Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä tämä tarkoittaa (toivon VAIN asiallisia vastauksia): tykkäsikö hän minusta vai ei

Vierailija
06.10.2016 |

Tapailtu uuden naisystävän kanssa muutama kerta ja viime viikonloppuna ensimmäisen kerran päädyttiin sänkyyn. Yhdynnän aikana nainen tyydytti itsensä ja laukesi. Järki sanoo että hän nautti minusta ja halusi laueta. Tunne sanoo että en pystynyt häntä riittävän hyvin tyydyttämään kun täytyi ottaa omat kädet käyttöön. Olen kokenut sängyssä ja saanut monia naisia laukeamaan yhdynnässä. Asiallinen kysymys naisille: millaisessa tilanteessa otat omat kädet käyttöön: silloin kun nautit miehestä vai silloin kun et saa riittävästi? M33

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies en osaa sanoa kysy naisilta

Vierailija
2/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä, vaan itsetyydytys tai kumppanin harjoittama käsipeli auttaa siinä.

Vierailija
4/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas kun kaikki naiset eivät saa tyydytystään vaikka mies miten panisi. Moni tarvitsee klitoriksen kosketuksen myös.

Vierailija
5/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää kysyä tuota siltä naiselta.

Vierailija
6/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä, vaan itsetyydytys tai kumppanin harjoittama käsipeli auttaa siinä.

No shit! Kysymys oli että tehdäänkö niin silloin kun nauttii ja tuntuu kivalta vai onko se tapa saada edes jotain iloa. AP

Vierailija
7/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen saa tavallaan tuplaorkut, erilaiset kuin pelkällä kullilla ja tulee nopeemminkin yleensä.

Vierailija
8/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yksilöitä. Mä en ole ikinä joutunut runkkaamaan seksin aikana itseäni.

Vierailija
9/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää kysyä tuota siltä naiselta.

En lähde kyselemään ekan kerran jälkeen mitään. Joskus myöhemmin. AP

Vierailija
10/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen kokenut sängyssä ja saanut monia naisia laukeamaan yhdynnässä".

Ollakseen totta tuo olisi jo melko poikkeuksellista. Nimittäin jotkut naiset kyllä voivat saada orgasmin yhdynnässä, mutta se ei ole kovin tavallista eikä varsinkaan yhden yön jutuissa tai lyhyissä suhteissa. Se, että niitä olisi tullut yhden miehen kohdalle "useita" on jo vielä poikkeuksellisempaa.

Lisäksi kysymyksesi osoittaa, että et ole kokenut.

Vierailija
11/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei mies kiinnosta sängyssä, lopetan leikin kesken. Jos kiinnostaa, niin haluan nauttia tilanteesta.

Vierailija
12/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö nainen laukeamaan jos ei nauti päällään olevasta miehestä, en usko. Varmaan tykkäsi.

Vierailija
13/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Olen kokenut sängyssä ja saanut monia naisia laukeamaan yhdynnässä".

Ollakseen totta tuo olisi jo melko poikkeuksellista. Nimittäin jotkut naiset kyllä voivat saada orgasmin yhdynnässä, mutta se ei ole kovin tavallista eikä varsinkaan yhden yön jutuissa tai lyhyissä suhteissa. Se, että niitä olisi tullut yhden miehen kohdalle "useita" on jo vielä poikkeuksellisempaa.

Lisäksi kysymyksesi osoittaa, että et ole kokenut.

En missään vaiheessa sanonut että nämä lauenneet naiset ovat olleet yhden yön juttuja (tosin mukaan mahtuu myös sellainen). AP

Vierailija
14/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toista seksikertaa ei tule, voit päätellä siitä, että eka kerta ei ollut naiselle tyydyttävä. Klitan hierominen (käsin tai toisen vartalolla) voi olla ainoa keino naiselle saada orgasmi. Jos nainen hieroo itseään yhdynnän aikana, kyllä se minusta kuulostaa siltä, että hän on mukana touhussa, nauttii ja haluaa laueta. Eli huoli pois. Kokeile ensi kerralla hieroa naisen klitorista omalla kropallasi, kun panet. Ainakin minusta naisena se tuntuu ihan helvetin hyvältä.

Vierailija
15/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se miehilläkin usein niin, että he sen varsinaisen laukeamisen tekevät ihan itse. He vain käyttävät naisen vaginaa siihen, mutta ihan itse hoitavat sen pumppaamisen. Tyydyttävät siis lopuksi itsensä ja laukeavat.

Vierailija
16/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kuule mitä sen naisen päässä liikkuu. Itse hoidan homman joskus seksin jälkeen koska seksi ei tyydyttänyt, joskus taas siksi että yksinkertaisesti haluttaa niin paljon koska mies oli ihana.

Vierailija
17/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nautti.

Vierailija
18/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on todennäköisesti vain tottunut toimimaan noin jos haluaa varmasti saada. Ei siis välttämättä ole erityisesti ollut nauttimatta juuri sinun kanssasi.

Vierailija
19/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että nautti :P harvemmin naiset laukeavat yhdynnässä yleensäkkään ja vielä harvemmin edes kiihottuvat jos eivät miehestä pitäisi.

Vierailija
20/23 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kirjoitti:

Uskoisin että nautti :P harvemmin naiset laukeavat yhdynnässä yleensäkkään ja vielä harvemmin edes kiihottuvat jos eivät miehestä pitäisi.

Tuskin tulee mieleen hierominen jos ei tykännyt. Eli raati totennut että tykkäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi