Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava tuttu ei jaksa kävellä kilometriä

Vierailija
05.10.2016 |

Aina pummaamassa kyytiä kaikilta ja muutenkin teettää kaikki miehellänsä.Itse ei jaksa edes seistä.Ärsyttää...

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri joka hengästyy alle sadan metrin kävelystä. Elopaino huitelee kuulemma 130 väärällä puolella. Mimmillä on pituutta alle 170.

Vaikee uskoo ku oon ite 168/146 enkä todellakaa hengästy alle 100m kävelyst ja todellaki jaksan kävellä yli kilometrin.

Mun kaverilla voi olla jotain muutakin sitten pielessä sillä se joutuu huilaamaan jatkuvasti. Kuinka lujaa yleensä kävelet?

Tarkotatko et kuinka monta minuuttii menee esim kilometrin matkaa? No jotai 10 min/km suunnillee.

Vierailija
22/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänviat hengästyttää. Samoin lihaville ominainen uniapnea rasittaa koko elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mikä ihme lihavuuspakkomielle tätä palstaa vaivaa... live and let live! kaikki me täältä kuollaan joka tapauksessa.

Vierailija
24/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/xTDBBr

Näytän siis tolta et ei tän kokonen nii lihava oo et vaikuttais liikkumisee

Oletko tuo sinä? Onpa kaunis nainen kuvassa! <3

Vierailija
25/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri joka hengästyy alle sadan metrin kävelystä. Elopaino huitelee kuulemma 130 väärällä puolella. Mimmillä on pituutta alle 170.

Vaikee uskoo ku oon ite 168/146 enkä todellakaa hengästy alle 100m kävelyst ja todellaki jaksan kävellä yli kilometrin.

Minä olin noin 162/120, kun jouduin sairaalaan sydämen vajaatoiminnan takia. Siinä vaiheessa pystyin kävelemään noin 30 askelta, sitten oli pakko pysähtyä hengittämään. Kyllä sama tulee sinullekin vastaan aika pian, sydän ei vain kestä tuollaista painoa.

Vierailija
26/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.

Mistä 'kaikesta?"

Kaupassa käynnistä, roskien viennistä, imuroinnista jne.

Hengästyttääkö kaupassa käymisessä ja roskien viemisessä se kävely? Mikä imuroinnissa sitten? En voi uskoa tuota,ellei kaverillasi ole astmaa tmv.

Jos kaveri joutuu vähänkin kumartelemaan niin se hengästyy heti. Ei sillä astmaa ole ainakaan ennen ollut.

Täytyy kyllä jutella sen kanssa vaikka se ei siitä tykkääkään. Sillä menee kilsan kävelyyn suunnilleen vartti.

Pelkään aina että sen pumppu leikkaa kiinni jos mennään kaupungille. Nyt alkaa itkettämäänkin.

Vierailija
27/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/xTDBBr

Näytän siis tolta et ei tän kokonen nii lihava oo et vaikuttais liikkumisee

Oletko tuo sinä? Onpa kaunis nainen kuvassa! <3

Joo oon ja oii kiitos! 😊😘

Vierailija
28/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EAT

FAT

EAT

FAT

EAT

FAT

EAT

FAT

EAT

FAT

EAT

FAT

Vierailija
29/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus?

Ei liiku, kun on läski.

Kun ei liiku, on läski.

Vierailija
30/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, jolla on "rasitusastma". Hän painaa 140kg ja polttaa tupakkaa ketjussa.

Vierailija
31/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat mitat, en kyllä tajua miten tuo on mahdollista. :o Itse hengästyn (maastosta riippuen) kilometrin tai kahden kohdalla, jos menen oikein reippaasti. Päivittäin käyn 3-8km lenkillä koirien kanssa.

Vierailija
32/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin päästä fat campille. Varmaan olisi rankkaa mutta yksin en pärjää.

Vierailija
33/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän painaa 140kg ja polttaa tupakkaa ketjussa.

http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/3189.jpg ?

Vierailija
34/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon yli 100 kg ja bmi yli 40. Eilen kävin barre-tunnilla (balettiliikkeitä, lihaskuntoa, hyppimistä) ja esim. zumbassa pystyn myös käymään. Huomenna uimaan. Pystyn käveleen ihan normaalin yli tunnin lenkin. Tietty ylipaino häiritsee ja toivon laihtuvani, mutta ei se normaalia elämää estä.

Vierailija
35/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon yli 100 kg ja bmi yli 40. Eilen kävin barre-tunnilla (balettiliikkeitä, lihaskuntoa, hyppimistä) ja esim. zumbassa pystyn myös käymään. Huomenna uimaan. Pystyn käveleen ihan normaalin yli tunnin lenkin. Tietty ylipaino häiritsee ja toivon laihtuvani, mutta ei se normaalia elämää estä.

Mikset laihduta? Jos et itse pysty, niin tuntuisi että tuollaisella BMI:llä pääsisi jo julkiselle puolelle jonkun avun piiriin tai laihdutusleikkaukseen...

Vierailija
36/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kaverini puolesta. Alle 30 ja painaa kanssa varmaan 130-150 kg. Hengästyy kaikesta.

Mistä 'kaikesta?"

Kaupassa käynnistä, roskien viennistä, imuroinnista jne.

Hengästyttääkö kaupassa käymisessä ja roskien viemisessä se kävely? Mikä imuroinnissa sitten? En voi uskoa tuota,ellei kaverillasi ole astmaa tmv.

Hep! Kaverillasi voi olla raudanpuuteanemia esim.

Hänen pitäisi tarkistuttaa Hb:n lisäksi varastorauta-arvo.  Itselläni oli se ja kun hoidettiin kuntoon niin hengästyminen helpotti. Vaikka minullakin oli ja on edelleen ylipainoa, niin jaksoin aloittaa pikkuhiljaa myös liikunnan. En enää hengästy vaikka painonlasku vielä jatkuukin.

Sitten hänen pitää varmistaa kilpirauhasarvot.

Ja tietysti ruokavalio kuntoon, pois limsat, karkit jne. Jos siis syö makeaa, ei kaikki syö ja silti lihoo.

Vierailija
37/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisiko hän vesijuoksua? Aloittaisi liikunnan pikkuhiljaa ja mieluiten lääkärin valvonnassa. Kasviksia ja hedelmiä ruokavalioon, sokerit ja liiat rasvat pois. Ei kuitenkaan tylsää ruokavaliota, täytyy maistuakin joltain. Perus kotiruokaa.

Vierailija
38/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat admirer4life kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan todella hot! Ihana kuulla että olet gainer eli lihottaja, että teitä löytyy Suomestakin 😘😍

Kiitti 😘😘 poikaystävän mielestä ainaki oon ja monen muunki jätkän 😄 joo oon gainer mut urakka on jo tehty melkee, pari kiloo enää to go 😊

Vierailija
40/65 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat admirer4life kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan todella hot! Ihana kuulla että olet gainer eli lihottaja, että teitä löytyy Suomestakin 😘😍

Kiitti 😘😘 poikaystävän mielestä ainaki oon ja monen muunki jätkän 😄 joo oon gainer mut urakka on jo tehty melkee, pari kiloo enää to go 😊

No hyvä homma 👌👍 laita lisää kuvia upeasta kropastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän