Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja valehtelee jatkuvasti

Vierailija
05.10.2016 |

Onko mahdollista hankkia työsuhteen purku päätös valehtelevalle opettajalle?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat voi tehdä melkein mitä vaan ja jos vastustat jäät alakynteen.

Pidän etäisyyttä jos vaan pystyn.

En halua olla tekemisissä kuin sen pakon.

Mulla teinejä ja joukkoon on mahtunut yksi joka kertoi nimellä kaiken lapsista.

Eroon ollaan jo päästy.

Enää vuosi jäljellä peruskoulua meidän kuopuksella.

Ohi on kohta, onneksi.

Suurin osa on Ok mutta huonoja opettajia mahtuu myös mukaan.

Vierailija
42/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä nyt että rikkoi vaitiolovelvollisuutta vuosia eikä kukaan uskalla tehdä mitään.

En puhu asiasta koska haluan suojella lastani niin kuin varmaan muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista hankkia työsuhteen purku päätös valehtelevalle opettajalle?

Kerrotko vielä, että mistä asioista opettaja valehtelee ja miten se on tullut ilmi?

Opettaja on todella töykeä, äänensävy on asiatonta, vetoaa oppilaan puhuttelussa toiseen oppilaaseen. Kuulemistilaisuudessa opettaja ei ole paikalla, mutta on pokkaa toimittaa kirjallinen lausunto tapahtuneesta, missä opettaja kiistää töykeä käytöksen, asiattoman äänensävyn ja vetoamisen toiseen oppilaaseen.

No höpö höpö. Kannaisko kasvattaa lapsesi oikein niin ei tarvitse tänne keksiä juttuja?

Jos ope sanoo muuta ja koko luokka oppilaita toisin niin kuka puhuu totta? 150% varmuudella opettaja.

Höpö höpö itsellesi. Ei se ole lapsen vika että opettaja valehtelee. Mutta... Valehtelevasta opettajasta pääsee eroon valittamalla opettajasta eteenpäin: Rehtori --> Koulutoimenjohtaja tai opetusvirasto.

No kyllähäm se on valehtelijan vika eli lapsen. Minkä ihmeen vuoksi opettaja valehtelisi? Ja opettajalla on täysi oikeus olla oppilaalle tyly jos mikään muu ei auta saamaan oppilasta käyttäytymään ja toimimaan niinkuin koulussa pitää. Eli kotona vielä vanhemmilla tehtävää ja paljon.

Me ainakin monien muiden vanhempien kanssa ollaan väsyneitä siihen että lapsemne luokalla on oppilas jolla on aina ns sukset ristissä opettajan kanssa kun opettaja muka huutaa hänelle vaikka ei huuda ja on ilkeä hänelle luokassa jne. Meidän muiden lapset haluaisi keskittyä opiskeluun ihan ok opettajamän kanssa eikä kuluttaa johonkin turhanpäiväiseen aikaa kun ilmeisesti ilman huomiota kotona jäänyt lapsi varastaa kaikkien aikaa.

Pitää muistaakin hankkia opelle ajoissa lahja jouluksi. On se sen verran rasittavaa hänen työnsä.

Siis mikä tapaus voi olla tällainen? Mistä te vanhemmat tunnette toisenne oikein porukalla ja tiedätte yhden lapsen tilanteen noin hyvin? Mä en tiedä puoliaakaan lapsen luokkalaisista tai heidän taustoistaan. Joku pieni kyläkoulu pakko olla kai kyseessä. Aika erikoinen juttu.

Vierailija
44/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni vanhempi kritiikittömästi uskoo jälkikasvunsa tarinoita? Lapsi oppii valehtelemaan siinä muutaman vuoden iässä keskimäärin ja sen jälkeen taitoa hiotaan iän myötä. Ei ne omat mussukat mitään pulmusia todellakaan aina ole. Omiaan on tapana puolustaa, mutta jotakin rajaa. Kyllä ammattikasvattaja kokeneena osaa ja tietää. Te ette ole siellä koulussa niiden kanssa.

Asioita tulee muutenkin ilmi, kun lasten suusta.

Jos on monta vuotta sama opettaja niin kuule kyllä kuulet paljon sen opettajan suustakin.

Kyllä olen aina tuntenut lasten opettajat vaikka en haluaisi.

Vierailija
45/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju jo kertoo sen että älä vastusta opettajaa ja älä valita opettajasta.

Tekee tosi surulliseksi että opettaja voi tehdä ihan mitä tahansa.

Opettajat kuitenkin vaihtuu ja viisas odottaa että pääsee eroon siitä.

Tilalle tulee uudet kärsijät eli uudet oppilaat.

Ja kyllä mä ajattelen itseäni ja lapsiani enkä valita vaikka opettaja rikkoi lakia.

Oletteko tyytyväisiä??

Eräs kysyi pitäisikö valittaa?

Sanoin että ei, mehän päästään eroon siitä eikä hyödytä asiasta mitään.

Tääkö teidät pitää onnellisena?

Vierailija
46/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut opettaja kertoa häiriköivästä kultsimussukasta totuuden, on hyvä että on tällaisia opettajia.

Vierailija
47/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, alotetaan nyt tästä. Olin kerran syksyllä koulussa, menkkani olivat osuneet kohdalle. Ja ope oli sanonut että ssan helpotusta, koko päiväksi ja että, saan tehdä jotain levyþä, kahdella viimeisellä liikuntatunnilla. No otin särkylääke pullon, reppuuni ja menin. No sitten se ei mennyt nii ku mulle oli sanottu. Ja kun aina mulla on kauheet kivut, pari päivää kun ilman särkylääkkeitä en pärjää. Viimeisen 2 vuoden aikana, ekoina menkka päivänä en ole mennyt kouluun. Näiden takia menemmekin tyksiin, ensi kuussa.

Sitten ope on myös toisistakin asioista valehdellut mitä en viitti, enää sanoo koska mulla menis nyt koko ilta ku mä selittäisin tässä niitä.

Eli mitä taas opimme? No ainakin sen että kaikki opet eivät ole, nii ruusuisisa ku antavat käsityksen.

Miksi näin? Voi kun osaisin sen selittää. Et voi voi!

PS. Nyt on sitten aivan turha hermostua sillä, tiiän että tämä on monelle kova paikka. Varsinki jos on ite ope, tai itte ei huomaa sitä.

Vierailija
48/52 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut opettaja kertoa häiriköivästä kultsimussukasta totuuden, on hyvä että on tällaisia opettajia.

Kyseessä on lain rikkominen.

Virassa olevalla on vaitiolovelvollisuus ja jos sitä rikkoo niin rikkoo lakia ja lain rikkominen on rikos.

En halua kuulla kenenkään lapsesta mitään.

Mitä sinusta taas kertoo että suosit rikollisuutta?

Voisin melkein epäillä että rikot itsekkin lakia tai olet vaan helvetin tyhmä!!

Vierailija
49/52 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips olen 13 -15 vuotiaan välistä ja opettajani on valehdellut minusta terveyden tarkastajalle , että olisin mukamas houkutellut toisen oppilaan olemaan syömättä , koska itse en syö enää kouluruokaa

Miten minun pitäisi tähän reagoida ? En todellakaan houkuttele ketään olemaan syömättä.

Vierailija
50/52 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas vilisee tällaisia oksettavia vanhempia. Pitäisitte huolta siitä, että se pentunne osaa käyttäytyä, niin kenenkään ei tarvitsisi tylyttää. Erityisopetuskin on tarkoitettu huonosti osaaville, on väärin ruuhkauttaa sitä huonosti käyttäytyvillä. Osaan hyvin kuvitella teidät ja pentunne, olette se yhteiskunnan mieliharmi, jota kukaan ei haluaisi lähistölleen.

Vierailija
51/52 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot joku rasisti ku et tiiä asioista mittää ja luulee tietävänsä paljon

Vierailija
52/52 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kirjoittanut joku opettaja tai ihmiset ovat naiiveja jos kuvittelevat että kaikki opettajat ovat hyväntahtovia. Suurin osa on mutta nyt sattui lapsen kohdalle oikea Ansa Kynttilä ja hänen käytöksellään ei ole mitään rajaa. 

Onneksi pääsee pian eroon mutta valitus menee silti AVI:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi