Lue keskustelun säännöt.
***ELOihmeiden tiistai-turinat***
Kommentit (22)
on kätilöopistolla toimiva erillinen yksikkö, joka on kodinomainen viihtyisine perhehuoneineen. Tarkoituksena on, että vauva on alusta saakka vierihoidossa äidin ja isän kanssa. Vauvanhoito on siis alusta alkaen vanhempien vastuulla, kätilöt ja hoitajat puuttuvat hoitoon hyvin vähän. Puolison läsnäolo on siis välttämätön niin synnytyksessä kuin sairaalassaoloaikanakin. Haikaranpesään ilmoittautuneilla on oma synnytysvalmennuksensa ja Pesässä on omat synnytyssalit. Ennen synnytystä vanhemmat käyvät Pesässä keskustelemassa synnytyksestä ja siihen liittyvistä toiveistaan.
Niki-76:
Saankos udella, mikä tuo haikaranpesä -juttu oikein on?
Niki 16+2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täältäkin pitkästä aikaa.
Nyt olo on ollut ihan mukiinmenevä muutaman viikon, joten oon oikeestaan vaan lukenut kuulumisia ja yrittänyt tehdä rästiin jääneitä hommia, kun kerran energiaan pitkästä aikaa on ollut. Liekkö ahersin liikaa kun nyt taas illat menee nukkuessa tai sohvalla maaten...
Meillä rakenneultra ois ensi viikolla. Saa nähä millainen vastaanotto on, kun kaveri oli käynyt muutama viikko sitten niin siellä oli ollut joku kuivahko naisihminen ultraamassa eikä ollut sanallakaan maininnut mitään, mutissut vaan ja lopuksi sitten sanonut että kaikki ok ja printanut yhen kuvan muistoksi,,, se siitä... toivottavasti meille sattui tuollainen kiireetön ultraaja, joka puheliskin jotain.
Saankos udella, mikä tuo haikaranpesä -juttu oikein on?
Sitten pari kysymystä samoilla viikoilla meneville tai jo olleille....Onko teillä ollut vielä närästystä? Hitsi, mulla on ollut nyt muutaman päivän aivan mielettömät närästykset ja se tulee söi mitä soi... kyllä minä tiesin että sitä monesti on loppuajasta, mutta että jo näillä viikoilla!!Sitten iltasella mulla on ollut ylämaha ihan hirvee pallo, ihan itekin kauhistelen että onko tämä normaalia, mutta aamulla se sitten on laskenut ja maha ns. hävinnyt.
Nyt lähen syömään jotain, meinaa maha alkaa kurniin..
Niki 16+2