Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja laittaa outoja wilmaviestejä:0

Vierailija
05.10.2016 |

Ikääni en kerro mut mun miesopettaja pistää outoja wilmaviestejä ja ahdistaa laittaaks se muille niitä esim se pyytelee mua jäämää johonki ihmeellisii tukiopetuksii vaikka en tällä hetkellä tarvii, ja sit kehuu kauniiks, pitääkö huolestua?? yläasteella oon joten on omat wilmatunnukset, entiiä ku tekis mieli estää se jo!! jatkunu ny tän viikon

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nuolla teinipimppaa

Vierailija
42/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii tulee joo mut kyl ahdistaa jos on ihastunu muhu

ei se varmaa muute tuijota ja kokoaja puhu mul

A p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen nuolla teinipimppaa

Hei, täällä on oikeasti teini tyttö ahdistunut japeloissaa että voitko oikeasti sinäkin jo ymmärtää ei oo leikin asia! Teille muillekin ketkä kiusaavat tätä tyttöä voivat painua nuolemaan toistenne pilluja ja perseitä!

Vierailija
44/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nii tulee joo mut kyl ahdistaa jos on ihastunu muhu

ei se varmaa muute tuijota ja kokoaja puhu mul

A p

Okei, mutta pääasia että porukat ovat auttamassa sinuu ja oot näyttänyt wilman viestit, jos se tilanne muuttuu pahemmaksi kerro rehtorille ja vanhemmille.

Vierailija
45/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti sano et opettaja pisti sil jotai viestii siit et huomen sin tukiopetuksee tulee yks oppilas viel mun lisäks ja toivotti hyvät yöt

Kannataako mennä? joku mun luokkalaine poika joutuu mun kans sin ni ei tarvi pelätä nii paljoo mut engä toi tuijottelu ja kehumine??

Ap

Vierailija
46/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en kyllä uskal men jos se vaik huijaa koska kaikki mun luokkalaiset sano tänää ettei joudu mihinkää tukiopetuksee

ap

Vierailija
47/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä luin ton ja ajattelin et onpas huono, taas yks yrittää matkia teinin kirjoitustapaa. Varmaan loppuu kerju kahteen viestiin. Mut täällähän porukat vastailee tosissaan..

Nää provot on aina vähän sellasia, että vaikka tietää, että ap heittää legendaa niin silti tekee mieli vastata jotain. Ihan sen vuoksi että jossain voi hyvin olla joku nuori vastaavassa tilanteessa ja lukea vastauksia etsien ratkaisuja omiin tilanteisiinsa.

Vierailija
48/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mielestäni ole mitään ongelmaa. On ihan normaalia, että mies on kiinnostunut yläasteikäisistä tytöistä.

Vaikka miesopettaja olisikin kiinnostunut yläasteikäisistä tytöistä, opettajan rooliin ei silti kuulu lähettää viekoittelevia viestejä oppilaalleen, johon hänellä on vielä auktoriteettivalta . Kyse on siitä, että aikuinen opettaja kantaa roolinsa vaatiman   vastuun. Kyse on työrauhan säilyttämisestä oppilaan työpaikalla eli koululla. Työrauhasta viime  kädessä kantaa vastuun rehtori.

Kehottaisin oppilasta kertomaan asiasta monelle taholle, myös esim. terveydenhoitajalle ja kuraattorille, jos sellainen on koulussa.

Vierailija
49/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä luin ton ja ajattelin et onpas huono, taas yks yrittää matkia teinin kirjoitustapaa. Varmaan loppuu kerju kahteen viestiin. Mut täällähän porukat vastailee tosissaan..

Nää provot on aina vähän sellasia, että vaikka tietää, että ap heittää legendaa niin silti tekee mieli vastata jotain. Ihan sen vuoksi että jossain voi hyvin olla joku nuori vastaavassa tilanteessa ja lukea vastauksia etsien ratkaisuja omiin tilanteisiinsa.

No onhan tuossa kyllä pointti, mutta kyllä tämä silti oli aivan luokattoman huono provo. Tosi uskottavaa 80-luvun teinix-kieltä...

Vierailija
50/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku lapsi tulis pyytään apua Vauva.fi??? Demissähän ne on :D

Vierailija
51/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun teinikieltä 😂😂:DD no kai tää o vähä ahdistavaa jos haluu vaikka raiskaa mut jossai hyi vittu 😔

ap

Vierailija
52/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon yläasteella tapahtuu.

Vierailija
53/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo en kyllä uskal men jos se vaik huijaa koska kaikki mun luokkalaiset sano tänää ettei joudu mihinkää tukiopetuksee

ap

Hei älä viitsi... Mene sinne tukiopetukseen siitä ei tapahdu mitään pelottavaa... Menet sinne opetuksen takia etkä opettajan takia...

Vierailija
54/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuossa kyllä pointti, mutta kyllä tämä silti oli aivan luokattoman huono provo. Tosi uskottavaa 80-luvun teinix-kieltä...

Riippuu myös vastaajista miten tyhmiä kommentteja lähettää kun joku trollaa sille annetaan monta peukkua ja joku sanoo järkevän kommetin tulee pari peukkuu ja monta alapeukkuu, että aivan aliarvosta tyhmää ja tänne vauva.fi:lle voivat tulla kaiken ikäiset ja kaiken sukupuoliset, kuten sinä, minä, te ja he...

Vierailija
55/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perjantaina äitini kanssa rehtorin puheilla jossa tämä opettaja oli myös, ja arvatkaa loppuiko ahdistelu, nyt äitini ei enää usko minua ja opettaja edelleen pistää viestejä wilmaan, jossa kehuu minua mutta ei pervomaisesti, ja joudun uusimaan jopa kokeeni sen takia koska meni kuulemma huonosti, olo on jo niin likainen 😣

ap

Vierailija
56/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siitä tukiopetuksesta jotain hyötyä, kirjoitusasusi muuttui välittömästi. Kannattaa mennä seuraavaankin tukiopetukseen jos se on noin tehokasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän