaa jonkun Instassa paikkojaan esittelevän, kauneusleikatun, vähän kouluja käyneen törröhuulen, joka lukee lähinnä Seiskaa ja haaveilee sinne sivuille päätyvänsä myös. Tämä on pätevä ehdotukseni, joka on täysin hyvä match!
Tai voisi tilata raivoraittiin tytön Thaimaasta. Ei puhu suomea eikä sano mihinkään ei.
ömm... ihmisillä on eri näkemyksiä... ja nyt kun Jare lopettaa syksyllä, jää vaimolle aikaa, kun Jare on pois julkisuudesta. T: TeamCheek
ei ole.