En kestä kritiikkiä kehostani
Näytin kerran miehelle mahamakkaraa ja sanoin, etten ole tyytyväinen. Mies totesi, että liikunta voisi auttaa.
Nyt tuo kommentti pyörii koko ajan päässäni. Olen alkanut laihduttaa säännöstelemällä syömisiäni. Päässä pyörii vain, että olen huono ja kelpaamaton.
Miehen kommentti tuntui pahalta, mutta itsepä sitä kerjäsin. Nyt tuntuu, ettei olisi pitänyt ikinä ottaa vaatteita pois hänen edessään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ne arvostelijat ja liikunnan ehdottajat ovat yleensä aina itse läskejä...
Tämä on kyllä niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Okei, saitte ajatuksiini selvyyttä. Alan liikkua enemmän, jotta kiinteytyisin. Sitten jätän tuon miehen kostoksi hänen kommentistaan.
- ap
ap olet kusipää,kitiset jostain vitun vatsamakkarasta kundikaverille ja tämä kun sanoo asiallisen kommentin vedät herneen nenään,muista pihdata myös ja haukkua miehesi kullia pieneksi.
aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, saitte ajatuksiini selvyyttä. Alan liikkua enemmän, jotta kiinteytyisin. Sitten jätän tuon miehen kostoksi hänen kommentistaan.
- ap
ap olet kusipää,kitiset jostain vitun vatsamakkarasta kundikaverille ja tämä kun sanoo asiallisen kommentin vedät herneen nenään,muista pihdata myös ja haukkua miehesi kullia pieneksi.
aamen.
Voi kiitos! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
aamen.
En aio haukkua kenenkään penistä mutta aion kyllä jättää miesystäväni.
- ap
Seurustelin maajoukkoeurheilijan kanssa joka oli luonnollisesti aika timmissä kunnossa ja tunsi kehonsa. Silti piti emännän puristella "vatsamakkaroitaan" ja valittaa kropastaan. Käytännössä nämä "vatsamakkarat" olivat kolmisen milliä ihoa. Ei jummarra.