Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo paniikkihäiriö joku nykyajan muotisairaus?

Vierailija
05.10.2016 |

Tuntuu että sitä on todella usealla. Itse olen valtavan ujo ihminen mutta olen siedättänyt itseni niin etten pelkää muita ihmisiä. Miksi se ei kaikilla toim i?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASDsadas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asfafafa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti joku kuvittelee sairauden olevan muotia ?

Paniikkihäiriötä on ollut kautta aikain. Onneksi tietous on lisääntynyt ja siihen on saatavissa apua, ettei invalisoi ihmistä.

Muotisairauksia on olemassa, lääkärit tekevät niitä, ja etenkin psykiatrit. Kun on keksitty joku uusi juttu, kaikki haluavat kirjoittaa sen diagnoosiksi vaikka todellista aihetta ei olisikaan. Olen nro 3 ja olen työskennellyt sekä psykiatrisella klinikalla että terveyskeskussairaalassa että tiedän mistä puhun.

Saithan sinä potkut, saithan?

En saanut. Minulle tarjottiin parempipalkaista työtä

Niin, taitaa olla yleistä näiden mielureiden piireissä tämä narsismi.

Sekin taitaa olla nykyään muotia.

Onko narsismia jos ottaa vastaan parempipalkkaisen työn kun sitä tarjotaan jopa ihan pyytämättä?

Vierailija
42/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu samaan sarjaan kuin ruoka-aineallergiat. Muutama kärsii siitä oikeasti, mutta valtaosalle se on muotijuttu.

Paniikkihäiriöstä voi kyllä päästä eläkkeelle, tai ainakin saada vitun pitkiä sairaslomia jos ei työnteko kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASDsadas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asfafafa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti joku kuvittelee sairauden olevan muotia ?

Paniikkihäiriötä on ollut kautta aikain. Onneksi tietous on lisääntynyt ja siihen on saatavissa apua, ettei invalisoi ihmistä.

Muotisairauksia on olemassa, lääkärit tekevät niitä, ja etenkin psykiatrit. Kun on keksitty joku uusi juttu, kaikki haluavat kirjoittaa sen diagnoosiksi vaikka todellista aihetta ei olisikaan. Olen nro 3 ja olen työskennellyt sekä psykiatrisella klinikalla että terveyskeskussairaalassa että tiedän mistä puhun.

Saithan sinä potkut, saithan?

En saanut. Minulle tarjottiin parempipalkaista työtä

Niin, taitaa olla yleistä näiden mielureiden piireissä tämä narsismi.

Sekin taitaa olla nykyään muotia.

Onko narsismia jos ottaa vastaan parempipalkkaisen työn kun sitä tarjotaan jopa ihan pyytämättä?

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
44/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu samaan sarjaan kuin ruoka-aineallergiat. Muutama kärsii siitä oikeasti, mutta valtaosalle se on muotijuttu.

Paniikkihäiriöstä voi kyllä päästä eläkkeelle, tai ainakin saada vitun pitkiä sairaslomia jos ei työnteko kiinnosta.

Itse ainakin halusin parantua paniikkihäiriöstä, että voisin tehdä työtä.

Vierailija
45/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tän hetken muotijuttu on persoonallisuushäiriö...

Vierailija
46/52 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi kieltäytyä päälleliimatuista diagnooseista. Menin lääkäriin fyysisten oireiden vuoksi. Hän yritti lähettää minut kotiin masennuspotilaana. En suostunut yhtymään hänen mielipiteeseensä. Tosin taisi kirjoitella jonkun tarinan tietoihini, koska seuraavalla kerralla niitä on tavattu aika pitkään....

Vierailija
47/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
48/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset altistuu jollekin kemikaalille mikä aiheuttaa massaepidemiaa..

Vierailija
49/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nro 8. Paniikkihäiriötä on oikeasti olemassa, mutta lääkärit ja etenkin psykiatrit tekevät turhia diagnooseja koska heille maksetaan jokaisesta diagnoosista palkanlisää. Kun hoitava lääkäri vaihtuu, vaihtuu diagnoosikin. Tästä seuraa se, että potilaalle syötetään turhia lääkkeitä.

Joo-o :D

Vierailija
50/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vilikassu nykyajan menoa? Ei ihme jos tulee paniikkihäiriötä sun muuta itse kullakin.

Vierailija
51/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muotia tai ei, jokainen, jolla se on, toivoisi, että sitä ei ole.

Vierailija
52/52 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tiedä mikä paniikkihäiriö on. Itsekin luulin sen olevan jotain pientä ahdistusta ja "erityisherkkyyttä" ennen kuin sairastuin nelikymppisenä tavallisena perheenäitinä, joka ei ole ikinä aikaisemmin kokenut minkäänlaista psyykeongelmaa tai syönyt särkylääkkeitä kummempaa pilleriä. Nykyään tiedän että vaikkapa parin tunnin paniikkikohtaus on aika karua menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi