Risumies-video
Joku höpötti töissä tällaisesta videosta ja oli tukehtua syömäänsä patonkiin, kun nauroi vedet silmissä. No kotiin päästyäni kävin itsekin katsomassa ja olin tyrmistynyt: kyseessähän on henkisesti epävakaassa tilassa olevan ihmisen tarkoituksellinen provosointi. Kuvaaja vaikuttaa todella ilkeältä ja julmalta. Vaikka tuo risumies oli kipannut ne risunsa väärään paikkaan, meni kuvaaja silti liian pitkälle.
Kommentit (9)
Täysijärkinen aikuinen voi hyvin sanoa risujen kippaamisesta, mutta ei se mitään videoita ala kuvailemaan, ellei ne mene viranomaiselle. Provosointi ja härnääminen eivät todellakaan ole ok, virallisen huomautuksen olisi saanut antaa kuvaajallekin.
Sitäpaitsi risumies olisi pieksänyt kuvaajan halutessaan muutamassa sekunnissa.
Miksi kuvaaja ei tule itse julkisuuteen. Esittelisi itsensä.Lienee jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt. Normaali ihminen kun olisi hoitanut asian toisin.
Mä ihmettelen koko videon natsimeininkiä. Siis kyse oli risuista, jotka oli kipattu metsään. Ei mistään romuvaraston tyhjennyksestä. Hei haloo, tiedoksi vaan, että sinnehän kipatut risut maatuu muiden käpyjen, keppien ja lehtien joukkoon.
Mun mielestä Risumies oli jotenkin symppis ja inhimillinen kiukusaan. Mä ihailin hänen haukkumasana varastoaan. Enkä nähnyt henkistä epävakautta, näin läpeensä kiukkuuntuneen tyypin, jonka joku puistovahti yhätti. Myönnän, nauroin pätkälle.
Väärin teki Risumies. Puutarhajätettä ei voi jättää joka paikkaan, ettei pääse vieraat lajit villiintymään suomalaiseen luontoon jne.
Väärin teki myös pätkän lataaja. Mun mielestä youtubeen lataaja oli hyvä esimerkki tämän päivän nettikiusaamisesta. "tiedätkö mikä on youtube? En! - youtube tietää kohta sut!". Kärsin hetkellistä huonoa omaatuntoa.
Risumies löytyi Kotkan meripäiviltä ja hän vitut veisas saamastaan youtube julkisuudestaan. Hän otti rennosti. Tykkäys.
No tuollaisia valittajiahan on tämä maa pulollaan, että siitä vain mieleistä diagnoosia tekemään keittiöpsykologin tutkinnolla.
Etenkin täällä Vauva foorumilla törmää turhan usein kyseiseen ilmiöön.
anonyymie kirjoitti:
No tuollaisia valittajiahan on tämä maa pulollaan, että siitä vain mieleistä diagnoosia tekemään keittiöpsykologin tutkinnolla.
Etenkin täällä Vauva foorumilla törmää turhan usein kyseiseen ilmiöön.
Terve, videon kuvaaja!
Olisi risumiehen kannattanut äkkiä pyytää anteeksi roskaamistaan ja viedä risut pois. Sanoa vaikka, että hän luuli tämän olevan oikea paikka laittaa muutama risu. Perrrrrrkele!