Opettaja laittaa outoja wilmaviestejä:0
Ikääni en kerro mut mun miesopettaja pistää outoja wilmaviestejä ja ahdistaa laittaaks se muille niitä esim se pyytelee mua jäämää johonki ihmeellisii tukiopetuksii vaikka en tällä hetkellä tarvii, ja sit kehuu kauniiks, pitääkö huolestua?? yläasteella oon joten on omat wilmatunnukset, entiiä ku tekis mieli estää se jo!! jatkunu ny tän viikon
Kommentit (56)
Opettaja näkee kyllä puhelinnumerosi Wilmasta, eli sikäli tämä pyyntö on outo. Millaisia arvosanoja sinulla on kyseisessä aineessa? Tukiopetustarpeen näkee huoltaja tai opettaja usein nuorta selvemmin, tätä en vielä ihmettelisi. Sen sijaan jos opettaja on kehunut ulkonäköäsi, liikutaan vähintään harmaalla alueella. Näytitkö vanhemmillesi siis kaikki viestit? Näkivätkö he kohdan, jossa opettaja puhuu ulkonäöstäsi? Mitä vanhempasi sanoivat tästä?
Aineessa mul on aika hyvin menny, ärsyttävää ja ahdistavaa ku kyttää kokoaja tunnil!!! muutki kaverit ihmettelee ku ei niitä ainakaa kytätä
Ap 😁
Apua, mä luin ton ja ajattelin et onpas huono, taas yks yrittää matkia teinin kirjoitustapaa. Varmaan loppuu kerju kahteen viestiin. Mut täällähän porukat vastailee tosissaan..
Mene rehtorin juttusille. Täysin asiatonta ja epäammattimaista käytöstä. Rehtorin pitää puuttua tilanteeseen ja lopettaa sen jatkuminen.
hyi ahdistaa ku huomennaki nään sen opettajan
tulipa likane olo jos aattelee et joku miesopettaja on ihastunu muhu
ei sillä näytä olevan ees sormusta 😶 vanhemmat sano et mun ei tarvi men niihi tukiopetuksii
Huomenna puhun rehtorille,entä jos ei usko vaikka todistan? toivottavasti selvii mist on kyse, voiks ees joku miesopettaja ola kiinnostunu jostai yläaste ikäsest tytöst:DD
Tuo on aivan normaalia, hän on vain kohtelias sinulle, kiitä edes siitä!
nonii annoin äidin numeron sille! nyt katotaa mitä tapahtuu ja vastaakos
Ap!!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa idiootit pelleily ja nuoren kiusaaminen, kun nuori kaipaa täältä neuvoja!
Se mikään nuori ole, älä nyt naurata. Kunhan joku pervoukko trollailee muna kädessä koneensa ääressä. :D
Tekis mieli olla huomen pois ku huomen on ton opettajan tunti 😦
ap
Wilman voi lukea wilman hallinnoija. Varmaan se "ope" tietää tämän. Kyseessä ei siis ole mikään ybersalainen deittisaitti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mielestäni ole mitään ongelmaa. On ihan normaalia, että mies on kiinnostunut yläasteikäisistä tytöistä.
😂😂
Mutta siis mene puhumaan rehtorille asiasta siitä ei seuraa sinulle ainakaan mitään pahaa :)
Miten pitkää opettaja on sinuu ahdistellut? Onko tehnyt sulle jotaa vai miksi susta tuntuu tolta?
Nyt se opettaja vastas ja sano siit tukiopetuksest et se alkaa 15.05 voi vittu en varmaa muute uskalla mennä ja miks mä joudun sinne ihan yksin
Äitiki raivostu ja aikoo soittaa sil opel mist on kyse
Jos ahdistelu jatkuu että menee henkilökohtaisiin kyselyyn kerro vanhemmille, mutta wilmassa sun on mentävä pakosti niihin tunnille joihin sinut on pyydetty et ole menemättä vaikka kuinka kalpeasti ahdistaisi
No tän viikon aikana on alkanu noit tukiopetus viestei laittaa ja eile kehu kauniiks ja huolehtivaiseks
Ja on koko syksyn tuijottanu kokoaja
AP !!
e muzee kirjoitti:
aaaaaahhh tiukkaan kakkoseen
Painu sinä sinne tiukkaa kakkoseen! Pää eeltä...
Vierailija kirjoitti:
No tän viikon aikana on alkanu noit tukiopetus viestei laittaa ja eile kehu kauniiks ja huolehtivaiseks
Ja on koko syksyn tuijottanu kokoaja
AP !!
Joo joo hitto ei mikään maailman loppu oo tulossa... Anna sun vanhemmat selvittää kyllä tuohon tulee joku selvyys että ei hätää :)
Meillä on jo alakouluikäisillä omat Wilmatunnukset, samoin yläkouluikäisillä samaan Wilmaan kuin meillä aikuisillakin, mutta eivät tietenkään näe aikuisten ja opettajan välisiä viestittelyitä (pikaviestejä). Itsekään en näe lapsen ja opettajan välisiä pikaviestejä. Kaikki tiedotteet, koetulokset ym. taas näkyvät sekä lapsille että aikuisille.