Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava tuttu ei jaksa kävellä kilometriä

Vierailija
05.10.2016 |

Aina pummaamassa kyytiä kaikilta ja muutenkin teettää kaikki miehellänsä.Itse ei jaksa edes seistä.Ärsyttää...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jaksaisi, muttei vaan viitsi. Löytyy kavereita, jotka kuskaa. Kaverit ei kehtaa kieltäytyä. Avoimia muka...ja pah. Tietty käyttää hyväksi.

Tiedätkö ei välttämättä jaksa. Seurasin yhden suht nuoren naisen kulkemista välillä, kun sattui yhtä aikaa olemaan kun olin koiran kanssa lenkillä. Käveli sen 20 metriä ja otti jostain pylväästä tai seinästä kiinni ja jäi siihen seisomaan toviksi. Lopulta kulki taluttaen pyörää, kun ei enää sitä vähää ilman tukea päässyt. 

Vierailija
62/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sellainen elukka, joka periaatteessa jaksaa kuinka pitkään vaan. Ja jos ei jaksa niin silloin on joko a)vanha tai b) viallinen. Kuvaamasi lihavat ovat b)luokassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jaksaisi, muttei vaan viitsi. Löytyy kavereita, jotka kuskaa. Kaverit ei kehtaa kieltäytyä. Avoimia muka...ja pah. Tietty käyttää hyväksi.

Tiedätkö ei välttämättä jaksa. Seurasin yhden suht nuoren naisen kulkemista välillä, kun sattui yhtä aikaa olemaan kun olin koiran kanssa lenkillä. Käveli sen 20 metriä ja otti jostain pylväästä tai seinästä kiinni ja jäi siihen seisomaan toviksi. Lopulta kulki taluttaen pyörää, kun ei enää sitä vähää ilman tukea päässyt. 

"Kun sattui yhtä aikaa olemaan kun olin koiran kanssa lenkillä"

Ihan kyttäämällä kyttäsit eikä sulla koiraakaan ole. Tai sitten koiran kanssa kyttäsitte.

Vierailija
64/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todella lyhyt ja lihava nainen töissä toimistolla joka sijaitsee 1-kerroksessa. Tulee aina hissillä tuon yhden kerroksen ylös :O

Vierailija
65/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma. Miettikää, ihmiset kuolee pian sukupuuttoon oman laiskuutensa ja hedonismin takia. Itseaiheutetut sairaudet lähtee räjähdysmäiseen nousuun ja terveydenhuolto on nyt jo ylikuormittunutta. Ja miten niitä lihavia hoidetaan, kun henkilönostureiden painorajat on yleensä 150kg?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän