Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin tärkeys ja hyvän seksin vaikeus

Vierailija
05.10.2016 |

Seksiä toitotetaan joka paikasta, mutta kyllä vain tuntuu, että jos alkaa hakemaan hyvää seksiä, niin aika paljon pitää uhrata sen takia.

Suurin osa seksistä jota olen harrastanut on ollut ihan kivaa. Mitään tajunnanräjäyttävää en ole toisen ihmisen kanssa koskaan kokenut. Joskus on kuitenkin ollut aavistus siitä, mitä se voi parhaimmillaan olla, ja se on ollut aika hieno tunne. Tuntuu, että jokin osa omasta kokemusmaailmasta on täysin kartoittamatta.

Mutta kaikkien miesten kanssa seksi on ollut vain ihan kivaa. Sellaista, että kyllä niitä kivempiakin aktiviteetteja löytyy. Enemmän tuntuu esim. juoksulenkin endorfiinit. Juoksua nyt pidetäänkin narkkien touhuna ja en ole varmasti ainoa, kenen mielestä juoksu on seksiä parempaa. Jos en olisi alkanut juosta niin ehkä pitäisin sitä perusseksiäkin jotenkin upeana.

Jos haluaisin seksiä, joka on parempaa kuin juokseminen, niin tarvitsisin ihan älyttömän hyvän rakastajan. Hänen pitäisi olla ulkoisesti komea, aggressiivisen miehekäs mutta kuitenkin samalla herkkä eikä mikään henkisesti kehittymätön matalalla värähtelytasolla oleva juntti (koulutustaso ei sitten pelasta mitään). Toiseksi makkarin tunkkaisuus ei vedä vertoja ihanalle syystuulelle keuhkoissani, jotenka sitä seksiä pitäisi harrastaa jossain ulkona luonnon helmassa, tai ainakin hyvin ilmastoidussa huoneessa poissa kaupungin saasteista.

Mutta komea mies ja varsinkin komea mies joka on hyvä sängyssä on sellainen harvinaisuus, etten varmasti tule ikinä pääsemään naimisiin sellaisen kanssa. Joten vaihtoehtona on toisena (tai kymmenentenä) naisena oleminen, tai sitten olla vain jonkun kivan muttei erityisen kiihottavan miehen kanssa ja harrastaa sitä perusseksiä.

Joten kyllä, seksi voisi ehkä olla parasta ikinä, jos. Mutta koska ei, niin se on jossain mukavien asioiden TOP10:ssä, sellaisia asioita, joita ilmankin voi helposti olla. Viikko ilman juoksemista tuntuu paljon kamalammalta kuin puoli vuotta ilman perusseksiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija 16 puhuu asiaa.

Olen parisuhteessa ja miehelläni on pitkä ja paksu. Haluan hyvin varusteltua miestäni joka päivä. Isoon munaan ja säännölliseen seksielämään olen jäänyt koukkuun. Kun on kerran löytänyt isomunaisen miehen, niin siitä pitää huolen, että miehen tarpeet pitää tyydyttää huolellisesti ja usein. Nautin ihanasta seksielämästä enkä keksi mitään parempaa harrastusta kuin lemmiskely rakkaani kanssa.

Kyllä mies komeakin on nuorena miehenä ollut ja minun silmissäni hän on komea edelleen. Eniten pidän mieheni älykkyydestä. Älykäs mies on kiinnostava ja haluttava.

Naiset löytävät oman seksuaalisuutensa lähempänä 40 vuotta. Ehkä AP:lla on mahdollisuus löytää oman aamujumppaaja

Vierailija
22/23 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on ole ikinä saanut noin isoa, mutta ei nautinto todellakaan ole munan koosta kiinni.

Kun kumppanilla on halu tyydyttää sinut, kun hän nauttii sinun nautinnostasi ja päinvastoin ha kun molemmat ovat kokeilun halusia ja estottomia, siitä lähtee tie nautintoon. Pitää uskaltaa vapautua ja rentoutua. Nauttia itsestä ja toisesta. Mun kumppanin kanssa kaikki tämä täyttyy, saan älyttömän hyviä orgasmeja, useita yhdessä sessiossa. Ja voi miten itse nautin siitä kun hän nauttii minusta, antamastani suuseksistä, ratsastuksesta, ihan kaikesta. Ja hän myös näyttää sen. Tuosta seksistä en voi saada kyllikseni. Se on kuin intohimoinen tanssi, yksi asia seuraa toista, koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu ja kumpi ottaa ohjat.

Ai että, nyt tekeekin taas mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja rakastelu ovat kaksi eri asiaa. Rakastelussa yhtyy sielut ja molemmat irtoo materiasta. Aika menettää merkityksensä ja ajantaju katoaa. Kitkasta ja yhdessä olosta syntyy valokaari johon molemmat imeytyy. Ei siinä tilassa ole merkitystä mitä millainen minkänäköinen missä ylipäätään mikään ulkoinen. Jälkeen päin on aina euforinen olo eikä oikein tiedä mitä tapahtui.

Jos ei ole koskaan kohdannut todellista sielunkumppania ei ymmärrä mistä on kyse.  Minulla on ollut suuri määrä erilaisia euforiaa tarjonneita harrastuksia, muttei mikään maailmassa voita sielujen yhtymistä, materiaalista irtoamista ja valokaaressa loistamista. Kun ajattelenkin asiaa, kostuu miehenkin silmät.