Lihava tuttu ei jaksa kävellä kilometriä
Aina pummaamassa kyytiä kaikilta ja muutenkin teettää kaikki miehellänsä.Itse ei jaksa edes seistä.Ärsyttää...
Kommentit (65)
Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri joka hengästyy alle sadan metrin kävelystä. Elopaino huitelee kuulemma 130 väärällä puolella. Mimmillä on pituutta alle 170.
Tämä punkero on noin 200 kiloa ja 165 senttiä :D
Ap
Kyllä se jaksaisi, muttei vaan viitsi. Löytyy kavereita, jotka kuskaa. Kaverit ei kehtaa kieltäytyä. Avoimia muka...ja pah. Tietty käyttää hyväksi.
MInä olen 170 cm/59 kg enkä jaksa kävellä edes 100 m matkaa. Siinä vaiheessa polvi on niin kipeä, että ei voi ottaa askeltakaan.
Takana 2 maratonia ja harjoittelut niihin. Kulumia polvissa vain siksi, että minä tyhmä en tajunnut, että ihmistä ei ole luotu juoksemaan liian pitkiä matkoja.
Voisin lähteä sellaiselle läskileirille, jos hinta olisi kohtuullinen. Johonkin korpeen, terveelliset ateriat nenän eteen ja ohjattua liikuntaa. Ei vaan taida sellaisia olla missään.
T: Lihava.
Tunnen ihan normaalipainoisiakin, jotka hengästyvät kun rauhallisesti kiipeävät vaikka kolmanteen kerrokseen. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.
Mistä 'kaikesta?"
Hengästyn hengästymisestä, onko tämä paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä 'kaikesta?"
Kaupassa käynnistä, roskien viennistä, imuroinnista jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri joka hengästyy alle sadan metrin kävelystä. Elopaino huitelee kuulemma 130 väärällä puolella. Mimmillä on pituutta alle 170.
Vaikee uskoo ku oon ite 168/146 enkä todellakaa hengästy alle 100m kävelyst ja todellaki jaksan kävellä yli kilometrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä 'kaikesta?"
Kaveri alkaa huohottamaan puhelimessa
- Miksi sinä siellä läähätät?
- Kun pitää kättä pitää ylhäällä, ni ottaa voimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä 'kaikesta?"
Hengästyttääkö kaupassa käymisessä ja roskien viemisessä se kävely? Mikä imuroinnissa sitten? En voi uskoa tuota,ellei kaverillasi ole astmaa tmv.
Ihanilta naisilta kuulostavat,niin hottista tuollainen hengästyminen 🔥😍
Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus?
gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee uskoo ku oon ite 168/146 enkä todellakaa hengästy alle 100m kävelyst ja todellaki jaksan kävellä yli kilometrin.
Mun kaverilla voi olla jotain muutakin sitten pielessä sillä se joutuu huilaamaan jatkuvasti. Kuinka lujaa yleensä kävelet?
Sillon kun minä olin nuori, sata kiloa oli suunnilleen maksimilihavuus. Mitä täällä tapahtuu?
gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan todella hot! Ihana kuulla että olet gainer eli lihottaja, että teitä löytyy Suomestakin 😘😍