Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi käyttää sanontaa...

Vierailija
06.10.2016 |

"Miten meni noin niinku omasta mielestä"

Voi luoja sentään. Oksettavaa.

Silloin kun minä olin pieni, oli vintiöiden "liukastu banjoon", tai kummelin "kyllä lähtee". Minä olin kuitenkin silloin teini-ikäinen. Nykyään aikuiset ihmiset lainailee väsyneistä ohjelmista lauseita.. Hyi olkoon

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet ongelmat on elämässäsi, jos tuo on sellainen asia, josta saat noin voimakkaita reaktioita. Jaxuhali!

Vierailija
2/3 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä "Häpeän olla ihminen/suomalainen/mies/nainen (tai muun ison ja neutraalin joukon edustaja)", kun joku muu tekee jotain ns. noloa? Miksi pitäisi hävetä muiden teoista, kun itsellä ei ole asiaan osaa eikä arpaa eikä ole näiden ihmisten kanssa itse missään tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä "Häpeän olla ihminen/suomalainen/mies/nainen (tai muun ison ja neutraalin joukon edustaja)", kun joku muu tekee jotain ns. noloa? Miksi pitäisi hävetä muiden teoista, kun itsellä ei ole asiaan osaa eikä arpaa eikä ole näiden ihmisten kanssa itse missään tekemisissä?

Joo toi on kanssa kamalaa. Tepsifanit joskus tappeli joidenkin toisten fanien kanssa, kaverini sanoi, että hävettää olla turkulainen. Mitä hittoa hei!!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme