Miten joku mies voi painaa alle 60kg? Ei oo normaalia! Tuttava mies (18v /170cm painaa 53kg
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies painaa 56kg ja on 178cm pitkä. Ei vaan tartu paino, vaikka kuin söisi. Diabetes tuo oman lisänsä.
Kyllä tarttuu kun syö yli kulutuksen.Älä puhu paskaa
Ja tämä on helposti toteutettavissa? Jos ruokaa vaan ei saa alas riittävää määrää, niin ei se paino mihinkään lisäänny. Kulutus jotain 3000kcal/vrk ja siihen sitten plussat päälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ne on bmi-rajat miehillä kuin naisillakin. Ei kaikilla miehillä ole automaattisesti suuria lihaksia, jotka nostaisivat painoindeksiä. Samaan aikaan saa lukea paljon, kuinka tämän ketjun mitat olisivat naisille ihanteellisia, ihan sama kuinka lihaksikas on. Hmm.
Siitähän on välillä ollut keskustelua, pitäisikö miehille ja naisille olla eri bmi-rajat, koska miehet ovat luonnostaan lihaksikkaampia. Mutta toisaalta naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti.
Niin tai näin, normaalipainoinen on aina kaunista, ja normaalipainon sisään mahtuu monenlaisia ihmisiä. T. Se, jonka mies painoi nuorena alle 60 kiloa - ja oli muuten normaalipainoinen silloinkin.
Niin, normaalipainohan se varmasti on terveellisinkin ja moni tämän ketjun mitoista on normaalipainon sisällä ja sen kauhistelua ihmettelen, kun naisten kohdalla normaalipainon alarajalla olevis ihaillaan ja välillä jopa kauhistellaan niitä, joiden bmi on suurempi, mutta silti reilusti rajojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla vähintää 85kiloa ja 185 senttiä.Siis ihan oikean miehen eikä minkään helvetin puutarhatontun!
Harvoin ne 18-vuotiaat vielä tuon kokoisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs äidin pikku pullapoika siellä kirjottelee? Sinua lohduttanee kuitenkin se että nykyään lihavat miehet kuten Jethro ovat rotevia. Siis ilman mitään lihaksia pääsee rotevaksi.
Vai onko joku pullura mamma jota pelottaa että oma lihavuus tulee esiin kun ohi kävelee hoikka mies?
Mun rasva% on 10.Vitun läski lölkykkä
vain läskit ja epävarmat mittaa tollasia
T obeesi av mamma
No sen takia, ettei se ole vielä mikään mies vaan poika!!! 18v varsinkin pojilla on vielä ihan lapsen vartalo :)
Ex 40v. on 172cm ja paino alle 60kg. Kroppa kuin teinillä. Ei haittaa. Mä en tykkää liian isoista miehistä.
Mun isäni oli sellainen jäntevä ja lihaksikas, 170cm eikä koskaan saavuttanut huimaa 60 kilon painoa:D Ja eli läskillä, kermalla, karkilla ja pullalla (hyvän itsetehdyn ruuan lisäksi)
Mun ultrajuoksijakaverini taitaa painaa n 63 kiloa ja on kuitenkin lähes 180cm pitkä.
En ole puutarhatonttu ja painan alle 60kg (noin 58kg). Olen 27v mies. Ja on jopa lihaksia eli olen aika normaalirakenteinen. Eipä tuo niin harvinaista ole.
No nykyäänhän tietysti oletetaan, että mies painaa 100 kg ja nainenkin vähintään 80. Muuten ei ole oikea mies tai nainen.
Totuus on kuitenkin, että suurin osa noista painoeroista on läskiä. Dieetillä sen huomaa, että vaikka kuinka treenaisi ja alentaisi painoa, niin erittäin kiinteäsä kunnossa sitä painoa ei vain yksinkertaisesti ole kovin paljon. Painan itse lähes 70 (olen hoikka). En silti näytä 10 kiloa laihempana miltään luurangolta, ainoastaan kiinteämmältä. Oikeastihan kukaan länsimainen ihminen ei tarvitse tällaisia suuria elomassoja. Vähemmälläkin pärjää, ja kyllä se on nätimpääkin, kun painoa ei ole liikaa.
vain läskit ja epävarmat mittaa tollasia