Hoikka vs lihaksikas mies, kumpi saa enemmän naisia. Hoikka voitti 8-1. Siis mitä ihmettä?
Mikä on nykynaisiin mennyt, jos pitävät hoikkaa miestä komeampana kuin lihaksikasta? Eikö naiset enää nykyään arvosta oikeita miehiä?
No, tuo onkin jenkeistä ja luultavasti tuon videon tuloksia on käsitelty, joten ehkä täällä Suomessa on naisilla vielä arvostus oikeita, lihaksikkaita miehiä kohtaan kunnossa. T: Aktiivisesti salilla treenaava oikea mies.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
https://www.bodybuilding.com/fun/images/2010/male-transformation-josh-b…
Tässä on lihaksikas ( ei kaappi )
https://images.wisegeek.com/strong-man-with-weights-no-shirt.jpg
Kumpi jatkoon: yläpeukku: hoikka vai alapeukku: lihaksikas
Noista kahdesta jatkoon menee se jonka kanssa juttu luistaa ja nauretaan paljon ja arvot on kohdallaan. Jos tuo lihaksikas on joku persusika, se on ällöttävä lihaksilla tai ilman. Ja sama koskee tuota laihempaa miestä. Mutta koska tätä kirjoittaessani harmittaa enemmän kutsua laihaa miestä siaksi kuin lihavaa, niin tulkitsen että pidän tuosta hoikemmasta enemmän.
Mies kysyy: A on hoikka ja B lihaksikas. Kumpi miellyttää enemmän?
Nainen: Se joka on luonteeltaan mukavampi.
Mies: Ne on yhtä mukavia
Nainen: No sitten se, jonka on jotenkin henkisempi.
Mies: Ne on yhtä henkisiä
Nainen: No se, jonka kanssa synkkaa paremmin.
Mies: Molempien kanssa synkkaa
Nainen: Eihän sitä voi ulkonäön perusteella tietää!
Mies: End of discussion.
Sori, ei tämä kohdentunut sinuun ja vastaukseesi erityisesti. Tämän tyyppinen kaava näyttää olevan näissä keskusteluissa.
t. Mies
Olen eri. Eksälläni oli aika lailla ihannekroppa omaan makuuni: trimmi mutta vahva, sellainen antiikin urheilijan. Luonteeltaan hän oli kuivakka ja kosketuksesta puuttui herkkyyttä.
Nykyinen kumppanini on kestävyysjuoksija, pitkä ja hoikkaraajainen, elämä on tuonut pienen vatsan tästä huolimatta. Heti ensi hetkistä huomasi, että kemiamme pelaavat täydellisesti yhteen enkä osaisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa.
Monille naisille se nyt on vaan niin, että ulkomuoto on tietyn perusviehättävyyden jälkeen niin triviaali asia, ettei sitä pysty tai halua arvioida ihanteina. Mitä väliä, kun ihmiset on todellisuudessa lihaa ja verta ja ihastuessa/rakastuessa toinen näyttää maailman parhaalta kaikkine epätäydellisyyksineenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee, ei nykynaista viehätä gorillamainen luolamies.
Salijanareista tulee assosiaatio väkivaltaan, heikkoon sivistykseen ja tyhmyyteen - vaikka "järjellä" tietääkin, ettei asia välttämättä mene niin.Silti, lihaksikkaat miehet eivät kiihota.
Sorja, hoikka ja kaunis, älykäs sekä sivistynyt mies on kuumaa kamaa.
Sellainen tosielämän Jeesus.N24
En ymmärrä miksi lihakset ovat joillekin ihmisille ongelma. Liekö jotain katkeruutta omasta aikaansaamattomuudesta ja sitten puretaan se viha lihaksikkaisiin ja hyväkuntoisiin. Itsekin näin yli 15 vuotta treenanneensa saa kaupungilla kävellessä välillä kummallisia, kyräileviä katseita joiltakin. Joiltakin (ehkä hiukan rohkaisuryyppyä ottaneilta) tulee sitten oikein kehujakin.
Itsellesi tulee varmasti parempi mieli siitä, jos ajattelet olevan sen jotain katkeruutta. Ja mikäs siinä, ajattele vain, siihen sinulle on oikeus.
Totuus kuitenkin on, että monia ei vain yksinkertaisesti viehätä sellainen ääripäähän viety lihaksikkuus ja treenaus. Itseäni ei ainakaan sellainen miellytä yhtään silmää eikä sytytä. Päinvastoin, se on mulle turn off.
Hyväkuntoisia on myös niissä normaalipainoisissa, joilla on sopivassa suhteessa ja sopivassa määrin sitä lihasmassaa. Ei liikaa, ei liian korostuneesti vaan luonnollisen lihaksikkaasti ja tasapainoisesti ryhtiä ja muotoa tuomassa siihen yleisilmeeltään hoikkaan vartaloon. Sellainen terveen näköinen mies. Nam! Se kääntää katseet positiivisessa mielessä ja saa kuumaksi!
Itseäni ärsyttää se kun aina lihakset ovat arvosteluvapaata aluetta, mutta mitään muita ulkonäöllisiä seikkoja ei nykyään saa kommentoida yhtä kärkkäästi. Tykkää vain lihaksettomista, siihen sinulla on oikeus, mutta älä luule, että ikänsä bodannut mies tekisi sitä asiaa jotenkin naisten toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salijanareista tulee assosiaatio väkivaltaan, heikkoon sivistykseen ja tyhmyyteen - vaikka "järjellä" tietääkin, ettei asia välttämättä mene niin.Silti, lihaksikkaat miehet eivät kiihota.
En ymmärrä miksi lihakset ovat joillekin ihmisille ongelma. Liekö jotain katkeruutta omasta aikaansaamattomuudesta ja sitten puretaan se viha lihaksikkaisiin ja hyväkuntoisiin. Itsekin näin yli 15 vuotta treenanneensa saa kaupungilla kävellessä välillä kummallisia, kyräileviä katseita joiltakin. Joiltakin (ehkä hiukan rohkaisuryyppyä ottaneilta) tulee sitten oikein kehujakin.
Itsellesi tulee varmasti parempi mieli siitä, jos ajattelet olevan sen jotain katkeruutta. Ja mikäs siinä, ajattele vain, siihen sinulle on oikeus.
Totuus kuitenkin on, että monia ei vain yksinkertaisesti viehätä sellainen ääripäähän viety lihaksikkuus ja treenaus. Itseäni ei ainakaan sellainen miellytä yhtään silmää eikä sytytä. Päinvastoin, se on mulle turn off.
Hyväkuntoisia on myös niissä normaalipainoisissa, joilla on sopivassa suhteessa ja sopivassa määrin sitä lihasmassaa. Ei liikaa, ei liian korostuneesti vaan luonnollisen lihaksikkaasti ja tasapainoisesti ryhtiä ja muotoa tuomassa siihen yleisilmeeltään hoikkaan vartaloon. Sellainen terveen näköinen mies. Nam! Se kääntää katseet positiivisessa mielessä ja saa kuumaksi!Itseäni ärsyttää se kun aina lihakset ovat arvosteluvapaata aluetta, mutta mitään muita ulkonäöllisiä seikkoja ei nykyään saa kommentoida yhtä kärkkäästi. Tykkää vain lihaksettomista, siihen sinulla on oikeus, mutta älä luule, että ikänsä bodannut mies tekisi sitä asiaa jotenkin naisten toivossa.
Jännän mustavalkoinen ajatusmaailma sulla. Ihan niin kuin muita vaihtoehtoja ei olisi kuin överilihaksikas ja lihakseton. Siis lihakseton ja kohtuullisesti lihaksikas ovat aivan eri asioita, ja minä sanoin pitäväni tuosta jälkimmäisestä. Enkä ole missään kohin väittänyt, että joku tuollianne tekisi sitä naisten toivossa. Uskon kyllä, että niitäkin on. Tai että homma on ainakin lähtenyt käyntiin siitä.
Kyllähän täällä arvostellaan naisia paljonkin. Et ehkä miehenä osaa edes kuvitellakaan sitä katseilla mittailujen määrää, mitä moni nainen saa varsinkin kesäisin kaduilla sietää. Ihan niin kuin oltaisiin vain miesten katseita ja arvosteluja varten liikkeellä siellä. Arvaa vaan ärsyttääkö ja ällöttääkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoisia on myös niissä normaalipainoisissa, joilla on sopivassa suhteessa ja sopivassa määrin sitä lihasmassaa. Ei liikaa, ei liian korostuneesti vaan luonnollisen lihaksikkaasti ja tasapainoisesti ryhtiä ja muotoa tuomassa siihen yleisilmeeltään hoikkaan vartaloon. Sellainen terveen näköinen mies. Nam! Se kääntää katseet positiivisessa mielessä ja saa kuumaksi!Itseäni ärsyttää se kun aina lihakset ovat arvosteluvapaata aluetta, mutta mitään muita ulkonäöllisiä seikkoja ei nykyään saa kommentoida yhtä kärkkäästi. Tykkää vain lihaksettomista, siihen sinulla on oikeus, mutta älä luule, että ikänsä bodannut mies tekisi sitä asiaa jotenkin naisten toivossa.
Jännän mustavalkoinen ajatusmaailma sulla. Ihan niin kuin muita vaihtoehtoja ei olisi kuin överilihaksikas ja lihakseton. Siis lihakseton ja kohtuullisesti lihaksikas ovat aivan eri asioita, ja minä sanoin pitäväni tuosta jälkimmäisestä. Enkä ole missään kohin väittänyt, että joku tuollianne tekisi sitä naisten toivossa. Uskon kyllä, että niitäkin on. Tai että homma on ainakin lähtenyt käyntiin siitä.
Kyllähän täällä arvostellaan naisia paljonkin. Et ehkä miehenä osaa edes kuvitellakaan sitä katseilla mittailujen määrää, mitä moni nainen saa varsinkin kesäisin kaduilla sietää. Ihan niin kuin oltaisiin vain miesten katseita ja arvosteluja varten liikkeellä siellä. Arvaa vaan ärsyttääkö ja ällöttääkö.
Lihaksikasta on kautta aikain ollut hyväksyttävää sanoa äklöksi ja narsistiksi. Sitä tässä yritän sanoa, että jos jonkun lihaksikkuus hiertää, niin senkin voi pitää omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heteromiehenä mielikuvittelen, että useimpien naisten toivekroppa miehelle olisi tyyliä Cristiano Ronaldo (unohdetaan mahdollinen ylimielisyys yms.).
Yläpeukku: olet samaa mieltä. Alapeukku: olet eri mieltä.
Absolut! Jonkin verran lihaksikas mutta enemmänkin sporttinen.
Ja älkää nyt miehet aliarvioiko sitä, paljonko miehen kestävyyskunnosta on naiselle ihan oikeaa iloa, just saying... Näin juoksijan kumppanina edut kyllä huomaa! Mieluummin siis tunnin lenkki kuin 10 toiston maksimivoimasarja ja sitten puuskutus.
Juoksijarimpulalla katkeaa raajat jos yrittäisi niillä painoilla mitä lihaksiltaan hyväkuntoinen ottaisi sen 10 toiston sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä arvostan lihaksikkuutta/urheilullisuutta, enemmän noissa lihaksikkaissa karkottaa tatuoinnit ja ghettotyyli.
Kun sillä lihaksikkuudella ei aina edes ole mitään tekemistä urheilullisuuden tai hyvän kunnon kanssa.
Muuankin tunnettu bodari, tulee toisinaan kaupassa vastaan, puuskuttaa jo kävellessään. Massaa on kai niin paljon ettei jaksa, ihan kuin hyvin lihavalla ihmisillä.
Notkeutta ei löydy, uimataito ym. käytännön selviytymisen kannalta hyödyllinen liikunnallisuus heikkoa.
Ymmärrän kuntosalilla käynnin, jos tarkoitus on ylläpitää terveyttä ja toimintakuntoa. Itsetarkoituksellista lihasmassan kasvattamista en. Tai harrastakoot sitä ne joita kiinnostaa, mutta itse haen toisenlaista seuraa.
Päälle näillä tulee usein vielä neuroottinen ruokavalion kyttääminen ja pahimmillaan hormonien käyttö.
Huomaa kyllä hyvin lajista tietämättömyytesi.
Nainen ei yleisesti ottaen ole vaativa miehen ulkonäön suhteen, mutta sen sijaan ne rumat ja taviksetkin ovat hyvin tarkkoja nimenomaan naisen painon suhteen sekä rintojen kiinteyden, muodon ja terhakkuuden suhteen. Naiset monesti kuvittelevat miesten pitävän muodokkaista naisista, mutta mitä miehet tarkoittavat muodokkaalla on täysin rasvaton luinen kroppa johon on lisätty silikonit.
10 syytä miksi naisten ei kannata tapailla bodareita
Bodari, kehonrakentaja, salimarkku – tähän miestyyppiin ei kannata missään nimessä ihastua, koska siinä käy huonosti. Lue miksi:
1. Muut naiset haluavat hänet
Rehellisesti sanoen, monet ovat kateellisia tässä tilanteessa. Kun silmiä hivelevä poikaystäväsi ottaa paidan pois rannalla ja kasa tyttöjä on hänen kimpussaan, on sinun pysyttävä rauhallisena.
2. Hänellä ei ole aikaa sinulle
Hyvässä kunnossa pysyminen on kokopäivätyö. Treenejä, aterioiden valmistusta, hiustenleikkuuta, rusketussessioita, shoppailua, pitkiä päivä- ja yöunia jne. Bodarilta tuskin siis löytyy aikaa sinulle, jos sotket hänen päivittäiset askareensa.
3. Hän ei ilmaannu treffeille
Kun olet suunnitellut täydelliset treffit sinulle ja bodaripoikaystävällesi, hän luultavasti unohtaa tärskyt, koska hänellä on keskiviikkoisin jalkapäivä. Kun annat palautetta itsekkyydestä ja unohtelusta, hän luultavasti jättää sinut, jotta voi keskittyä enemmän itseensä ja treenaamiseen.
4. Sinun täytyy olla täydellinen
Todellinen bodari ei koskaan tyydy keskivertonaiseen, se ei vain käy päinsä. Ei ole reilua, että hän on treenannut ja uhrannut tunteja täydelliseen fysiikkaan, mutta nainen ei ota treenaamista tosissaan.
5. Hän ei välitä uudesta telkkaristasi
Halusit yllättää poikaystäväsi ja ostit hänelle uuden telkkarin? Hän ei kuitenkaan välitä pätkääkään, koska hän ei katso telkkaria. Onhan hän sentään kehonrakentaja. Ainoa asia jota hän katsoo, on se kun rauta nousee!
6. Hän syö kaikki ruokasi
Jos ostat kananrintapaloja ja poikaystäväsi sattuu tulemaan kylään, on 99 %:n todennäköisyys siihen, että poikkis kokkailee kanat tiukan salitreenin jälkeen – ITSELLEEN.
7. Hänellä on uskomattomat seksihalut
Bodaajat ovat täynnä testosteronia ja siten heillä on uskomattomat seksihalut. Sinulla tulee siis olemaan rankkaa tyydyttää hänen halunsa makuuhuoneen puolella.
8. Hän tulee illalliskutsuille treenivaatteissa
Saitte kutsun illalliselle perheesi luo ja tiedät, että poikaystäväsi tulee myöhässä, sillä hän haluaa tehdä treenin ennen illallista. Kun hän vihdoin saapuu paikalle (myöhässä), on hän pukeutunut treenivaatteisiin. Sinun on turha valittaa pukeutumisesta, sillä hän on sillä hetkellä liian väsynyt rankan rintatreenin jälkeen.
9. Hän kuluttaa kaikki rahansa ruokaan, salijäsenyyteen ja lisäravinteisiin
Älä odota synttärilahjaa köyhältä poikaystävältäsi. Lihasten kasvu on paljon tärkeämpää kuin sinun pitäminen tyytyväisenä.
10. Hän hengailee mieluummin toisten bodareiden kanssa
Bodarit menevät salille yhdessä, joten sinunkin poikaystäväsi treenaa luultavasti mieluummin toisten bodareiden kuin sinun kanssasi. Luultavasti pilaisit hänen treeninsä ja olisit hidasteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heteromiehenä mielikuvittelen, että useimpien naisten toivekroppa miehelle olisi tyyliä Cristiano Ronaldo (unohdetaan mahdollinen ylimielisyys yms.).
Ja älkää nyt miehet aliarvioiko sitä, paljonko miehen kestävyyskunnosta on naiselle ihan oikeaa iloa, just saying... Näin juoksijan kumppanina edut kyllä huomaa! Mieluummin siis tunnin lenkki kuin 10 toiston maksimivoimasarja ja sitten puuskutus.
Juoksijarimpulalla katkeaa raajat jos yrittäisi niillä painoilla mitä lihaksiltaan hyväkuntoinen ottaisi sen 10 toiston sarjan.
Olen eri kirjoittaja mutta minuun vetoaa huomattavasti enemmän se juoksijarimpula kuin kankea ja hidas puuskuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas tätä miesten ihme pätemisen tarvetta. Nostetaan itteään jalustalle, koska "minulla on lihasta! Öörgh!". Ehkä tässä juuri se syy, miksi ns gorilla herättää helposti vastenmielisyyttä toisissa ihmisissä.
Jokainen tietty nostaa painoja sen oman kykynsä ja maksiminsa mukaan. Et sinäkään saa nostettua sitä, minkä maailman vahvin mies. Tulisko se sulle naureskelemaan, että on siinäkin rimpula?
Ei ne painot ole mikään paremmuuden mittari, ei todellakaan. Ei sillä ole yhtään mitään väliä paljonko ihminen nostaa penkistä tms. Et sä ole yhtään sen miehekkäämpi tai parempi kuin ne juoksirimpulat, jotka pesis sut mennen tullen kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, hyväkuntoinen, hyvätuloinen, korkeasti koulutettu, kaikin puolin kyvykäs, empaattinen ja tarvittaessa myös periksiantamaton, ja aina haukuttu kauniiksi pojaksi. Jostain syystä olen ollut sinkku nyt 3v, vaikka toki pitkiä parisuhteita muutama takana. Huomaan kyllä naisten katseet mutta olen sen verran, sanottaisiinko vammautunut noissa aiemmissa suhteissa etten jaksaisi moisia käydä läpi enää enkä siksi tee itse aloitetta. Nuo kokemukset siis ovat peräisin naisilta joille itse olen tehnyt aloitteen mutta en kuitenkaan ole ollut mikään fanittaja vaan mies. Niitä fanittajia onkin sitten toki naiset keränneet siinä ympärilleen ja ikäänkuin näyttääkseen minulle jotain typerää, lähteneet sitten noiden fanittajareppanoiden matkaan, vain todetakseen että eipä ollut ollenkaan vihreää se ruoho aidosti, maalattua vain.
Jos naiset kerta niin pitävät kaltaisestani ulkomuodosta, miksi eivät itse lähesty? Muutama hassu baarinainen on lähestynyt mutta sitä humalaista härväämistä on tullut koettua jo nuorena aikuisena aivan tarpeeksi.
Lähestykää naiset, en minä teitä ala pilkata tai solvata vaikka ei välttämättä natsaisikaan.
Mä luulen että suurin osa niistä miehistä jotka on omasta mielestään priimoja mutta eivät herätä kiinnostusta naisissa on naismaisia. Sinuakin on haukuttu kauniiksi pojaksi, arvelisin että siihen suuntaan tämäkin. Eihän se kivaa ole, kuten ei myöskään miesmäisillä naisilla. Sitkeyttä vaan ja paljon verkkoja veteen.
Voi ollakkin. Omat kaunis poika kommentit ovat kuitenkin tulleet kavereiltani, jotka kyllä olisivat kommentoineet suoraan naismaiseksi jos näin nyt olisi. Oma probleema ei ehkä olekaan siinä etteikö naiset olisi kiinnostuneita, vaan pikemminkin se että aloitteen tehtyäni minun olisi pitänyt pelata jotain kummallista fanittajaleikkejä loputtomiin.
Tietysti ymmärrän että nainen haluaa olla imarreltu miehensä taholta ja toki imartelenkin, onhan hän puolisoni johon ihastuin. Mutta jos koko ruletti on valtapeliä pohjautuen jotenkin vammaisesti siihen että 'teit aloitteen, halusit minut, imartele, palvele ja kannattele elämäni tai otan jonkun näistä minua jumaloivista vässyköistä tilallesi' niin ei oikein jaksa enää motivoida. Ja ei, en halua asiaa myöskään toisin päin mutta jos päädyn parisuhteeseen naisen kanssa joka teki aloitteen, voin ehkä hieman levollisemmin ajatella ettei hän ole mitään fania/isähahmoa/resurssia etsimässä ja jos on tarpeeksi saadakseen, kertoo siitä reilusti ja rehellisesti niillä sanoilla jotka suomenkielessä asiaa kuvaavat.
Naurahdin tälle, kiitos. Kaikkihan me halutaan vähän fanitusta, sukupuolesta riippumatta. Sun pitää etsiä fanitettava, joka fanittaa sua takaisin. Yksipuolinen ihailu on kieltämättä ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Bodari, kehonrakentaja, salimarkku – tähän miestyyppiin ei kannata missään nimessä ihastua, koska siinä käy huonosti. Lue miksi:
Rehellisesti sanoen, monet ovat kateellisia tässä tilanteessa. Kun silmiä hivelevä poikaystäväsi ottaa paidan pois rannalla ja kasa tyttöjä on hänen kimpussaan, on sinun pysyttävä rauhallisena.
Hyvässä kunnossa pysyminen on kokopäivätyö. Treenejä, aterioiden valmistusta, hiustenleikkuuta, rusketussessioita, shoppailua, pitkiä päivä- ja yöunia jne. Bodarilta tuskin siis löytyy aikaa sinulle, jos sotket hänen päivittäiset askareensa.
Kun olet suunnitellut täydelliset treffit sinulle ja bodaripoikaystävällesi, hän luultavasti unohtaa tärskyt, koska hänellä on keskiviikkoisin jalkapäivä. Kun annat palautetta itsekkyydestä ja unohtelusta, hän luultavasti jättää sinut, jotta voi keskittyä enemmän itseensä ja treenaamiseen.
Todellinen bodari ei koskaan tyydy keskivertonaiseen, se ei vain käy päinsä. Ei ole reilua, että hän on treenannut ja uhrannut tunteja täydelliseen fysiikkaan, mutta nainen ei ota treenaamista tosissaan.
Halusit yllättää poikaystäväsi ja ostit hänelle uuden telkkarin? Hän ei kuitenkaan välitä pätkääkään, koska hän ei katso telkkaria. Onhan hän sentään kehonrakentaja. Ainoa asia jota hän katsoo, on se kun rauta nousee!
Jos ostat kananrintapaloja ja poikaystäväsi sattuu tulemaan kylään, on 99 %:n todennäköisyys siihen, että poikkis kokkailee kanat tiukan salitreenin jälkeen – ITSELLEEN.
Bodaajat ovat täynnä testosteronia ja siten heillä on uskomattomat seksihalut. Sinulla tulee siis olemaan rankkaa tyydyttää hänen halunsa makuuhuoneen puolella.
Saitte kutsun illalliselle perheesi luo ja tiedät, että poikaystäväsi tulee myöhässä, sillä hän haluaa tehdä treenin ennen illallista. Kun hän vihdoin saapuu paikalle (myöhässä), on hän pukeutunut treenivaatteisiin. Sinun on turha valittaa pukeutumisesta, sillä hän on sillä hetkellä liian väsynyt rankan rintatreenin jälkeen.
Älä odota synttärilahjaa köyhältä poikaystävältäsi. Lihasten kasvu on paljon tärkeämpää kuin sinun pitäminen tyytyväisenä.
Bodarit menevät salille yhdessä, joten sinunkin poikaystäväsi treenaa luultavasti mieluummin toisten bodareiden kuin sinun kanssasi. Luultavasti pilaisit hänen treeninsä ja olisit hidasteena.
Sitä someraivon määrää, kun olisi vastaava artikkeli "10 syytä miksi miehen ei kannata tapailla lihavia naisia" ja yhtenä kohtana olisi "Hän syö kaikki ruokasi" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta yhteislajeissa ku sitä painoa ei ole, mielellään vähän pidempi sarja saisi olla kuin kymmenen toistoa, jotta nainenkin on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että oli omalta näppikseltäsi. Jos on, niin tarjoa ihmeessä johonkin iltapaskaan, ne maksaisivat tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas tätä miesten ihme pätemisen tarvetta. Nostetaan itteään jalustalle, koska "minulla on lihasta! Öörgh!". Ehkä tässä juuri se syy, miksi ns gorilla herättää helposti vastenmielisyyttä toisissa ihmisissä.
Jokainen tietty nostaa painoja sen oman kykynsä ja maksiminsa mukaan. Et sinäkään saa nostettua sitä, minkä maailman vahvin mies. Tulisko se sulle naureskelemaan, että on siinäkin rimpula?Ei ne painot ole mikään paremmuuden mittari, ei todellakaan. Ei sillä ole yhtään mitään väliä paljonko ihminen nostaa penkistä tms. Et sä ole yhtään sen miehekkäämpi tai parempi kuin ne juoksirimpulat, jotka pesis sut mennen tullen kympillä.
Annoin tuolle kommentoijalle vain samalla mitalla takaisin. Hänhän ensin piti juoksijoita jotenkin parempina ihmisinä kuin puntinnostelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä someraivon määrää, kun olisi vastaava artikkeli "10 syytä miksi miehen ei kannata tapailla lihavia naisia" ja yhtenä kohtana olisi "Hän syö kaikki ruokasi" :D
Älä nyt jaksa aikuinen ihminen. Bodari ei ole tässä mikään lihavan kaltainen kyseenalainen sana. Tuollaista juttua ei ikinä kirjoitettaisi. Kuten ei myöskään miksi naisen ei kannata tapailla in ce liä.
Mielenkiintoinen aihe. Jäänyt mieleen eräs työkaveri joka aikanaan otti aina kantaa voimailutuloksiin sanomalla "voima x äly=vakio". Oltiin samaisen työkaverin luona viettämässä iltaa ja kun tuli puhetta kuntoilusta, niin kyseisen herran avovaimo möläytti: "tekevänsä kotisalilla isommilla painoilla treeniä kuin Antti (nimi muutettu)" Porukalla oli epäuskoiset katseet, etenkin kun nainen ei ollut mikään salimaisan näköinen tapaus.
Tuoltahan se syy outoon kommentointiin sitten tuli.
Tosi lihaksikas mies ei yksinkertaisesti näytä niin hyvältä kuin mies, joka on
-pitkä
-hurmaavatukkainen
-normaalipainoinen/hoikka
-lihaksia hieman
Lisäksi tuo superlihaksikkuus tio parisuhteeseen ongelman: jollain ne lihakset pirää ylläpitää ja tähän on vain kaksi reittiä nykyisin: mömmöt tai paljon aikaa vievä treeni. Molempi pahempi! Ennenvanhaan miesten lihakset kehittyivät raskaassa työnteossa. Nykyisin istutaan koko päivä ja loppupäiväksi salille.
Itse edustan naislajia, joka osaa tehdä tukevan treenin vaikka lapsen kanssa kärrylenkillä: kyykkyjä, punnerruksia, venyttelyitä eri sähkötolppien kohdilla. Yhdellä kärrylenkillä saatan tehdä arviolta 50-100 kyykkyä. Hyvin on persaus parissa vuodessa kehittynyt lattanasta muodokkaaksi 😊 Oletan, että mieheni on tyytyväinen: fitti mamma, muttei asu salilla 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tosi lihaksikas mies ei yksinkertaisesti näytä niin hyvältä kuin mies, joka on
-pitkä
-hurmaavatukkainen
-normaalipainoinen/hoikka
-lihaksia hiemanLisäksi tuo superlihaksikkuus tio parisuhteeseen ongelman: jollain ne lihakset pirää ylläpitää ja tähän on vain kaksi reittiä nykyisin: mömmöt tai paljon aikaa vievä treeni. Molempi pahempi! Ennenvanhaan miesten lihakset kehittyivät raskaassa työnteossa. Nykyisin istutaan koko päivä ja loppupäiväksi salille.
Itse edustan naislajia, joka osaa tehdä tukevan treenin vaikka lapsen kanssa kärrylenkillä: kyykkyjä, punnerruksia, venyttelyitä eri sähkötolppien kohdilla. Yhdellä kärrylenkillä saatan tehdä arviolta 50-100 kyykkyä. Hyvin on persaus parissa vuodessa kehittynyt lattanasta muodokkaaksi 😊 Oletan, että mieheni on tyytyväinen: fitti mamma, muttei asu salilla 🙂
Hohhoijaa. Taas tuota ajattelua, että fyysisellä työllä jotenkin lihakset kasvaisi. Itse teen superraskasta työtä, eikä se kehitä mitään muuta kuin väsymystä. Sen sijaan lihaksia ja voimaa kehitetään nostelemalla rautaa, ja paljon! Ja sen harrastuksen tuomaa iloa näköjään harva ymmärtää.
Sinuna en tuollein yleistäisi, sillä niitäkin on, jotka tekee sitä vain siksi, että ajattelee siten saavansa naisia. Ja niitä on paljon.
Sitten on tietysti paljon heitä, jotka tekevät sitä toisten miesten takia. Näyttääkseen paremmalta muiden miesten silmissä, ollakseen äijä tjs.