Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja laittaa outoja wilmaviestejä:0

Vierailija
05.10.2016 |

Ikääni en kerro mut mun miesopettaja pistää outoja wilmaviestejä ja ahdistaa laittaaks se muille niitä esim se pyytelee mua jäämää johonki ihmeellisii tukiopetuksii vaikka en tällä hetkellä tarvii, ja sit kehuu kauniiks, pitääkö huolestua?? yläasteella oon joten on omat wilmatunnukset, entiiä ku tekis mieli estää se jo!! jatkunu ny tän viikon

Kommentit (56)

21/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun yläasteelaisella ole omia Wilma tunnuksia....

Meillä on jo alakouluikäisillä omat Wilmatunnukset, samoin yläkouluikäisillä samaan Wilmaan kuin meillä aikuisillakin, mutta eivät tietenkään näe aikuisten ja opettajan välisiä viestittelyitä (pikaviestejä). Itsekään en näe lapsen ja opettajan välisiä pikaviestejä. Kaikki tiedotteet, koetulokset ym. taas näkyvät sekä lapsille että aikuisille.

Vierailija
22/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja näkee kyllä puhelinnumerosi Wilmasta, eli sikäli tämä pyyntö on outo. Millaisia arvosanoja sinulla on kyseisessä aineessa? Tukiopetustarpeen näkee huoltaja tai opettaja usein nuorta selvemmin, tätä en vielä ihmettelisi. Sen sijaan jos opettaja on kehunut ulkonäköäsi, liikutaan vähintään harmaalla alueella. Näytitkö vanhemmillesi siis kaikki viestit? Näkivätkö he kohdan, jossa opettaja puhuu ulkonäöstäsi? Mitä vanhempasi sanoivat tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineessa mul on aika hyvin menny, ärsyttävää ja ahdistavaa ku kyttää kokoaja tunnil!!! muutki kaverit ihmettelee ku ei niitä ainakaa kytätä

Ap 😁

Vierailija
24/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä luin ton ja ajattelin et onpas huono, taas yks yrittää matkia teinin kirjoitustapaa. Varmaan loppuu kerju kahteen viestiin. Mut täällähän porukat vastailee tosissaan..

Vierailija
25/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rehtorin juttusille. Täysin asiatonta ja epäammattimaista käytöstä. Rehtorin pitää puuttua tilanteeseen ja lopettaa sen jatkuminen.

Vierailija
26/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi ahdistaa ku huomennaki nään sen opettajan

tulipa likane olo jos aattelee et joku miesopettaja on ihastunu muhu

ei sillä näytä olevan ees sormusta 😶 vanhemmat sano et mun ei tarvi men niihi tukiopetuksii

Vierailija
27/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna puhun rehtorille,entä jos ei usko vaikka todistan? toivottavasti selvii mist on kyse, voiks ees joku miesopettaja ola kiinnostunu jostai yläaste ikäsest tytöst:DD

Vierailija
28/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan normaalia, hän on vain kohtelias sinulle, kiitä edes siitä!

Vierailija
29/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonii annoin äidin numeron sille! nyt katotaa mitä tapahtuu ja vastaakos

Ap!!

Vierailija
30/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa idiootit pelleily ja nuoren kiusaaminen, kun nuori kaipaa täältä neuvoja!

Se mikään nuori ole, älä nyt naurata. Kunhan joku pervoukko trollailee muna kädessä koneensa ääressä. :D

Vierailija
31/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Kukaan ei wilmaisi tuota.

Vierailija
32/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli olla huomen pois ku huomen on ton opettajan tunti 😦

ap

Vierailija
33/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilman voi lukea wilman hallinnoija. Varmaan se "ope" tietää tämän. Kyseessä ei siis ole mikään ybersalainen deittisaitti.

Vierailija
34/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mielestäni ole mitään ongelmaa. On ihan normaalia, että mies on kiinnostunut yläasteikäisistä tytöistä.

😂😂

Mutta siis mene puhumaan rehtorille asiasta siitä ei seuraa sinulle ainakaan mitään pahaa :)

Vierailija
35/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkää opettaja on sinuu ahdistellut? Onko tehnyt sulle jotaa vai miksi susta tuntuu tolta?

Vierailija
36/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se opettaja vastas ja sano siit tukiopetuksest et se alkaa 15.05 voi vittu en varmaa muute uskalla mennä ja miks mä joudun sinne ihan yksin

Äitiki raivostu ja aikoo soittaa sil opel mist on kyse

Vierailija
37/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistelu jatkuu että menee henkilökohtaisiin kyselyyn kerro vanhemmille, mutta wilmassa sun on mentävä pakosti niihin tunnille joihin sinut on pyydetty et ole menemättä vaikka kuinka kalpeasti ahdistaisi

Vierailija
38/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tän viikon aikana on alkanu noit tukiopetus viestei laittaa ja eile kehu kauniiks ja huolehtivaiseks

Ja on koko syksyn tuijottanu kokoaja

AP !!

Vierailija
39/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

e muzee kirjoitti:

aaaaaahhh tiukkaan kakkoseen

Painu sinä sinne tiukkaa kakkoseen! Pää eeltä...

Vierailija
40/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tän viikon aikana on alkanu noit tukiopetus viestei laittaa ja eile kehu kauniiks ja huolehtivaiseks

Ja on koko syksyn tuijottanu kokoaja

AP !!

Joo joo hitto ei mikään maailman loppu oo tulossa... Anna sun vanhemmat selvittää kyllä tuohon tulee joku selvyys että ei hätää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi