Hoikka vs lihaksikas mies, kumpi saa enemmän naisia. Hoikka voitti 8-1. Siis mitä ihmettä?
Mikä on nykynaisiin mennyt, jos pitävät hoikkaa miestä komeampana kuin lihaksikasta? Eikö naiset enää nykyään arvosta oikeita miehiä?
No, tuo onkin jenkeistä ja luultavasti tuon videon tuloksia on käsitelty, joten ehkä täällä Suomessa on naisilla vielä arvostus oikeita, lihaksikkaita miehiä kohtaan kunnossa. T: Aktiivisesti salilla treenaava oikea mies.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hoikat näyttävät olevan in. Kuntosalilla kun katselee, niin jokaisella fitness-mimmillä on hoikka mies. Ei näytä olevan kysyntää meille leveille miehille. (Huom. ei leveä pelkästään mahan kohdalta ;) )
Kato kun meille naisille te miehet olette muuta, kuin tavara, jota arvioidaan ulkonäön perusteella vs sinä ja suurin osa miehistä: nuori, kaunis, hoikka,silikonipallot- fitnessmimmi.
Yritin vastata ketjuun neutraalisti ja heti ollaan hyökkäämässä. Eikö ketjun aihe ollutkin fyysiset ominaisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä arvostan lihaksikkuutta/urheilullisuutta, enemmän noissa lihaksikkaissa karkottaa tatuoinnit ja ghettotyyli.
Kun sillä lihaksikkuudella ei aina edes ole mitään tekemistä urheilullisuuden tai hyvän kunnon kanssa.
Muuankin tunnettu bodari, tulee toisinaan kaupassa vastaan, puuskuttaa jo kävellessään. Massaa on kai niin paljon ettei jaksa, ihan kuin hyvin lihavalla ihmisillä.
Notkeutta ei löydy, uimataito ym. käytännön selviytymisen kannalta hyödyllinen liikunnallisuus heikkoa.
Ymmärrän kuntosalilla käynnin, jos tarkoitus on ylläpitää terveyttä ja toimintakuntoa. Itsetarkoituksellista lihasmassan kasvattamista en. Tai harrastakoot sitä ne joita kiinnostaa, mutta itse haen toisenlaista seuraa.
Päälle näillä tulee usein vielä neuroottinen ruokavalion kyttääminen ja pahimmillaan hormonien käyttö.
Hormonien käyttö on enemmän sääntö, kuin poikkeus- jopa harrastajien parissa.
Ei nyt ihan näinkään. Kaikki huippu-urheilijat käyttää aineita. Ne potkupalloilijatkin.
Toi on kyllä iso harhakäsitys, että vain palloiksi pumpatut saliukot olisi niitä hormonien käyttäjiä. Aika moni Hollywood-näyttelijäkin joutuu kuurille jotain roolia varten. Esimerkiksi Thor-sarjoista tuttu Chris Hemsworth.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka mies, joka treenaa pari kertaa viikossa. Lisäksi pyöräilen lähes kaikkialle niin pysyn hyvässä kunnossa. Rasvaprosentti on sen verran matala, että lihakset saa näkyville pienelläkin vaivalla.
nohh mitäs jos poljet tänne Kauniaisiin niin katsotaan niitä vatsalihaksia;)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä arvostan lihaksikkuutta/urheilullisuutta, enemmän noissa lihaksikkaissa karkottaa tatuoinnit ja ghettotyyli.
Kun sillä lihaksikkuudella ei aina edes ole mitään tekemistä urheilullisuuden tai hyvän kunnon kanssa.
Muuankin tunnettu bodari, tulee toisinaan kaupassa vastaan, puuskuttaa jo kävellessään. Massaa on kai niin paljon ettei jaksa, ihan kuin hyvin lihavalla ihmisillä.
Notkeutta ei löydy, uimataito ym. käytännön selviytymisen kannalta hyödyllinen liikunnallisuus heikkoa.
Ymmärrän kuntosalilla käynnin, jos tarkoitus on ylläpitää terveyttä ja toimintakuntoa. Itsetarkoituksellista lihasmassan kasvattamista en. Tai harrastakoot sitä ne joita kiinnostaa, mutta itse haen toisenlaista seuraa.
Päälle näillä tulee usein vielä neuroottinen ruokavalion kyttääminen ja pahimmillaan hormonien käyttö.
Ei nyt ihan näinkään. Kaikki huippu-urheilijat käyttää aineita. Ne potkupalloilijatkin.
Toi on kyllä iso harhakäsitys, että vain palloiksi pumpatut saliukot olisi niitä hormonien käyttäjiä. Aika moni Hollywood-näyttelijäkin joutuu kuurille jotain roolia varten. Esimerkiksi Thor-sarjoista tuttu Chris Hemsworth.
Korjaus: Thor-elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voi vetää vain yhden johtopäätöksen. Miehet tietävät paremmin millaiset miehet naisiin vetoavat. Ainakin omasta mielestään. Se kuulostaa ainakin erittäin tyypilliseltä maskuliiniselta ominaisuudelta.
Nostan tämän viestin esille, koska se on niin helvetin osuva edelleen.
Joo, se kertoo osuvasti sen että miehillä on erilainen miesmaku kuin naisilla.
Sama toimii muuten toiseenkin suuntaan. Naisten mielestä viehättävimmän näköinen nainen ei ole miesten mielestä viehättävimmän näköinen.
Saa olla lihaksikas, mutta ei suhteessa kehoon ylipainoinen. En halua sydäriin tms. potentiaalisesti kupsahtavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta – ylipaino ei haitannut, heikkous ja naisellisuus kyllä
NAISISTA suuri osa näyttää pitävän miellyttävänä miehen lihaksikasta ylävartaloa. On väitetty, että kaikkia naisia ei lihaksikas vartalo miellytä.Kun 160 naista laitettiin valitsemaan miellyttäviä ylävartaloita kokeessa, valitsivat naiset kuitenkin aina sen, joka oli lihaksikas. Näin kertoo tutkimus, jonka julkaisi Britanniassa Royal Societyn julkaisusarja B.
Miksi tämä ei sitten näy käytännössä?
Tässä on hoikka mies.
https://www.bodybuilding.com/fun/images/2010/male-transformation-josh-b…
Tässä on lihaksikas ( ei kaappi )
https://images.wisegeek.com/strong-man-with-weights-no-shirt.jpg
Kumpi jatkoon: yläpeukku: hoikka vai alapeukku: lihaksikas
Vierailija kirjoitti:
Saa olla lihaksikas, mutta ei suhteessa kehoon ylipainoinen. En halua sydäriin tms. potentiaalisesti kupsahtavaa miestä.
Taas heitit aiheesta ohi. Aiheen tarkoitus ei ollut mikään muu kuin vartalo. Ei luonne, kuolema tai mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta – ylipaino ei haitannut, heikkous ja naisellisuus kyllä
NAISISTA suuri osa näyttää pitävän miellyttävänä miehen lihaksikasta ylävartaloa. On väitetty, että kaikkia naisia ei lihaksikas vartalo miellytä.Kun 160 naista laitettiin valitsemaan miellyttäviä ylävartaloita kokeessa, valitsivat naiset kuitenkin aina sen, joka oli lihaksikas. Näin kertoo tutkimus, jonka julkaisi Britanniassa Royal Societyn julkaisusarja B.
Miksi tämä ei sitten näy käytännössä?
Ehkä sulla on ruma naama tai huono luonne.
Tässä on lihaksikas ( liki kaappi )
https://i.pinimg.com/originals/3b/21/25/3b21256f5237c104975a987f41fa7e0…
Kumpi jatkoon: yläpeukku: ei kaappi vai alapeukku: liki kaappi.
Naiset nai alfojen kanssa mutta pariutuu betojen kanssa. Sitten pettävät mahdollisesti vielä alfojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris Hemsworth ennen lihaskuuria olikin juuri täydellinen. Samoin hyvä ennen lihaskuuria oli Ben Affleck. Ja moni muu. Jason Stathamkin oli urheilijauransa aikana kropaltaan upea, harmi, että Hollywood-aikanaan joutui treenaamaan liikaa. Samoin Channing Tatum oli komea ennen liikaa lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voi vetää vain yhden johtopäätöksen. Miehet tietävät paremmin millaiset miehet naisiin vetoavat. Ainakin omasta mielestään. Se kuulostaa ainakin erittäin tyypilliseltä maskuliiniselta ominaisuudelta.
Sama toimii muuten toiseenkin suuntaan. Naisten mielestä viehättävimmän näköinen nainen ei ole miesten mielestä viehättävimmän näköinen.
Miehet salilla muokkaa itseään ToF-mallimieheksi, ja luulevat olevansa naisten mieleen. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet salilla muokkaa itseään ToF-mallimieheksi, ja luulevat olevansa naisten mieleen. Jep jep.
No kun ne on ihan tutkitusti naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en arvosta aktiivisesti treenaavia miehiä. Jos elämä pyörii treenin ympärillä, niin parisuhde- ja perhe-elämä on aika vaikeaa. Tiedän tämän, koska oma exäni hurahti keski-iän kriisissään treenaamiseen ja muuttui kuin olisi uskoon tullut. Koko perheen elämän olisi pitänyt pyöriä hänen treeniaikataulujensa ympärillä. No on nyt sitten ex ja jos ja kun uutta etsin, niin hylkään ehdottomasti kaikki "liikunta on elämäntapani" -miehet.
Oi, niin samastun. Joku lycrahousupyöräilijä tai maratoonari tai saliähistelijä ei kyllä kiinnosta yhtään.
Onhan se koomista, että samalla ukolla on ammattiurheilijana ollut todella lihaksikas look, mutta näyttelijänä on pitänyt pakata kilotolkulla lisää lihasta. Kovat on vaatimukset elokuva-alalla nykyään.
https://www.sportskeeda.com/athletics/jason-statham-international-diver…
Olen hoikka, hyväkuntoinen, hyvätuloinen, korkeasti koulutettu, kaikin puolin kyvykäs, empaattinen ja tarvittaessa myös periksiantamaton, ja aina haukuttu kauniiksi pojaksi. Jostain syystä olen ollut sinkku nyt 3v, vaikka toki pitkiä parisuhteita muutama takana. Huomaan kyllä naisten katseet mutta olen sen verran, sanottaisiinko vammautunut noissa aiemmissa suhteissa etten jaksaisi moisia käydä läpi enää enkä siksi tee itse aloitetta. Nuo kokemukset siis ovat peräisin naisilta joille itse olen tehnyt aloitteen mutta en kuitenkaan ole ollut mikään fanittaja vaan mies. Niitä fanittajia onkin sitten toki naiset keränneet siinä ympärilleen ja ikäänkuin näyttääkseen minulle jotain typerää, lähteneet sitten noiden fanittajareppanoiden matkaan, vain todetakseen että eipä ollut ollenkaan vihreää se ruoho aidosti, maalattua vain.
Jos naiset kerta niin pitävät kaltaisestani ulkomuodosta, miksi eivät itse lähesty? Muutama hassu baarinainen on lähestynyt mutta sitä humalaista härväämistä on tullut koettua jo nuorena aikuisena aivan tarpeeksi.
Lähestykää naiset, en minä teitä ala pilkata tai solvata vaikka ei välttämättä natsaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hoikka mies.
https://www.bodybuilding.com/fun/images/2010/male-transformation-josh-b…
Kumpi jatkoon: yläpeukku: hoikka vai alapeukku: lihaksikas
Noista kahdesta jatkoon menee se jonka kanssa juttu luistaa ja nauretaan paljon ja arvot on kohdallaan. Jos tuo lihaksikas on joku persusika, se on ällöttävä lihaksilla tai ilman. Ja sama koskee tuota laihempaa miestä. Mutta koska tätä kirjoittaessani harmittaa enemmän kutsua laihaa miestä siaksi kuin lihavaa, niin tulkitsen että pidän tuosta hoikemmasta enemmän.
Tuo pätee muualle, mutta ei välttämättä suomeen.