Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava tuttu ei jaksa kävellä kilometriä

Vierailija
05.10.2016 |

Aina pummaamassa kyytiä kaikilta ja muutenkin teettää kaikki miehellänsä.Itse ei jaksa edes seistä.Ärsyttää...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun Hesarissa olevan jutun mukaan jos vanha ihminen jaksaa kävellä 400 m, hän pärjää muutenkin hyvin omatoimisesti. Kilometrihän on hyvin siihen verrattuna. 

Vierailija
42/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos hengästyy sadan metrin kävelystä niin asiat ovat todella huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:

http://aijaa.com/nfeBbN

Tossa niit ois 😃

Ihana! Mielestäni tuohon menisi kyllä sopivasti vaikka 20-30 kiloa lisää.

Vierailija
44/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänviat hengästyttää. Samoin lihaville ominainen uniapnea rasittaa koko elämää.

Ei tarvii olla sydänvika. Kun sisäelimet, mm. sydän, rasvottuu ylipainon johdosta, niin sen toiminta heikkenee.

Vierailija
45/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/nfeBbN

Tossa niit ois 😃

Ihana! Mielestäni tuohon menisi kyllä sopivasti vaikka 20-30 kiloa lisää.

Kiitos! 😘 ootko Fat admirer? Olin jtn 120-130 kg nois nii nyt on about ton verran painavampi 😄

Vierailija
46/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon yli 100 kg ja bmi yli 40. Eilen kävin barre-tunnilla (balettiliikkeitä, lihaskuntoa, hyppimistä) ja esim. zumbassa pystyn myös käymään. Huomenna uimaan. Pystyn käveleen ihan normaalin yli tunnin lenkin. Tietty ylipaino häiritsee ja toivon laihtuvani, mutta ei se normaalia elämää estä.

Mikset laihduta? Jos et itse pysty, niin tuntuisi että tuollaisella BMI:llä pääsisi jo julkiselle puolelle jonkun avun piiriin tai laihdutusleikkaukseen...

En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mutta tilanteeni on samantaipainen: Paino yli sata kiloa, painoindeksi lähes 40 kiloa, pystyn liikkumaan ja liikunkin, en pummaa kavereilta autokyytejä kauppareissuille.  En sairastele. Suurin haitta painosta on henkisellä puolella, kun tiedän ettei tätä pidetä hyväksyttävänä.

En tässä tilanteessa todellakaan lähtisi niin rajuun temppuun kuin laihdutusleikkaukseen! Siinä on myös riskinsä ja sivuvaikutuksensa. 

Ja olen kyllä elämäni aikana pystynyt laihduttamaan ainakin nykyisen painoni verran yhteensä, kilot vain tulevat aina takaisin. Ruoka nyt vain on niin hyvää. Syön siis nimenomaan ruokaa, en niinkään ns. herkkuja.

Vierailija
47/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuvia susta gainergirl? 😘

Vierailija
49/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä sellaiselle läskileirille, jos hinta olisi kohtuullinen. Johonkin korpeen, terveelliset ateriat nenän eteen ja ohjattua liikuntaa. Ei vaan taida sellaisia olla missään.

T: Lihava.

Tuossa olisi hyvä bisnesidea. Korpileirejä voisi myydä ulkomaillekin.

Vierailija
50/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon yli 100 kg ja bmi yli 40. Eilen kävin barre-tunnilla (balettiliikkeitä, lihaskuntoa, hyppimistä) ja esim. zumbassa pystyn myös käymään. Huomenna uimaan. Pystyn käveleen ihan normaalin yli tunnin lenkin. Tietty ylipaino häiritsee ja toivon laihtuvani, mutta ei se normaalia elämää estä.

Mikset laihduta? Jos et itse pysty, niin tuntuisi että tuollaisella BMI:llä pääsisi jo julkiselle puolelle jonkun avun piiriin tai laihdutusleikkaukseen...

En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mutta tilanteeni on samantaipainen: Paino yli sata kiloa, painoindeksi lähes 40 kiloa, pystyn liikkumaan ja liikunkin, en pummaa kavereilta autokyytejä kauppareissuille.  En sairastele. Suurin haitta painosta on henkisellä puolella, kun tiedän ettei tätä pidetä hyväksyttävänä.

En tässä tilanteessa todellakaan lähtisi niin rajuun temppuun kuin laihdutusleikkaukseen! Siinä on myös riskinsä ja sivuvaikutuksensa. 

Ja olen kyllä elämäni aikana pystynyt laihduttamaan ainakin nykyisen painoni verran yhteensä, kilot vain tulevat aina takaisin. Ruoka nyt vain on niin hyvää. Syön siis nimenomaan ruokaa, en niinkään ns. herkkuja.

Minunmielestä ylipaino on pieni haitta, jos ihminen siitä huolimatta uskaltautuu lenkille, uimaan tai harrastamaan liikuntaa ( kuten zumba ). Tällöin ihminen ainakin yrittää tehdä asialle jotakin, sen sijaan että voivottelee kuinka on niin iso, eikä jaksa tehdä asiaa x ja y. On mukavaa seurata  tämmöisiä ihmisiä. Oli ne sitten lihavia tai luuviuluja (kuten itse olin ennen salille menoa). 

Vierailija
51/65 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä sellaiselle läskileirille, jos hinta olisi kohtuullinen. Johonkin korpeen, terveelliset ateriat nenän eteen ja ohjattua liikuntaa. Ei vaan taida sellaisia olla missään.

Tuossa olisi hyvä bisnesidea. Korpileirejä voisi myydä ulkomaillekin.

Näiden läskileirien huono puoli on siinä, samoin kuin muidenkin pikapudotusten, että kun päästään kotiin ja arkeen/dieetti on ohi, niin vanhat tavat palaavat päälle ja läskiä alkaa taas kertyä.

Paljonko tällaisista leireistä oltaisiin valmiita maksamaan? ;)

Vierailija
52/65 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunmielestä ylipaino on pieni haitta, jos ihminen siitä huolimatta uskaltautuu lenkille, uimaan tai harrastamaan liikuntaa ( kuten zumba ). Tällöin ihminen ainakin yrittää tehdä asialle jotakin, sen sijaan että voivottelee kuinka on niin iso, eikä jaksa tehdä asiaa x ja y. On mukavaa seurata  tämmöisiä ihmisiä. Oli ne sitten lihavia tai luuviuluja (kuten itse olin ennen salille menoa). 

Ite liikun pitääkseni kuntoo yllä,en siks et laihtuisin. Päin vastoin, riittävällä syömisellä pidän huolen siitä en pääse laihtuu.

Vierailija
53/65 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite liikun pitääkseni kuntoo yllä,en siks et laihtuisin. Päin vastoin, riittävällä syömisellä pidän huolen siitä en pääse laihtuu.

Juuri noin sitä pitää! Laita tuoreita kuvia kropastasi, oletko muhkeassa kesäkunnossa?

Vierailija
54/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.

Mitä "kaikesta" hengästyy?

Vierailija
55/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 10 - 20 vuotta on ylipainoa reilusti eli on 170 cm pitkä ja painaa 130 kg, niin tulee kulumia, jotka vievät liikuntakyvyn kokonaan. Jos nyt edes elää niin pitkään ylipainon kanssa.

Vierailija
56/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne leiritykset ole tuoneet pysyvää painonhallintaa. Ihan itse voi kotona aloittaa pienentämällä annoksia ja jättämällä väipalat pois. Mihinkään pikalaihdutukseem ei pidä sortua, koska niissä ei ehdi sisäistää kevyempää syömistä. 10 kiloa vuodessa on ihan hyvä tavoite.

Vierailija
57/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.

Mitä "kaikesta" hengästyy?

8 vuotta vanha aloitus.

Vierailija
58/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne leiritykset ole tuoneet pysyvää painonhallintaa. Ihan itse voi kotona aloittaa pienentämällä annoksia ja jättämällä väipalat pois. Mihinkään pikalaihdutukseem ei pidä sortua, koska niissä ei ehdi sisäistää kevyempää syömistä. 10 kiloa vuodessa on ihan hyvä tavoite.

8 vuotta vanha aloitus.

Vierailija
59/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä missä friikkilandiassa oikein asutte?

Toinen toistaan kummallisempia ja omituisempia "tuttuja".  

Vierailija
60/65 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla painoa yli 120kg ja autolla ajaa parisataa metriä tienpäähän poikansa luokse. Ihmetteli miksei minulle kyyti kelpaa. 

No, sitten aloitti laihdutuslääkkeen ja urheilun. Ylpeänä kertoo kuinka päivässä voi kävellä jopa 4km. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan