Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä minun kannattaisi opiskella?
05.10.2016 |
-ei matemaattisia aineita
- ei esiintymistyötä
- ei myyntityötä tai siivousta
- ei hoitoala
Kommentit (2)
No kumpi sä olet enemmän tekijä vai lukija?
Onko päätä (mielenkiintoa ja ahkeruutta) korkeakouluopintoihin vai tähtäätkö enemmän muutaman vuoden opintoihin ja sitten töihin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nykyaikana ei pärjää / putoat kelkasta, jos et ole hyvä tai älykäs juuri missään. Niitä hanttihommiakaan ei tahdo löytyä. Valitan.
Opiskele sellaista alaa mikä on intohimosi ja mitä voisit kuvitella tekeväsi lopunelämäsi.