Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kandidaatintutkielman tai maisterintutkielman oikoluku?

UCL
06.10.2016 |

Hei opiskelen ulkomailla ja olen juuri parhaillaan kirjoittamassa kandidaatintutkielmaani. Opiskelen kauppatieteellisessä, yliopistossa jossa vaatimustaso kieliopinsuhteen on ymmärrettävästi hyvin korkea.

Tästä syystä, koska puhun englantia toisena kielenäni haluasin kysyä onko kellään kokemuksia eri oikoluku palveluiden käyttämisestä?

Kandidaatintutkielmani on kirjoitettu englanniksi, joten oikoluvun pitäisi onnistua varmasti laadukkaasti ja myöskin luotettavasti (työ ei voi joutua haettavaan muotoon internetissä, koska plagiontitarkastus huomaa sen muuten). Kouluni hyväksyy oikoluku-palveluiden käytön, mutta tietenkään oikoluku ei saa vaikuttaa tutkielmani sisältöön!

Jos jollain on asiasta kokemusta, arvostan vinkkejä suuresti! Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin oikolukee sen. Mul oli enkku aina ysi.

Vierailija
2/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset pakollisen av-vastauksen. Opettele ensin suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tajunnut käyttää oikolukupalvelua, kun opiskelin viisi vuotta sitten Hollannissa kandidaatintutkintoni. Useat kaverit kyllä käyttivät ja kieltämättä jälkeenpäin ajateltuna vieläkin muista kuinka paljon se kadutti, että en oikoluetuttanut kandiani. Turhaa käyttää viikkoja pilkun viilaukseen, kun joku tekee sen halvalla laadukkaammin ja nopeammin..

Vierailija
4/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä paljonkin kokemusta, mutta koska ne on yhtä lukuunottamatta kaikki Suomesta, en usko että niistä on sulle hyötyä. En käytä noita netissä toimivia palvelunjakokeskuksia, vaan teen aina sopimuksen suoraan kielieditorin/copyeditorin kanssa. Englanninkielisen palvelun hinta englannissa on noin viidesosan siitä, mitä se on Suomessa. Käytä vain natiivia, kieltä (kääntämistä, ei lingvistiikkaa) opiskellutta ammattilaista.

Vierailija
5/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt: www.scribbr.fi, todella ammattimaista palvelua ja aina laadukasta jälkeä! :)

Vierailija
6/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitoksia paljon nopeasta avusta! Paljon hyviä vinkkejä ja kiitos tuo palvelu näyttää hyvältä. Jos jollain on muita vinkkejä niin mielelläni otan lisää vastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi