Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä kritiikkiä kehostani

Vierailija
05.10.2016 |

Näytin kerran miehelle mahamakkaraa ja sanoin, etten ole tyytyväinen. Mies totesi, että liikunta voisi auttaa.

Nyt tuo kommentti pyörii koko ajan päässäni. Olen alkanut laihduttaa säännöstelemällä syömisiäni. Päässä pyörii vain, että olen huono ja kelpaamaton.

Miehen kommentti tuntui pahalta, mutta itsepä sitä kerjäsin. Nyt tuntuu, ettei olisi pitänyt ikinä ottaa vaatteita pois hänen edessään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään kritiikkiä ollut. Mies yritti auttaa sinua. Tuskin häntä sinun mahamakkarasi haittaavat.

Vierailija
2/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja kasvata itsetunto. Jokaisella ihmisellä on jotain epätäydellistä kehossaan, et voi kuvitella että kenenkään pitäisi olla täydellinen. Se on naurettavaa. Jos et ole tyytyväinen vartaloosi, voit toki alkaa urheilla ja syödä terveellisesti, mutta älä nyt tee siitä mitään elämän suurinta ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitään kritiikkiä ollut. Mies yritti auttaa sinua. Tuskin häntä sinun mahamakkarasi haittaavat.

Odotin kai miehen sanovan, että olen juuri hyvä sellaisena kuin olen.

- ap

Vierailija
4/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi ja kasvata itsetunto. Jokaisella ihmisellä on jotain epätäydellistä kehossaan, et voi kuvitella että kenenkään pitäisi olla täydellinen. Se on naurettavaa. Jos et ole tyytyväinen vartaloosi, voit toki alkaa urheilla ja syödä terveellisesti, mutta älä nyt tee siitä mitään elämän suurinta ongelmaa.

Kerro, toki, mistä tuota kuuluisaa itsetuntoa saa. Myydäänkö sitä purkissa?

- ap

Vierailija
5/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liiku ja laihduta.

Vierailija
6/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liikuntaa et voi lisätä koska...?

Vierailija
7/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se itsetunto kasvaa, kun teet jotain sille makkaralle etkä jää rypemään itsesääliin ja odottamaan, että se siitä sulaisi. Mieheni näki, että sinulla on kurja olo ja sanoi ihan oikein, ei haukkunut mitenkään. Nyt ryhdyt tekemään asialle jotain ja saat itsetuntosi olosi kanssa kohenemaan.

t: edelleen hieman pullea, mutta 20 kg vuodessa laihtunut sillä, että päätin voivottelun sijaan tehdä jotain (lisäsin liikuntaa, lisäsin kasviksia lautaselle, järkevöitin ruokavalintoja)

Vierailija
8/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se itsetunto kasvaa, kun teet jotain sille makkaralle etkä jää rypemään itsesääliin ja odottamaan, että se siitä sulaisi. Mieheni näki, että sinulla on kurja olo ja sanoi ihan oikein, ei haukkunut mitenkään. Nyt ryhdyt tekemään asialle jotain ja saat itsetuntosi olosi kanssa kohenemaan.

t: edelleen hieman pullea, mutta 20 kg vuodessa laihtunut sillä, että päätin voivottelun sijaan tehdä jotain (lisäsin liikuntaa, lisäsin kasviksia lautaselle, järkevöitin ruokavalintoja)

Mielestäni se oli haukkumista. Toivoin miehen sanovan, että olen hyvä tällaisena. Olen 166 cm ja painan noin 58 kg.

- ap

Vierailija
9/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin toki, mutta se tuntuu vaikealta. Joskus aloitan jonkin harrastuksen, teen sitä pari viikkoa ja kyllästyn.

- ap

Vierailija
10/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se oli haukkumista. Toivoin miehen sanovan, että olen hyvä tällaisena. Olen 166 cm ja painan noin 58 kg.

- ap

Ymmärrän hyvin miehesi kommentin. Jos olet niitä tyyppejä, jotka ruikuttaa jatkuvasti asioista eivätkä oikeasti tee niille mitään, hermostuisin minäkin ja sanoisin että tee jotain. 

Vierailija
11/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin toki, mutta se tuntuu vaikealta. Joskus aloitan jonkin harrastuksen, teen sitä pari viikkoa ja kyllästyn.

- ap

Et halua liikkua, mutta haluat näyttää siltä että liikkuisit? Suutut ja loukkaannut kun joku sanoo totuuden, että jos haluat kiinteytyä, sun pitää liikkua? Luojan kiitos en ole sun mies.

Vierailija
12/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, saitte ajatuksiini selvyyttä. Alan liikkua enemmän, jotta kiinteytyisin. Sitten jätän tuon miehen kostoksi hänen kommentistaan.

- ap

Vierailija
13/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Niin varmasti oletkin hänelle, mutta hänhän yritti nyt auttaa sinua, kun itseäsi asia tuntui häiritsevän.

Vierailija
14/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Niin varmasti oletkin hänelle, mutta hänhän yritti nyt auttaa sinua, kun itseäsi asia tuntui häiritsevän.

Jos olisin hänelle sopiva, hän ei olisi sanonut mitään liikunnan tarpeesta. Tai olisi ilmaissut asian jotenkin toisin.

-ap

Vierailija
15/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jos olisin hänelle sopiva, hän ei olisi sanonut mitään liikunnan tarpeesta. Tai olisi ilmaissut asian jotenkin toisin.

-ap

En jaksa enää vastailla, kun olet päivän selvä trolli puhumassa paskaa.

Vierailija
16/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oikeasti kauhistuvat noita kysymyksiä, koska on niin vaikea vastata ilman että nainen ei kiukustuisi.

Jos vastaa, että olet ihan hyvä noin, se tarkoittaa, ettei mies ole kiinnostunut naisen ongelmasta.

Jos vastaa, että liikunta voisi auttaa, se tarkoittaa, ettei hyväksy naista sellaisena kuin tämä on.

Jos vastaa, että - you name it- on sekin väärin.

Aina väärin.

Vierailija
17/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kukaan ihminen ei ole joka kohdasta täydellinen. Hyvä itsetunto auttaa kestämään sen tosiseikan. Pudotettavaa sinulla ei varmasti ole painossasi, mutta liikunta auttaisi kiristämään sen mahamakkarasi pois.

Vierailija
18/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kukaan ihminen ei ole joka kohdasta täydellinen. Hyvä itsetunto auttaa kestämään sen tosiseikan. Pudotettavaa sinulla ei varmasti ole painossasi, mutta liikunta auttaisi kiristämään sen mahamakkarasi pois.

Halusin vain hyväksyntää... En sillä hetkellä edes rypenyt mitenkään itsesäälissä enkä kerjännyt kehuja.

Mies on lihavampi kuin minä. Hänellä ei pitäisi olla oikeutta arvostella minua, joten jätän hänet.

- ap

Vierailija
19/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystynköhän koskaan käsittämään naisten ajatusmaailmaa?

Vierailija
20/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että ne arvostelijat ja liikunnan ehdottajat ovat yleensä aina itse läskejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi