Hoikka vs lihaksikas mies, kumpi saa enemmän naisia. Hoikka voitti 8-1. Siis mitä ihmettä?
Mikä on nykynaisiin mennyt, jos pitävät hoikkaa miestä komeampana kuin lihaksikasta? Eikö naiset enää nykyään arvosta oikeita miehiä?
No, tuo onkin jenkeistä ja luultavasti tuon videon tuloksia on käsitelty, joten ehkä täällä Suomessa on naisilla vielä arvostus oikeita, lihaksikkaita miehiä kohtaan kunnossa. T: Aktiivisesti salilla treenaava oikea mies.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lihaksikas ( ei kaappi )
https://images.wisegeek.com/strong-man-with-weights-no-shirt.jpg
Tässä on lihaksikas ( liki kaappi )
https://i.pinimg.com/originals/3b/21/25/3b21256f5237c104975a987f41fa7e0…
Kumpi jatkoon: yläpeukku: ei kaappi vai alapeukku: liki kaappi.
Hyi helvata, ei kiitos kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, hyväkuntoinen, hyvätuloinen, korkeasti koulutettu, kaikin puolin kyvykäs, empaattinen ja tarvittaessa myös periksiantamaton, ja aina haukuttu kauniiksi pojaksi. Jostain syystä olen ollut sinkku nyt 3v, vaikka toki pitkiä parisuhteita muutama takana. Huomaan kyllä naisten katseet mutta olen sen verran, sanottaisiinko vammautunut noissa aiemmissa suhteissa etten jaksaisi moisia käydä läpi enää enkä siksi tee itse aloitetta. Nuo kokemukset siis ovat peräisin naisilta joille itse olen tehnyt aloitteen mutta en kuitenkaan ole ollut mikään fanittaja vaan mies. Niitä fanittajia onkin sitten toki naiset keränneet siinä ympärilleen ja ikäänkuin näyttääkseen minulle jotain typerää, lähteneet sitten noiden fanittajareppanoiden matkaan, vain todetakseen että eipä ollut ollenkaan vihreää se ruoho aidosti, maalattua vain.
Jos naiset kerta niin pitävät kaltaisestani ulkomuodosta, miksi eivät itse lähesty? Muutama hassu baarinainen on lähestynyt mutta sitä humalaista härväämistä on tullut koettua jo nuorena aikuisena aivan tarpeeksi.
Lähestykää naiset, en minä teitä ala pilkata tai solvata vaikka ei välttämättä natsaisikaan.
Mä luulen että suurin osa niistä miehistä jotka on omasta mielestään priimoja mutta eivät herätä kiinnostusta naisissa on naismaisia. Sinuakin on haukuttu kauniiksi pojaksi, arvelisin että siihen suuntaan tämäkin. Eihän se kivaa ole, kuten ei myöskään miesmäisillä naisilla. Sitkeyttä vaan ja paljon verkkoja veteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, hyväkuntoinen, hyvätuloinen, korkeasti koulutettu, kaikin puolin kyvykäs, empaattinen ja tarvittaessa myös periksiantamaton, ja aina haukuttu kauniiksi pojaksi. Jostain syystä olen ollut sinkku nyt 3v, vaikka toki pitkiä parisuhteita muutama takana. Huomaan kyllä naisten katseet mutta olen sen verran, sanottaisiinko vammautunut noissa aiemmissa suhteissa etten jaksaisi moisia käydä läpi enää enkä siksi tee itse aloitetta. Nuo kokemukset siis ovat peräisin naisilta joille itse olen tehnyt aloitteen mutta en kuitenkaan ole ollut mikään fanittaja vaan mies. Niitä fanittajia onkin sitten toki naiset keränneet siinä ympärilleen ja ikäänkuin näyttääkseen minulle jotain typerää, lähteneet sitten noiden fanittajareppanoiden matkaan, vain todetakseen että eipä ollut ollenkaan vihreää se ruoho aidosti, maalattua vain.
Jos naiset kerta niin pitävät kaltaisestani ulkomuodosta, miksi eivät itse lähesty? Muutama hassu baarinainen on lähestynyt mutta sitä humalaista härväämistä on tullut koettua jo nuorena aikuisena aivan tarpeeksi.
Lähestykää naiset, en minä teitä ala pilkata tai solvata vaikka ei välttämättä natsaisikaan.
AV todistaa vahvasti ja samoin jossain määrin myös tosielämä: Kun tietyt välttämättömät perusasiat (hygienia, jonkinlaiset sosiaaliset taidot, ei-ääriajattelua, ei väkivaltaisuutta tai selvää päihdeongelmaa jne.) ovat kunnossa niin mies voi olla lyhyt, kalju, hieman vatsakaskin, hieman alempaa tuloluokkaa ja koulutustasoa tai vähän vanhempikin (mutta ei ehkä mieluusti kaikkia noita yhdessä) ja silti olla naisesta kiinnostava. Tämä kuitenkin lähes AINA edellyttää, että mies ilmaisee ensin positiivisen kiinnostuksen naista kohtaan. Sellaisia miehiä on vähän, jotka tullaan seinäruusuna hakemaan erikseen.
Taitaa olla jokin sananlaskukin tyyliin "Arka mies ei saa kaunista naista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että suurin osa niistä miehistä jotka on omasta mielestään priimoja mutta eivät herätä kiinnostusta naisissa on naismaisia. Sinuakin on haukuttu kauniiksi pojaksi, arvelisin että siihen suuntaan tämäkin. Eihän se kivaa ole, kuten ei myöskään miesmäisillä naisilla. Sitkeyttä vaan ja paljon verkkoja veteen.
Voi ollakkin. Omat kaunis poika kommentit ovat kuitenkin tulleet kavereiltani, jotka kyllä olisivat kommentoineet suoraan naismaiseksi jos näin nyt olisi. Oma probleema ei ehkä olekaan siinä etteikö naiset olisi kiinnostuneita, vaan pikemminkin se että aloitteen tehtyäni minun olisi pitänyt pelata jotain kummallista fanittajaleikkejä loputtomiin.
Tietysti ymmärrän että nainen haluaa olla imarreltu miehensä taholta ja toki imartelenkin, onhan hän puolisoni johon ihastuin. Mutta jos koko ruletti on valtapeliä pohjautuen jotenkin vammaisesti siihen että 'teit aloitteen, halusit minut, imartele, palvele ja kannattele elämäni tai otan jonkun näistä minua jumaloivista vässyköistä tilallesi' niin ei oikein jaksa enää motivoida. Ja ei, en halua asiaa myöskään toisin päin mutta jos päädyn parisuhteeseen naisen kanssa joka teki aloitteen, voin ehkä hieman levollisemmin ajatella ettei hän ole mitään fania/isähahmoa/resurssia etsimässä ja jos on tarpeeksi saadakseen, kertoo siitä reilusti ja rehellisesti niillä sanoilla jotka suomenkielessä asiaa kuvaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on lihaksikas ( liki kaappi )
https://i.pinimg.com/originals/3b/21/25/3b21256f5237c104975a987f41fa7e0…
Kumpi jatkoon: yläpeukku: ei kaappi vai alapeukku: liki kaappi.
Hyi helvata, ei kiitos kumpaakaan.
Karseita tosiaan molemmat. Missä on normaali hyväkuntoinen mies? Sellainen olisi se ihanne.
Luolamiesmäiset miehet tahtovat usein edustaa aika alkeellista ihmistyyppiä ja vain itse kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen houkuttelevia.
Vierailija kirjoitti:
Itse heteromiehenä mielikuvittelen, että useimpien naisten toivekroppa miehelle olisi tyyliä Cristiano Ronaldo (unohdetaan mahdollinen ylimielisyys yms.).
Yläpeukku: olet samaa mieltä. Alapeukku: olet eri mieltä.
Absolut! Jonkin verran lihaksikas mutta enemmänkin sporttinen.
Ja älkää nyt miehet aliarvioiko sitä, paljonko miehen kestävyyskunnosta on naiselle ihan oikeaa iloa, just saying... Näin juoksijan kumppanina edut kyllä huomaa! Mieluummin siis tunnin lenkki kuin 10 toiston maksimivoimasarja ja sitten puuskutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
https://www.bodybuilding.com/fun/images/2010/male-transformation-josh-b…
Kumpi jatkoon: yläpeukku: hoikka vai alapeukku: lihaksikas
Noista kahdesta jatkoon menee se jonka kanssa juttu luistaa ja nauretaan paljon ja arvot on kohdallaan. Jos tuo lihaksikas on joku persusika, se on ällöttävä lihaksilla tai ilman. Ja sama koskee tuota laihempaa miestä. Mutta koska tätä kirjoittaessani harmittaa enemmän kutsua laihaa miestä siaksi kuin lihavaa, niin tulkitsen että pidän tuosta hoikemmasta enemmän.
Mies kysyy: A on hoikka ja B lihaksikas. Kumpi miellyttää enemmän?
Nainen: Se joka on luonteeltaan mukavampi.
Mies: Ne on yhtä mukavia
Nainen: No sitten se, jonka on jotenkin henkisempi.
Mies: Ne on yhtä henkisiä
Nainen: No se, jonka kanssa synkkaa paremmin.
Mies: Molempien kanssa synkkaa
Nainen: Eihän sitä voi ulkonäön perusteella tietää!
Mies: End of discussion.
Sori, ei tämä kohdentunut sinuun ja vastaukseesi erityisesti. Tämän tyyppinen kaava näyttää olevan näissä keskusteluissa.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV todistaa vahvasti ja samoin jossain määrin myös tosielämä: Kun tietyt välttämättömät perusasiat (hygienia, jonkinlaiset sosiaaliset taidot, ei-ääriajattelua, ei väkivaltaisuutta tai selvää päihdeongelmaa jne.) ovat kunnossa niin mies voi olla lyhyt, kalju, hieman vatsakaskin, hieman alempaa tuloluokkaa ja koulutustasoa tai vähän vanhempikin (mutta ei ehkä mieluusti kaikkia noita yhdessä) ja silti olla naisesta kiinnostava. Tämä kuitenkin lähes AINA edellyttää, että mies ilmaisee ensin positiivisen kiinnostuksen naista kohtaan. Sellaisia miehiä on vähän, jotka tullaan seinäruusuna hakemaan erikseen.
Taitaa olla jokin sananlaskukin tyyliin "Arka mies ei saa kaunista naista".
No, en ole naisten suhteen mitenkään arka. Naisten ulkonäkö ei hetkauta minua oikein mihinkään suuntaan. Olen vain lakannut tekemästä aloitteesta enkä jaksa myöskään luoda jotain härdelliä kauniin naisen ympärillä tehdäkseni mielestäni jonkin lapsellisen vaikutuksen tai osoittaakseni naista piirittävälle salijarmolle että turhaa punttasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
Noista kahdesta jatkoon menee se jonka kanssa juttu luistaa ja nauretaan paljon ja arvot on kohdallaan. Jos tuo lihaksikas on joku persusika, se on ällöttävä lihaksilla tai ilman. Ja sama koskee tuota laihempaa miestä. Mutta koska tätä kirjoittaessani harmittaa enemmän kutsua laihaa miestä siaksi kuin lihavaa, niin tulkitsen että pidän tuosta hoikemmasta enemmän.
Sori, ei tämä kohdentunut sinuun ja vastaukseesi erityisesti. Tämän tyyppinen kaava näyttää olevan näissä keskusteluissa.
t. Mies
Silti se perinteinen pitkä, tumma ja komea mies vie voiton, niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
t. Mies
Miten meidän naisten miesmaku teidän elämäänne mihinkään suuntaan heilauttaa? Jos enemmistö keskustelun naisista tykkää hoikista miehistä, niin lopetatte bodaamisen? Tai kääntäen, jos tykkäämme enemmän bodatuista, niin alatte vimmatusti bodata?
Mitäs kun itse tykkään ihan tavallisista iskävartaloista? Suunnilleen normaalipainoinen tai hieman tanakka treenaamaton terve mies, jolla on six packin tilalle pientä pehmeyttä vatsan seudulla. Miten minun pitäisi ilmaista mielipiteeni, kun ei tarjota edes sellaista vaihtoehtoa kuin dadbod?
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee, ei nykynaista viehätä gorillamainen luolamies.
Salijanareista tulee assosiaatio väkivaltaan, heikkoon sivistykseen ja tyhmyyteen - vaikka "järjellä" tietääkin, ettei asia välttämättä mene niin.Silti, lihaksikkaat miehet eivät kiihota.
Sorja, hoikka ja kaunis, älykäs sekä sivistynyt mies on kuumaa kamaa.
Sellainen tosielämän Jeesus.N24
En ymmärrä miksi lihakset ovat joillekin ihmisille ongelma. Liekö jotain katkeruutta omasta aikaansaamattomuudesta ja sitten puretaan se viha lihaksikkaisiin ja hyväkuntoisiin. Itsekin näin yli 15 vuotta treenanneensa saa kaupungilla kävellessä välillä kummallisia, kyräileviä katseita joiltakin. Joiltakin (ehkä hiukan rohkaisuryyppyä ottaneilta) tulee sitten oikein kehujakin.
Yleensä juuri ne parhaat naiset tykkää bodareista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
t. Mies
Miten meidän naisten miesmaku teidän elämäänne mihinkään suuntaan heilauttaa? Jos enemmistö keskustelun naisista tykkää hoikista miehistä, niin lopetatte bodaamisen? Tai kääntäen, jos tykkäämme enemmän bodatuista, niin alatte vimmatusti bodata?
Mitäs kun itse tykkään ihan tavallisista iskävartaloista? Suunnilleen normaalipainoinen tai hieman tanakka treenaamaton terve mies, jolla on six packin tilalle pientä pehmeyttä vatsan seudulla. Miten minun pitäisi ilmaista mielipiteeni, kun ei tarjota edes sellaista vaihtoehtoa kuin dadbod?
Tä? Eikös nuo iskäkropat ole ihan valtavirtaa suomimiehissä, ei pitäisi sen suhteen olla tavarasta puutetta.
Naiset yleensä tykkää miehistä joissa on karismaa ja persoonallisuus säteilee. Siinä vaiheessa on aika sama onko lihaksia vai ei. Hugh Jackman lihaksilla tai ilman lihaksia on ihan yhtä viehättävä, koska siinä miehessä on sitä jotain. Karismaa, charmia, persoonallisuutta, ystävällisyyttä. Eihän kukaan ihminen katso voin ulkonäköä vaan koko olemus vaikuttaa. Itse pidän ei lihaksikkaista miehistä pääsääntöisesti, mutta salikörmykin menee jos luonne on kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
t. Mies
Tä? Eikös nuo iskäkropat ole ihan valtavirtaa suomimiehissä, ei pitäisi sen suhteen olla tavarasta puutetta.
Ei olekaan ja juuri sellainen iskävartaloinen mies on parhaillaan tuolla pihalla sahaamassa myrskyn kaatamia pihapuita. Mutta ilmeisesti miehille on tärkeää tietää, pitävätkö naiset enemmän hoikista vai bodatuista.
En sittenkään valinnut ihannemiestäni koska pelkäsin sen jossain vaiheessa kyllästyvän. valitsin itseni kaltaisen, 61 vuotta oltu yhdessä ja edelleen on liikkeissään nopea ja tekee kaikki kodin työt.
Oikeastaan kaikista huvittavinta on kun joku treenaamiseen koskaan perehtymätön luulee, että joku pitkään puntteja nostellut körmy tekee sitä naisten saannin takia. Jos ei koko bodaushommasta ymmärrä mitään, niin kannattaa olla ihan hiljaa ja ensin perehtyä siihen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee, ei nykynaista viehätä gorillamainen luolamies.
Salijanareista tulee assosiaatio väkivaltaan, heikkoon sivistykseen ja tyhmyyteen - vaikka "järjellä" tietääkin, ettei asia välttämättä mene niin.Silti, lihaksikkaat miehet eivät kiihota.
Sorja, hoikka ja kaunis, älykäs sekä sivistynyt mies on kuumaa kamaa.
Sellainen tosielämän Jeesus.N24
En ymmärrä miksi lihakset ovat joillekin ihmisille ongelma. Liekö jotain katkeruutta omasta aikaansaamattomuudesta ja sitten puretaan se viha lihaksikkaisiin ja hyväkuntoisiin. Itsekin näin yli 15 vuotta treenanneensa saa kaupungilla kävellessä välillä kummallisia, kyräileviä katseita joiltakin. Joiltakin (ehkä hiukan rohkaisuryyppyä ottaneilta) tulee sitten oikein kehujakin.
Itsellesi tulee varmasti parempi mieli siitä, jos ajattelet olevan sen jotain katkeruutta. Ja mikäs siinä, ajattele vain, siihen sinulle on oikeus.
Totuus kuitenkin on, että monia ei vain yksinkertaisesti viehätä sellainen ääripäähän viety lihaksikkuus ja treenaus. Itseäni ei ainakaan sellainen miellytä yhtään silmää eikä sytytä. Päinvastoin, se on mulle turn off.
Hyväkuntoisia on myös niissä normaalipainoisissa, joilla on sopivassa suhteessa ja sopivassa määrin sitä lihasmassaa. Ei liikaa, ei liian korostuneesti vaan luonnollisen lihaksikkaasti ja tasapainoisesti ryhtiä ja muotoa tuomassa siihen yleisilmeeltään hoikkaan vartaloon. Sellainen terveen näköinen mies. Nam! Se kääntää katseet positiivisessa mielessä ja saa kuumaksi!
Niin, voidakseen olla pääosassa MIEHILLE suunnatuissa rainoissa.