Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek: "En halua vaimoa baareista"

Vierailija
06.10.2016 |

http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…

[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]

Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!

Kommentit (285)

Vierailija
181/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Jaren salainen tyttis joku venakko?

Laittakaa nyt joku kunnon vihje, jos suoraa linkkiä ei uskalla.

ei ole.

Vierailija
182/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten Suomen synnärit kelvanneet herralle? Ettäs kehtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin halusin aikoinani miehen joka on kuin vastakohtani. Ja suhde on toiminut yli 20 vuotta. Kaikilla on omat kriteerinsä

Tottakai se toimii, jos sille korkkaamattomalle kotihiirivaimolle on ok, että mies elää villiä bile-elämää ja nai kaikkea mikä liikkuu. Kai sellaisiakin sitten on.

Vierailija
184/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomeksi: Keekki ei löytänyt "vaimoa" Herculeksesta?

Vierailija
185/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekki unohtaa että ei kukaan kunnollinen nainen halua häntä. Eli yksin jää.

Vierailija
186/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Älä tee horosta vaimoo...”

Vierailija
187/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt aivan varma juttu, että joku on paksuna keekille? Ettei vain olis av-mammojen tylsyyden tuotoksia.

Nimiä kehiin kiitos.

Vierailija
188/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt aivan varma juttu, että joku on paksuna keekille? Ettei vain olis av-mammojen tylsyyden tuotoksia.

Nimiä kehiin kiitos.

Ihan yhtä varma juttu kuin sekin että lomailivat yhdessä viime toukokuussa... toinen oli vaan lomalla kuun alussa ja toinen lopussa, onhan se melkein yhtä aikaa.

Vierailija
189/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paksuna.

Vierailija
190/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen paksuna.

Mutta oletko Venäjällä?

Vierailija
191/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että vaimon etsiminen ei paljon vaadi, ihme kyllä monia naisia tuo hampuusi kiehtoo....

Vierailija
192/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen paksuna.

Mutta oletko Venäjällä?

En, mutta keli on Siperiasta.

Vierailija
193/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paljon keekki kiinnosta. On ihan homotyyppinen, ei herätä mielenkiintoa. En ole kyllä varma mikä hän on. Varmasti joku kotona kykkinyt neitsytvaimo voi häneen haksahtaa. Joillekin naisille riittää, että on joku mies, lapsilauma ja omakotitalo. Mies sitten elää poikamieselämää vaimon ollessa kiltti kotiäiti.

Vierailija
194/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime  joulukuussa Jare on näköjään synttärikuvassa toivottanut itselleen hyvää syntymäpäivää venäjäksi. 

Se kuva on otettu Ravintola Saslikista, joka on venäläinen ravintola. Tuon äijäporukan vakkari ravintola ja olivat tuolloin viettämässä pikkujouluja ja kahden ukon synttäreitä. Siihenkään ei siis tarvitse liittyä sen kummempaa teoriaa.

Vierailija
195/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen vähän kateellinen mamu miehille kun näen näitä hillittyine vaimoineen ja hyvin käyttäytyvine lapsineen. Onnellinen on mies jonka vaimo aivan omasta halustaan peittää hiuksensa huivilla ja pukeutuu peittävästi käyttätyen siveellisesti. Pitää elämässään kunnia asiana olla hyvä vaimo ja huolehtia kodista.

Vierailija
196/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et Cheek itse omistaa baarin mut ei sitten halua että kumppani siellä viihtyisi.

Vierailija
197/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla vähintään olis jo tieto ajat sitten, jos vauva olis tulossa. Lääkärikäynnit ja vauvashoppailut eivät yleensä jää piiloon Suomen kokoisessa maassa. Haloo hei!

Vierailija
198/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä örinähessu voisi ottaa jonkun Instassa paikkojaan esittelevän, kauneusleikatun, vähän kouluja käyneen törröhuulen, joka lukee lähinnä Seiskaa ja haaveilee sinne sivuille päätyvänsä myös. Tämä on pätevä ehdotukseni, joka on täysin hyvä match!

Vierailija
199/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisi tilata raivoraittiin tytön Thaimaasta. Ei puhu suomea eikä sano mihinkään ei.

Vierailija
200/285 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ömm... ihmisillä on eri näkemyksiä... ja nyt kun Jare lopettaa syksyllä, jää vaimolle aikaa, kun Jare on pois julkisuudesta. T: TeamCheek

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän